Ehdokaslista tosi onneton, samat naamat edelleen ja naisissa kova taso. PJ kuvittelee olevansa ääniharava, mutta nyt erehtyy.
Surkeaa surrkeampi PS
13
896
Vastaukset
- Anonyymi
Juudas-Persut tulevat romahtamaan totaalisesti..
- Anonyymi
Lista näyttää siltä, että Risto haluaa kaikki paikat.
- Anonyymi
Uutinen oli tässä mikä??
- Anonyymi
On aivan selvää, että Kauhavan PS keskittää äänet aluevaaleissa Ristolle.
Ja kuntavaaleissa taitaa olla sama ajatus. Aapo ja juniori jaksaa nähtävästi odottaa paikkaansa.- Anonyymi
Aapohan on hallitukses
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aapohan on hallitukses
Olis kyllä kiva tietää mitä on siellä höpisy, kokkaus reseptejä varmahan jaellu eipä varmahan muuta oo ollu annettavanakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis kyllä kiva tietää mitä on siellä höpisy, kokkaus reseptejä varmahan jaellu eipä varmahan muuta oo ollu annettavanakaan.
Juniorikin on hallitukses
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aapohan on hallitukses
Kovaääninen suu on mutta siihen kaikki jääkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aapohan on hallitukses
Psykopaatti!!
- Anonyymi
PS on kerännyt hyvän ja selkeän listan. Tuosta voi jokainen sanoa suoraan ketkä kolme menee varmasti läpi.
- Anonyymi
Ei kyllä kahta enepää mene lävitte
- Anonyymi
Oliko Kauhavalla munaa tarjolla Laukaan tyyliin.
- Anonyymi
Kansa äänestää taas väärin ainakin aloittajan mielestä😅
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824747- 1842053
- 1321752
- 1741380
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161241- 351086
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16987- 78983
- 52956
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh288940