Kesä 1980-luvun puolivälissä. Ensimmäinen tyttöystäväni oli juuri jättänyt minut sanomatta sanaakaan. Samaan aikaan minun täytyi kirkon nuorisonohjaajana pitää rippikoulua seurakunnan leirikeskuksessa Etelä-Hämeessä. Olin äärimmäisen rikki, romuna, hulluuden partaalla ja toivoin kuolemaa.
Nousi myrsky, oikea Jumalan myrsky. Valtavaa salamointia ja rankkasadetta. Kävelin järvelle johtavan pitkän laiturin päähän, nostin kädet ylös ja huusin Jumalaa iskemään minuun salamalla. Odotin ehkä puoli tuntia, mutta Jumala ei halunnut tappaa minua. Myrsky vain laantui. Olin pettynyt.
Kun Jumala ei tapa, vaikka pyydetään
10
82
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jumala tietää paremmin , eikä toteuta sinulle pahaa tuottavia rukouksia. Huomasitko myöhemmin , saaneesi toisenlaisen vastauksen pyyntöösi ? Meidän pyyntömme ovat vajavaisia, mutta Jumalan vastaukset täydellisen hyviä ja siunausta tuottavia. Aikaa voi mennä vastaukseen , tai vastaus tulee sillä sekunnilla. Minulta Jeesus paransi vuoden kipeänä olleen olkapään , sillä sekunnilla, kun eräs uskova veli rukoili TV7:n yleisessä rukousillassa olkapäiden parannusta. Yleensä nämä myöhemminkin tulleet pyynnöistä poikkeavat vastaukset, ovat uskomattoman viisaita ja synnyttävät riemukkaan ylistyksen saajalleen.
- AnonyymiUUSI
"Sillä sekunnilla..." Kuinka monta sekuntia mahtuu 40 vuoteen, ennen kuin Jumala toimii ? AP.
- AnonyymiUUSI
Jumala on antanut sinulle elämän lahjan, kiitä siitä!
- AnonyymiUUSI
Aika sadistinen ratkaisu. AP.
- AnonyymiUUSI
Lopullinen syntisi antaa odottaa aikaansa.
- AnonyymiUUSI
Tiedän. Minä en tule pääsemään taivaaseen. AP.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän. Minä en tule pääsemään taivaaseen. AP.
Vaikea sinne on päästäkään, jos perkaa sen Paavalin käskystä pois?! Järjettömyyden huippu.
Löytyy Jeesus, Matteus 13:33 ja Paavali, 1.Korinttolaiskirje 5:7. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea sinne on päästäkään, jos perkaa sen Paavalin käskystä pois?! Järjettömyyden huippu.
Löytyy Jeesus, Matteus 13:33 ja Paavali, 1.Korinttolaiskirje 5:7.En ehdottaisi lähtemään kadotukseen vievälle tielle.
- AnonyymiUUSI
Jos todellinen Jumala ei hallitse salamointia, vaan se on Jahven heiniä, ja siinä voi monikin asia mennä pieleen, kuin kristinuskon Jahve-uskovilla, kun saivat paratiisista Saatanallakin pahuuden maailmaan niin, että on tosi Jumalaa kirottava veriuhriksi jopa Jeesuksen nimeen?
- AnonyymiUUSI
Ehkä sillä oli joku tilanne päällä naapuripitäjässä niin ettei huomannut sinua siellä sateessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1703087
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262530Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542416- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2631793- 311401
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361269Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235