Hänen kannatuksensa on ukrainalaisten keskuudessa yli 50 prosenttia. Kunhan uudet vaalit saadaan sodan päätyttyä joskus tulevaisuudessa järjestettyä, niin Zelenskyi tulee jatkamaan presidenttinä, jos hänellä vaan itsellään on kiinnostusta yhden sodan läpi käyneenä maan johtajana enää jatkaa.
Zelenskyi voittaa myös seuraavat presidentinvaalit
11
106
Vastaukset
- Anonyymi
USAn koomikko kieltää Ukrainan koomikon ehdokkuuden.
- Anonyymi
Ukrainan kansa päättää kenet valitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ukrainan kansa päättää kenet valitsee.
Yhdysvaltojen tuki on sen verran tärkeä Ukrainalle, että Trump voi käytännössä pakottaa Zelenskyin astumaan sivuun. Luulen, että Zelenskyi suostuu tekemään tilaa jollekin muulle, jos Trump hänet siihen pakottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdysvaltojen tuki on sen verran tärkeä Ukrainalle, että Trump voi käytännössä pakottaa Zelenskyin astumaan sivuun. Luulen, että Zelenskyi suostuu tekemään tilaa jollekin muulle, jos Trump hänet siihen pakottaa.
Vaan Ukrainan kansa valitsee edelleen Ukrainan presidentin. Ja sotatilan aikana ei Ukrainassa vaaleja järjestetä muutenkaan.
Ei Ukrainaan mitään Terijoen hallituksen tapaista Venäjän nukkehallintoa aseteta. Siitä pitää Eurooppa huolen.
- Anonyymi
Mitään vaaleja ei tarvita Ukrainassa, Venäjällä, Usassa etc. Suomalaiset voivat valita niiden johtajat huutoäänestyksellään. Ja sitä huutoahan on riittänyt jo niin paljon että korvia särkee.
- Anonyymi
Ei ole klovni ehdokkaana, pakenee maasta.
- Anonyymi
Natsi narkkari kääpiö ei voita mitään se roikkuu kohta kiovan katulyhdystä kevät keinussa🤣🤣🤣🤣😂😂😂
- Anonyymi
Lähetetään Arman Alizaz pressaksi, kukaan ei huomaa mitään kun on Zelen kaksoisolento...ja me päästään sitten eroon typeryksestä.
- Anonyymi
Äskenhän me vasta äänestimme Trumpia, ja nyt äänestämme Zelenskyitä! Meillä on jatkuva äänestys menossa. Suomi päättää muitten maitten äänestystuloksetkin!
- Anonyymi
Jos Venäjällä pidettäisi vapaat vaalit, miksi kukaan ei uskalla ehdottaa?
- Anonyymi
Vastahan siellä vaalit oli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791