Ruispuuro hyvä perusta ravinnolle

Anonyymi-ap

16

199

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Se on ruishuttua!

• Anonyymi

Massu tulee kipeäksi

• Anonyymi

Ruis paljon kalliimpaa kuin kaura ja tosi köyhillä ei ole edes varaa ostaa 0.37centtiä maksavaa pakkausta.

• Anonyymi

Voi voi..kysy jos naapurin kaljaa kiskovat juipit antavat sinulle säälistä pari tyhjää tölkkiä. Vaikka sinulle tuskin muuta annetaan kuin luuvitosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi voi..kysy jos naapurin kaljaa kiskovat juipit antavat sinulle säälistä pari tyhjää tölkkiä. Vaikka sinulle tuskin muuta annetaan kuin luuvitosta.

Ei kaikki noin tee että menee ruinaan naapureilta mitään,tosi köyhällä ei ole muuta varaa syödä kuin makaronia höpö höpö kirjoituksia tuollaiset ruishiutaleet.Hoh hoh hoh köyhällä mukamas appelsiiniä,kananmunia.

• Anonyymi

Kuules lohi, sienikermakastike, ja siihen haudutetut porkkanat, salaatti ja tuoretta tilliä... siinä vasta hyvä perusta jokaiselle. Suosikaa lohta ja sieniä... ai että!! Valkoviiniä tai makuviccyä, tai raikasta sitruuna vettä... ei parempaa ole. Muistakaa joka päivä syödä kalaa, lohi on parasta.

• Anonyymi

En tykkää kalasta.

• Anonyymi

Sienissä ja kaloissa ympäristömyrkkyjä eikä kalaa muutenkaan mitään joka päivä kun tulee suolaa liikaa.

• Anonyymi

Hivenaineita on myös oluessa.

• Anonyymi

Mä syön vain parhaissa ravintoloissa. En tee ruokaa itse, se on sotkuista puuhaa ja vie aikaa. Parempi sydöä ravintoloissa. Siellä saa loistoruokaa.

• Anonyymi

Peruna on perusruokaa. Tutustu paremmin sen ravinnesisältöön ennen kuin paasaat pöpejäsi. Ei sillä, etteikä ruis(kin) hyvä ruoka-aine olisi.

• Anonyymi

Ei sovi monelle mikään ruis kun keliakiaa.Kauraa sen pitää olla.Ruisleipä kylläkin ok.Ruis on varm 100% kalliimpää kuin kaura.

• tuohon kun vielä sisällyttää puolukat ja jonkin verran mannaryynejäkin niin silloin on ainakin hyvä ruoka..makeuden saa jos haluaa.. ruismarjapuuroa oon tehnyt useastikin..huono puoli että puolukat joutuu ostaa..

• Anonyymi

Laita kaalia ja makaronia puuroon niin saat makua

• Anonyymi

Älyllisesti vajaavainen nyt ruista alkaa ostaan kun kaurahiutaleita saa halvalla.

• Anonyymi

Ostan eläkkeellä olutta

Terveisin porilaistahvo, savo.
      ®167-176

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe