Zelenskyi voittaa myös seuraavat presidentinvaalit

Anonyymi-ap

Hänen kannatuksensa on ukrainalaisten keskuudessa yli 50 prosenttia. Kunhan uudet vaalit saadaan sodan päätyttyä joskus tulevaisuudessa järjestettyä, niin Zelenskyi tulee jatkamaan presidenttinä, jos hänellä vaan itsellään on kiinnostusta yhden sodan läpi käyneenä maan johtajana enää jatkaa.

11

110

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

USAn koomikko kieltää Ukrainan koomikon ehdokkuuden.

• Anonyymi

Ukrainan kansa päättää kenet valitsee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukrainan kansa päättää kenet valitsee.

Yhdysvaltojen tuki on sen verran tärkeä Ukrainalle, että Trump voi käytännössä pakottaa Zelenskyin astumaan sivuun. Luulen, että Zelenskyi suostuu tekemään tilaa jollekin muulle, jos Trump hänet siihen pakottaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhdysvaltojen tuki on sen verran tärkeä Ukrainalle, että Trump voi käytännössä pakottaa Zelenskyin astumaan sivuun. Luulen, että Zelenskyi suostuu tekemään tilaa jollekin muulle, jos Trump hänet siihen pakottaa.

Vaan Ukrainan kansa valitsee edelleen Ukrainan presidentin. Ja sotatilan aikana ei Ukrainassa vaaleja järjestetä muutenkaan.

Ei Ukrainaan mitään Terijoen hallituksen tapaista Venäjän nukkehallintoa aseteta. Siitä pitää Eurooppa huolen.

• Anonyymi

Mitään vaaleja ei tarvita Ukrainassa, Venäjällä, Usassa etc. Suomalaiset voivat valita niiden johtajat huutoäänestyksellään. Ja sitä huutoahan on riittänyt jo niin paljon että korvia särkee.

• Anonyymi

Ei ole klovni ehdokkaana, pakenee maasta.

• Anonyymi

Natsi narkkari kääpiö ei voita mitään se roikkuu kohta kiovan katulyhdystä kevät keinussa🤣🤣🤣🤣😂😂😂

• Anonyymi

Lähetetään Arman Alizaz pressaksi, kukaan ei huomaa mitään kun on Zelen kaksoisolento...ja me päästään sitten eroon typeryksestä.

• Anonyymi

Äskenhän me vasta äänestimme Trumpia, ja nyt äänestämme Zelenskyitä! Meillä on jatkuva äänestys menossa. Suomi päättää muitten maitten äänestystuloksetkin!

• Anonyymi

Jos Venäjällä pidettäisi vapaat vaalit, miksi kukaan ei uskalla ehdottaa?

• Anonyymi

Vastahan siellä vaalit oli.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      205
      3833
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      62
      2426
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      391
      2296
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2213
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1521
    6. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      515
      1295
    7. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1271
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      56
      1247
    9. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      70
      1157
    10. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      125
      1126
    Aihe