Näin sanoo Herra

Anonyymi-ap

Profeetan sanoma Herralta 2.3.2025 klo 12:00:

"Näin sanoo Herra: Suomen jumalattomuuden tähden minä annan tulla tuhon maan ylle ja vien sen lapset jälleenkoulutukseen rajan taakse. Mutta jos minun kansani rukoilee lakkaamatta minua kolmen vuoden ajan, niin estän vihollista hyökkäämästä maahanne ja pelastan kansan tuholta. Minä olen Herra ja toteutan sanani niin varmasti kuin aurinko nousee aamulla ja laskee illalla. Uskokaa minuun ja palvelkaa minua sydämen pelolla."

Aamen, totisesti! Tule Herra Jeesus!

3

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä sitten muuta kuin rukoilemaan. :)

Polvirukous on tehokkaampaa, joten ei muuta kuin polvilleen Herran eteen koko Herran kansa!

Muistakaa tämä Herran antama ohje:

"Rukoilkaa lakkaamatta!" :)

• Anonyymi

Hehe hehe hehe

• Anonyymi

""Näin sanoo Herra: Suomen jumalattomuuden tähden minä annan tulla tuhon maan ylle ja vien sen lapset jälleenkoulutukseen rajan taakse."

Miten on;
      kun muinoin Egyptin hallisija, teki mitä teki ja sitten tahtoi tuhota valitun suvun ja Efraimin, niin
      oli syy että Israelin kansa oli jumalaton ja paha, vai se että Jumala teki mitä tahtoo ja miten tahtoo.
      eli
      KAIKKI ovat syntisiä, ja jos Jumala ei ole armollinen tulee, kovaa kolutusta eteen.

MITEN, Jumala sunhtautuu, OIKEIDEN Profeettojen ilmoituksiin.
      Kuten se että Efraim, oikea Isreal on esikoinen ja Jumalan silmäterä?

tiedät paikat ja Profeetat, mutta muistutan teidän jaloja mieliä:
      Sak. 6:
      8 Sitten hän huusi minut ja sanoi minulle näin: "Katso, ne, jotka lähtivät pohjoiseen maahan, saattavat minun Henkeni lepäämään pohjoisessa maassa".

Nyt JOS eli kun Jumalan Henki lepää ja saa aikaan sen että Jumalan tahto tapahtuu pohjoisessa maassa, niin onko nyt Jumala muuttanut mieltää?

Jer. 31:9
      Itkien he tulevat, ja minä johdatan heitä, kun he kulkevat rukoillen. Minä vien heidät vesipuroille, tasaista tietä, jolla he eivät kompastu. Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni.

"Sillä minä olen Israelin isä, ja Efraim on minun esikoiseni."
      HUOM sana "sillä", mitä se merkitsee?

Jer. 31:20
      Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? Sillä niin usein kuin minä puhunkin häntä vastaan, alati minä häntä muistan. Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.

Eikö Efraim ole minun kallis poikani, minun lempilapseni? !!!
      minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra.!!!

eli onko Efraim hyvä ja avnhurskas? uskollinen ja vanhurskas?
      ei vaan tä'ynnä syntiä ja pahuutta, siitä huolimatta Jumala LUPAA ja pitää ja tekee kuten on luvannut:

armahtaa esikoista!

Hoos. 5:3
      Minä tunnen Efraimin, eikä Israel ole minulta kätkössä; sillä nyt sinä, Efraim, olet haureutta harjoittanut, Israel on saastuttanut itsensä.

ESIKOINEN on paha ja jumaalton:
      Kuitenkin Jumalan sydän;
      "Siksi minun sisimpäni väräjää hänen tähtensä: minun täytyy armahtaa häntä, sanoo Herra. "

Joten, kuka lie. aloittaja, niin "ennustaa" ja puhuu vastoin, mitä Jumala!

kavahtakaaa vääriä profeettoja, jotka eivät edes ole profeettoja vaan pahoja palvelijoita!

saam se
      Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      167
      3046
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2520
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2416
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2291
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1956
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      261
      1786
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1401
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1269
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe