Autoliikkeitä on moneen lähtöön. Kaikilla ei oo puhtaat jauhot pussissa ja vaikka olisikin, palvelussa olisi parantamisen varaa. Kertokaa, missä juuri te olette saaneet sikopaskaa palvelua? Suositteletteko te kyseistä liikettä muille?
Kerro, missä sait sikopaskaa palvelua
16
169
Vastaukset
- Anonyymi
Ostettiin auto Garage45:lta ja auto ollu lyömättömän hyvä. En tiiä, missä on sikopaskaa palvelua, ku kokemusta autokaupoista vielä niin vähän.
- Anonyymi
Yksityisiltä, tosi huonoa palvelua, eivät kerro piilovikoja vaikka tietävät. Valehtelevia sikoja .
- Anonyymi
Autokeskus ja rintajouppi caravan palvellut ainakin hyvin minua.
- Anonyymi
Anonyymi vika valittajalle täytyy sanoa että autossa palaa vikavalo kojelaudassa jos vikaa ja kanttaa opetella diasnoodiikan käyttö jos ei vielä osaa. Siis läppäri kiinni. Turha siitä on täällä itkeä jos ei osaa. Rohkeasti vain opettelemaan.
- Anonyymi
Mitä sitä itse noita tutkii kun korjaamo tekee sen laadukkailla ja oikeasti sopivilla ohjelmilla ja laitteilla?
- Anonyymi
Taannoinen Rantakeisarin auto palveli hyvin. Harmi, että laittoivat pillit pussiin. Nykyisistä autoliikkeistä kaikista saa oähtökohtaisesti enemmän ja vähemmän sikopaskaa palvelua.
- Anonyymi
Teitä hönöjä PITÄÄ sahata silmään.
- Anonyymi
Sinä se ansaitset sikopaskaa palvelua, höntti!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sinä se ansaitset sikopaskaa palvelua, höntti!
Kukaan ei ansaitse sikopaskaa palvelua.
- Anonyymi
K-autosta ja wetteristä olen saanut huippu palvelua. Kiitos siitä.
- Anonyymi
Itekki kuullu Wetteristä vain hyvää. K-autosta ei ole kokemusta.
- Anonyymi
Uuden auton ostajana täytyy sanoa, että palvelu on ollut hyvää kaikissa paikoissa mistä olen auton hankkinut. Ei valittamista.
- Anonyymi
Ylöjärvellä siinä Shellin lähellä sisällä haisi sikari ja tupakan kamala haju, eli kaikki autot pilalle, sitä hajua ei otsonin avulla poista.
- Anonyymi
Hankala ja vitumainen asiakas saa usein huonoa palvelua.
- Anonyymi
Kukaan ei ansaitse sikopaskaa palvelua. Etes sinä!
- AnonyymiUUSI
Eiköhän tässäkin päde se tunnettu sanalasku, että metsä vastaa siten kuin sinne huudetaan!
Häkkikaupassa on vaikea esittää kovin suuria vaatimuksia kaupattavasta tavarasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565220Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202315- 1041508
- 931457
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2081431En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231396Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681145Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly81100Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi2671035- 721027