Sairaseläkkeellä olevalta laski yli 30 € kuussa asumistuki eli suoraan pois minimituloista.
Valehtelijat!!
ALAS ORVON VALEHTELIJAHALLITUS!!!
Pienituloisilta eläkeläisiltä ei leikata????
41
248
Vastaukset
- Anonyymi
Ja tämä tehtiin kierosti ja hiljaisesti tuloihin perustuvaa omavastuuta nostamalla tämän vuoden alusta, vaikka julkisesti niin jeesusteltiin, ettei pienituloisten eläkeläisten asumistukeen kosketa.
Ja koska sairaseläkeläinen saa vain puolikasta kansaneläkettä, niin leikkaus tulee kohdistumaan tuplasti niihin köyhimpiin vanhuuseläkeläisiin jotka elävät vuokralla. Niihin jotka jo tuola pulloja kaivelevat roskiksista kun rahat ei riitä yhtään mihinkään.
HÄVETKÄÄ!!!!
HÄVETKÄÄ!!!!
Olette epäonnistuneet sekä ihmisinä ja poliitikkoina koko sakki aivan täysin vasemmasta oikeaan.- Anonyymi
Tyhmät ja herkkäuskoiset uskoivat Kokoomuksen ja Perussuomalaisten vaalilupauksia eli menivät niiden vedätykseen. Valitettavasti.
- Anonyymi
Ratkaisut joita on tehty ,kieltämättä koettelevat juuri niitä jotka jo ennetään sinnittelevät:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/laakekorvausten-omavastuut-ja-laakkeiden-arvonlisavero-nousevat/9074426- Anonyymi
Nyt loppui vittu lässytys, oon niin vittumainen etten yhtään välitä kenen päivän pilaan mielisairaalla kusipäisyydelläni ja raivohulluudellani. Lähti filtterit, ei ole enään varaa enkä viitsi yrittää koska tämän nälkärääkkäyksen sallitte vielä tästä syvenevän.
Ja muuten kieltämättä kun olen nälissäni (kuten lähes joka päivä, koska ei ole edes 10 € päivässä ruokaan) niin olen niin niin saatanan kamala ja saatte kyllä paskat osanne varmasti päin naamaa kun tavataan. Vittu että vihaan ihmisiä.
Olen aina yrittänyt sopeutua etten vaivaisi muita ongelmillani ja olla kohtelias ja kiltti lapsille ettei ne pelästy mua mutta se on loppu nyt. Saatte nähdä millainen todella olen ja vittu sitä sietää päivästä toiseen☠️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt loppui vittu lässytys, oon niin vittumainen etten yhtään välitä kenen päivän pilaan mielisairaalla kusipäisyydelläni ja raivohulluudellani. Lähti filtterit, ei ole enään varaa enkä viitsi yrittää koska tämän nälkärääkkäyksen sallitte vielä tästä syvenevän.
Ja muuten kieltämättä kun olen nälissäni (kuten lähes joka päivä, koska ei ole edes 10 € päivässä ruokaan) niin olen niin niin saatanan kamala ja saatte kyllä paskat osanne varmasti päin naamaa kun tavataan. Vittu että vihaan ihmisiä.
Olen aina yrittänyt sopeutua etten vaivaisi muita ongelmillani ja olla kohtelias ja kiltti lapsille ettei ne pelästy mua mutta se on loppu nyt. Saatte nähdä millainen todella olen ja vittu sitä sietää päivästä toiseen☠️Seuraaviin vaaleihin ehdokkaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraaviin vaaleihin ehdokkaaksi.
Voisin mennäkkin. Mutta sitten sytytän koko helvetin Suomen kirjaimellisesti palamaan!!!
Halveksin nykyvasemmistoa. Demareista ei tiedä kenen asioita ajavat ja muu vasemmisto uikuttaa jossain nurkassa.
YLÖS NOUSKAA PUNAINEN AURINGONNOUSU ON KOITTAVA!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina yrittänyt sopeutua etten vaivaisi muita ongelmillani ja olla kohtelias ja kiltti lapsille ettei ne pelästy mua mutta se on loppu nyt. Saatte nähdä millainen todella olen ja vittu sitä sietää päivästä toiseen☠️Älä kosta lapsiparoille. Ymmärrän mielentilasi ja olen täysin kyllästynyt hallitukseen vaikka en itse kärsimään. Mutta minulla on sentään sydän paikallaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin mennäkkin. Mutta sitten sytytän koko helvetin Suomen kirjaimellisesti palamaan!!!
