Kohinaa kuului kun löysensin pyjamaviittaani. Ihan kuulin veren virtaavan takaisin. Katsoin ulkona olevaa kaunista tuikkivaa tähteä kaula sidottuna ehkä 5-10min.
Haluun antaa vara-avaimen yställe kaiken varulta. En keksi nyt mitenkään miksi mun pitäisi olla elossa.
Oon väsynyt tähän ja haluan pois. Aidosti, pois.
Kun itkin synkimmässä epätoivossa, muuten yleensä vammainen ääneni kuulosti niin kauniilta.
En tiennyt että voisin tuntea itsestäni niin.
Ehkä päästän kauniimmat äänet kun minua koskee eniten. Kun haluan kuolla.
Ehkä joku sarjamurhaaja voi saada tästä mielihyvää.
Ei haittaisi kuolla jonkun kuristukseen.
Mitä mä elämälläni teen?
Mulla oli kyllä kirjattu ylös isoja ja pieniä tavoitteita....
Err... kuka maksaa mun klarnan jos kuolen?
Mutta se tuntu vähän hyvältäkin. Silitin pehmolelua vähillä voimilla ja halasin sitä.
Koskaan ei ole tuntunut niin ihanalta ja pehmoiselta.
Jos mun aivot lopettaa toimintansa ja delaan, moikka ja nähään joskus toisella puolella.
-n29
Saatan kuolla myöhemmi jos verenkierron rajoittaminen aivoihin teki mitään.
3
141
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi haluat kuolla ?
- Anonyymi
Vastaus on liian monisyinen. Kuitenkin koen että minua on kohdeltu ihmissuhteissa epäreilusti liian usein.
Ja olin siihen kyllästynyt. Väsynyt tähän ikävään todellisuuteen jossa tulen aina olemaan yksin vaikka joku olisi minun vierelläni.
En ti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus on liian monisyinen. Kuitenkin koen että minua on kohdeltu ihmissuhteissa epäreilusti liian usein.
Ja olin siihen kyllästynyt. Väsynyt tähän ikävään todellisuuteen jossa tulen aina olemaan yksin vaikka joku olisi minun vierelläni.
En tiLähetin vahingossa aikaseen...
En viitsi kirjottaa enempää. Luulen että eräs ihminen yrittää ajaa minut itsemurhaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204994
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861782Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2891646Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741605Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21451Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561448Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351217Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041139Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi691121