Jos uskot, että helvetti on

Anonyymi-ap

Nin miten sinun tulee toimia, etteivät lähimmäisesi joudu sinne?

10

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Selittää että kaatopaikalle he joutuvat roskia tonkimaan.

Lohduttaa sillä, että ei se syntielämä niin koviin pahaan juttuun johda, jos vain tottuu siihen kaatopaikan hajuun sekä on kiinnostunut tonkimaan roskiksia. Jotkuthan tekevät sitä jo tässä ajassa. Heille helvetti kaatopaikkana olisi kuin taivas.

• Anonyymi

Evankelioida, rukoilla, Room.10. Muuta tietä ei ole.

• Anonyymi

Evankeliumia kannattaa pitää aina yllä. Voimia!

• Anonyymi

Laittaa pientä järjestystä kaiken aikaa. Siis lopunaikaa tietenkin.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Helvetti on paikka, se toinen kuolema, jossa Jumala tappaa syntiä tekevän sielun ja ei Elämänantajana anna iankaikkista elämää kadotetulle, vaan polttaa olkiukot tuhkaksi ja tallattavaksi- maahan.
      jalkojen alle. Kirjoitukset sen kertovat.

Iankaikkinen ELÄMÄ on armolahja Kristuksessa Jeesuksessa.

• Anonyymi

Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.
        Mutta teille, jotka minun nimeäni pelkäätte, on koittava vanhurskauden aurinko ja parantuminen sen siipien alla, ja te käytte ulos ja hypitte kuin syöttövasikat ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.
        (Mal 4:1-3)

kyse on Ilmestyskirjan sanomasta-- -toisesta kuolemasta.. eli kuolemalla kuollaan, synnin palkka on kuolema. ja tuomion tuli, koska II- tuomion ylösnousemuksen kadotettuja, joiden nimi ei ole elämänirjassa.

1Mo 2:17  mutta hyvän- ja pahantiedon puusta älä syö, sillä sinä päivänä, jona sinä siitä syöt, pitää sinun >>>kuolemalla<<<< -->> kuoleman". 

Sillä niinkuin Isä herättää kuolleita ja tekee eläviksi, niin myös Poika tekee eläviksi, ketkä hän tahtoo. Sillä Isä ei myöskään tuomitse ketään, vaan hän on antanut kaiken tuomion Pojalle, että kaikki kunnioittaisivat Poikaa, niinkuin he kunnioittavat Isää. Joka ei kunnioita Poikaa, se ei kunnioita Isää, joka on hänet lähettänyt.

Totisesti, totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo häneen, joka on minut lähettänyt, >>>sillä on iankaikkinen elämä,<<< eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan >> on siirtynyt kuolemasta elämään. <<<

Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat ne saavat elää. Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä. Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.
        (Joh 5:21-29)

Niin Jeesus sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, >>>sillä on iankaikkinen elämä,<<< ja minä >>herätän hänet viimeisenä päivänä.<<
        Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma. Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä. Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani. Tämä on se leipä, joka tuli alas taivaasta. Ei ole, niinkuin oli teidän isienne: he söivät ja kuolivat;

>>>> joka tätä leipää syö, >>>>>se elää iankaikkisesti."<<<< (Joh 6:53-58)

Elämänkirja kertoo- iankaikkisen elämän armolahjan saaneitten nimet. Eli Kristuksessa kuolleet ja täällä Hänen paluunsa hetkellä olevat... saavat elää...

ElämänAntaja Hän antaa elämän ja Hän on sanonut, että synnin ---palkka--- on kuolema.

Helvetin tuli on Jumalantyökalu- jolla olkiukot saavat kohtalonsa..... tuomion jälkeen.
        Tuomion, missä käytiin läpi- tämän elämän teot ja seuraukset.
        Siellä moni isä harmmasta purren itkee tyhmyyttään jos on vaikka lapsensa saattanut neuvoissaan kadotukseen.... ja eivät saaneet iankaikkisen elämän armolahjaa....
        jne. pahantekijät varmasti tietävät mitä tuli tehtyä, ja sen seuraukset.
        Ei ole tuomiolla helppua ja iankaikkisesti menetti elämän, kuolee tulessa. sielu tapetaan.

katsotaan vielä tämä siunatti Herran omien lupaus.
        Mutta me emme tahdo pitää teitä, veljet, tietämättöminä siitä, kuinka poisnukkuneiden on, ettette murehtisi niinkuin muut, joilla ei toivoa ole. Sillä jos uskomme, että Jeesus on kuollut ja noussut ylös, niin samoin on Jumala Jeesuksen kautta myös tuova poisnukkuneet esiin yhdessä hänen kanssaan. Sillä sen me sanomme teille Herran sanana, että me, jotka olemme elossa, jotka jäämme tänne Herran tulemukseen, emme suinkaan ehdi ennen niitä, jotka ovat nukkuneet. Sillä itse Herra on tuleva alas taivaasta käskyhuudon, ylienkelin äänen ja Jumalan pasunan kuuluessa, ja Kristuksessa kuolleet nousevat ylös ensin; sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa. Niin lohduttakaa siis toisianne näillä sanoilla.
        (1Te 4:13-18)

• Anonyymi

Ensin pitää ratkaista että onko sitä helvettiä vai ei, vai onko se vain roomalaisten keksintö ja se jälkeen jos on, niin pitää miettiä että millainen se o ja mitä siellä tapahtuu. Jos ei ole helvettiä Raamatussa, niin silloin siitä ei sitten enempää.

Mutta paha paikka ei olisi jos ihminen kuolee siinä toisen kerran. Eihän se pahalta tunnu enää kun kerran jo on kuollut. Sitä ei ole syytä pelätä eikä sen vuoksi jättää mitään tekemättä.

• Anonyymi

Välttää menemästä ukrainan sota-alueelle sitä pahempaa helvettiä ei ole eräänlaista helvettiä me eletään kaikki kun eletään yhteiskunnassa jossa raha on se joka määrää

• Anonyymi

Ei siellä edes ole helvetti verrattuna mitä oli Gazassa kun Israel yritti kansanmurhaa. Ei voinut muuta kuin odottaa että pommi tulee niskaan, tappaa ja tuhoaa kaiken. Ukrainassa sentään vähän laitetaa hanttiin ja vielä enemmän jos Trump vain antaisi aseita. Nyt ei kansanmurha lopu kun käskee se loppumaan ja helvetti on irti jos ei lopu. Nyt tarvitsee oikeasti tehdä jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tiedätkö, että haluaisin panna

Sinua. Onko sinulla samanlaiset ajatukset ja tunteet?
      Ikävä
      171
      3134
    2. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      726
      2540
    3. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      54
      2426
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      146
      2301
    5. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      67
      1966
    6. Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla

Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall
      Maailman menoa
      267
      1805
    7. Hyväksytty kaivattusi

Vartaloa vai et? Rehellinen vastaus
      Ikävä
      31
      1401
    8. Syvälliset keskustelut

Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen
      Ikävä
      20
      1339
    9. Minulta loppuu aika

Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi
      Ikävä
      36
      1279
    10. Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi

mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,
      Ikävä
      16
      1235
    Aihe