Halveksin nykyvasemmistoa. Demareista ei tiedä kenen asioita ajavat ja muu vasemmisto uikuttaa jossain nurkassa.
YLÖS NOUSKAA PUNAINEN AURINGONNOUSU ON KOITTAVA!!!Vasemmistoko nyt sinut sai hullun raivoon ? Oppositiossa . Tunnut psykiatrian piiriin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aina yrittänyt sopeutua etten vaivaisi muita ongelmillani ja olla kohtelias ja kiltti lapsille ettei ne pelästy mua mutta se on loppu nyt. Saatte nähdä millainen todella olen ja vittu sitä sietää päivästä toiseen☠️Taidatkin olla pikkuvihervassarireppana, joka ei töitä viitsi edes hakea!
- Anonyymi
Onko Suomalasiet niin tyhmiä tai niin rikkaita kun äänestä kokoomusta ja persuja. Viisaimmat ihmiset tiesi jo alussa , että nämä valehdelle suu ja korvat savujen ja ärsyttävä virne naamalla.
- Anonyymi
Kuka ruuvaa teitä vielä enemmän seinään ja aiheuttaa kurjuutta syyttämällä toisiaan ja lietsomalla.
- Anonyymi
Onneksi hymy hyytyy seuraavissa vaaleissa , mutta kyllä tuon mamutuksen pitää loppua muiltakin , ei muuten heikoimpien asema korjaannu , sen takia tuo tulo- ja omaisuus verotuskin on niin suojeltu asia ettei hyvätuloiset joutuisi talkoisiin vaan pientuloinen kansa jakaisi kurjuuden kasvun .
- Anonyymi
Oli niitä kaheleita persuäänestäjiä paljon. Kok jo tiedettiin.
- Anonyymi
Näitä henkilöitä olisi hyvä kouluttaa koska suomen talous mennyt suohon 20 vuotta jossa ei metsä kasva yhtään hiilinielu suo syö metsän pois
Finanssineuvos Marja Paavonen on julkisen talouden yksikön päällikkö valtiovarainministeriön kansantalousosastolla. Hänellä on valtiotieteiden maisterin (VTM) tutkinto Helsingin yliopistosta (2003). Hän on työskennellyt valtiovarainministeriössä pitkään erilaisissa julkiseen talouteen ja EU:n finanssipolitiikan koordinaatioon liittyvissä tehtävissä - Anonyymi
Tietenkin leikataan, koska on helppo kohde!
- Anonyymi
Ei ole minkään puolueen hallituksen asia huolehtia kenenkään elämisestä eikä olemisesta. Jokaikisellä on velvollisuus huolehtia ja vastata ihan itse omasta elatuksestaan!!
- Anonyymi
Suomen perustuslaki:
"Jokaiselle, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen perustuslaki:
"Jokaiselle, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon."Kuka haluaa olla vuodesta toiseen yhteiskunnan huollettavana?
Työinto kasvaa kun rahahanat suljetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka haluaa olla vuodesta toiseen yhteiskunnan huollettavana?
Työinto kasvaa kun rahahanat suljetaan.Lukisitko perustuslakia tarkemmin. Kaikki ei kykene.
Kyse ei ole halusta. Lisäksi kaikille ei ole töitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lukisitko perustuslakia tarkemmin. Kaikki ei kykene.
Kyse ei ole halusta. Lisäksi kaikille ei ole töitä.Siitä huolimatta rahahanojen kiertäminen kiinni on lisännyt työntekoa myö sniiden joukossa, jotka väittivät se olevan tyystin mahdotonta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä huolimatta rahahanojen kiertäminen kiinni on lisännyt työntekoa myö sniiden joukossa, jotka väittivät se olevan tyystin mahdotonta
Kannustinloukkuja on hyvä purkaa.
On hyvä erottaa pari asiaa. Kaikki ei pysty. Kaiklille halukkaille ei ole töitä. Työttömyys on lisääntynyt.
Hallitus lisäsi kannustiloukkua nostamalla matkakustannuksen vähennöksen omavastuuta 150 eurolla.
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hyvä erottaa pari asiaa. Kaikki ei pysty. Kaiklille halukkaille ei ole töitä. Työttömyys on lisääntynyt.
Hallitus lisäsi kannustiloukkua nostamalla matkakustannuksen vähennöksen omavastuuta 150 eurolla.
.Asia on niin, ettei verotusta voi enää kiristää koska verotulot vähenevät pysyvästi.
Se tarkoittaa, ettei rahaa voi enää jakaa sinne tänne pahan mielen paikkaamiseen.
Ymmärrän ihan hyvin niitä, jotka ovat laskeneet taloutensa sen varaan, ettei koskaan tarvitse tehdä mitään. On varmasti järkytys, ettei isä ja äiti eläkään ikuisesti valtion muodossa.
Silläkin uhalla, että tulee paha mieli, täytyy myös sosiaalituilla eläjien osallistua joko saamalla vähemmän rahaa tai ryhtymällä tekemään töitä. Kumpikin vaihtoehto on ikävä, mutta ei se ole sen ikävämpää kuin maksaa puolet tuloistaan verona. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työinto kasvaa kun rahahanat suljetaan.Tajuatko idiootti, että hakija skitsofreenikko, ollut koko elämänsä eikä ikinä tule parantumaan. Juuri ja juuri pärjää kotona, ettei tarvi laitoshoidossa elämäänsä viettää. Hänellä myös edunvalvoja=minä.
Ja ihan ilmaiseksi autan, koska olen parempi ihminen kun sinä ikinä tulet olemaan. - Anonyymi
Luepa perustuslaki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen perustuslaki:
"Jokaiselle, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon."Aivan tuo tollero ei sitäkään tiennyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työinto kasvaa kun rahahanat suljetaan.Ei kasva jos ei ole töitä. Ala hankkia niille 10.000 tuhansille töitä. Hopihopi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen perustuslaki:
"Jokaiselle, joka ei kykene hankkimaan ihmisarvoisen elämän edellyttämää turvaa, on oikeus välttämättömään toimeentuloon ja huolenpitoon."Voi perrrrkkkeelle, tee itse elämällesi jotain! Vai onko ainoa omaisesi ollut aina viranomainen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole halusta. Lisäksi kaikille ei ole töitä.Näköjään ei ymmärrä kumpaakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyse ei ole halusta. Lisäksi kaikille ei ole töitä.Kerro tarkemmin, miksi et kykene ja mikä estää lähtemästä työn perästä? Sinulla ei toivottavasti ole lapsia. Toivon todella, ettei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä huolimatta rahahanojen kiertäminen kiinni on lisännyt työntekoa myö sniiden joukossa, jotka väittivät se olevan tyystin mahdotonta
Mistäs tiedät " asiantuntija"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tajuatko idiootti, että hakija skitsofreenikko, ollut koko elämänsä eikä ikinä tule parantumaan. Juuri ja juuri pärjää kotona, ettei tarvi laitoshoidossa elämäänsä viettää. Hänellä myös edunvalvoja=minä.
Ja ihan ilmaiseksi autan, koska olen parempi ihminen kun sinä ikinä tulet olemaan.Sinun pitäisi edunvalvojana sitten ymmärtää myös se, ettei tuon ihmisen paikka ole vapaana! Kun se murhaa jonkun, olet osasyyllinen, koska et ole tehnyt asian hyväksi mitään!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
.Siinä meni pieni pensa ale moninkertaisesti.
- Anonyymi
Kuka voittaa vaalit ..Kokoomus SDP puto aa ikkunasta Kepulaiset pellolle
- Anonyymi
Persut ojan pohjalle ja betonit päälle.
- Anonyymi
Laitapa perusteluja, olisi edes pieni uskottavuus.
- Anonyymi
Jotkut joutui häätöön. Kun saatanat saivat vallan.
- Anonyymi
Ei ole leikattu pienituloisilta eläkelaisiltä. Haista jo pitkä P SDP:n Wokettaja. Saksalaiset hylkäsi täysin Wokettavat demarit--- potuttaako valehtelijoita
- Anonyymi
Mitähän sillä 30:llä saa tänä päivänä? Ei oikeastaan mitään.
- Anonyymi
Vaalikone antoi kärkeen pelkkiä persuja.
Minä en luota vaalikoneeseen.
En persun vaalilupaukseen. - Anonyymi
Mitä tästä opimme!! Johan Kekkonen tiesi sen aikanaan kun sanoi ettei Kokoomusta ikinä pidä päästään valtaan Suomessa, koska muuten ne tuhoavat koko Suomen!
- Anonyymi
Pienituloisilta on leikattu asiassa kuin asiassa, jokaisesta pienestä tulosta, ja ihmisiä on häädetty ja häädetään kaduille.
Sen on aikaansaanut fasistinen, kokoomuspersulainen, OrpoPurran hallitus, auttajinaan leikkausasioissa Kristilliset ja RKP.
Helvetintuleen kärventymään, koko fasistisakki.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!902045- 841825
- 491470
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481425- 1431360
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481314Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441244Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261106Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251005- 102986