Työttömät noukkiin roskia

Anonyymi-ap

Työttömät köyhät määrättävä noukkimaan roskia kuntien ja kaupungien alueilta kun roskaavatkin.Löysäily saatava kuriin.Ruokajakeluissa köyhät käyvät vaan ruinaamassa ruokia kauheiden mahojen kanssa.Paskalta haisevat pitää poistaa kaupoista.

35

323

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noukin vain pantilliset tölkit&pullot.

Tupauuno, kirkkonummi. Savo

• Anonyymi

Itse noukin rusinat pullista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jauhelihat herne keitosta hehheehe

• Anonyymi kirjoitti:

Ite noukin satiaiset kullista.🪳🕷️🍆🥚🥚

• Anonyymi

Pitäisi levitää paskaa rikkaiden autojen tuulilaseihin.

• Anonyymi

Toivottavasti tämä alkaisi yleistymään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivottavasti tämä alkaisi yleistymään.

paskiainen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

paskiainen

Tuollaisista kansan osaan kohdistuvista leimaavista aloituksista joilla pyritään yhteiskunnallisen asemaan viitaten leimaamaan ihmiset eriarvoiseksi ja antamaan kuva oikeutuksesta asemaan perusteella yleisen riistoon, tulisi joutua oikeudelliseen vastuuseen.

Ihmisillä on perus oikeuksia joista itsemääräämis oikeus ei ole vähäisin ,sekä tasa arvoiseen kohteluun asemastaan riippumatta .Aloitus on kansallis oikeuksia loukkaava ja vihaa lietsova kansan osaa kohtaan.

• Anonyymi

Ehei.
      Kyllä se kuuluu olla niin että ROSKAAJAT SIIVOAVAT ITSE JÄLKENSÄ.
      tuntuva SAKKO jos eivät siivoa.
      Sais Purra kivasti mania valtion kassaan.
      🧹💰
      OPETELKAA ELÄMÄÄN IHMISIKSI

• Anonyymi

Täällä ainakin kulkee joku pieni roskienkeruuryhmä keskustan tuntumassa. En tiedä onko kaupungin oma porukka, jokin yhdistyksen porukka vai mikä? Kirjastosta voi kuulemma lainata noita roskapihtejä jos yhistyksen porukka tekee "roskakävelyn."

Onko muualla hyvin roskaisaa Lidlin lähistöllä? Täällä nimittäin on. Paistopisteen pusseja maassa ja puskissa. En ymmärrä mikä näitä ihmisiä vaivaa kun lähistöllä on kuitenkin muutama roskis.

• Anonyymi

Missä tahansa on roskaisaa, kun pikaruokabaarin pussi heitetään auton ikkunasta mihin tahansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tahansa on roskaisaa, kun pikaruokabaarin pussi heitetään auton ikkunasta mihin tahansa.

Ihmisolennot eivät ole aina yksin syypäitä roskaisuudesta vaan lokeilla ja rotilla osuutta asiaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset tekee niin kun ISIKIN TEKEE NIIN

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmisolennot eivät ole aina yksin syypäitä roskaisuudesta vaan lokeilla ja rotilla osuutta asiaan.

Lokit ja rotat tulee sinne minne se IHMINRN niitä roskia heittelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lapset tekee niin kun ISIKIN TEKEE NIIN

Laitat siis vanhempiesi piikkiin oman kelvottomuutesi? No miksei..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En mut yksi teinipoika sanoi niin kun ihmettelin ja kydyin "miksi heität roskat auton ikkunasta"

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joskus on "muna viisaampi kanaa"
        Maalla asuva tuttavani kuskasi poikansa joka päivä autolla kouluun. Kerran hän sitten ajaessaan heitti auton ikkunasta purkkansa ulos.
        . pojat nosti siitä kovan metelin sanoivat äidilleen "mitä sä oikein teet ei purkkaa saa heittää luontoon eikä muualle kuin roskiin"
        Tuttavani sanoi että sen jälkeen hän paransi tapansa.
        Fiksut pojat👍 nyt tietysti jo aika miehiä.

• Anonyymi

Entä rikkaat työttömät? Pitääkö heidänkin noukkia roskia? Enpä usko.

• Anonyymi

Ei pysty, heikko selkä.

• Anonyymi

Mitä jos on työtön mutta ei köyhä?

• Anonyymi

Työttömälle köyhälle tuo roskien kerääminen hyväks ja sais vaikka ruokaa ahkeroinnista.

• Anonyymi

Kaalikeittoa ja makaronivelliä. Ei pizzaa rullakebabista puhumattakaan...

• Anonyymi

Mene kuule nulkki keräilemään ihan itse.

• Anonyymi

Paljos maksat palkkaa, nutipää?

• Anonyymi

Alottaja pitää ottaa yleiseen käyttöön aseman vessan yleiseks mopiks jota työttömät saa vapaasti käyttää paskahuusien putsaukseen ennen tarpeillaan käyntiä.

• Anonyymi

Mene huutelemaan tuonne ruokajonojen eteen noita juttuja ja kato kuin käy.

• Punaliput liehuu menkää töihin.🇹🇷🇹🇷👷‍♂️

• Anonyymi

Ei ole aikaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole aikaa.

On parempaakin tekemistä. 🥳 Ymmärrän. 🥰 Terveisin yleinen sosiaaliymmärtäjä.😇👍💶🍺

• Anonyymi

Määräys tulee vielä niin teette vaikka mitä kun loisille ei tule enään rahaa tilille heh kukas sillon uhoo.Yhdyskunta palvelua myös notkujille.Oikeen notkujalle olis hyvä homma ulko wc n hoitaja.Notkujat pois Suomesta jotka sosiaaliturvaa väärin käyttävät.Menkää saatana marjamettään.

• Anonyymi

Näitä oksentelujasi lukiessa maistuu sandels ja väliin pitkät henkoset punaisesta chesterfieldistä mutta kovin paljon aikaa ei tähän sivustoon kannata tärvätä. Pitää mennä kulmapubiin juomaan olutta ennenkuin janoisemmat ehtivät tyhjentää oluttynnyrit.

t naapurin masa, perähikiä. Kuopio

• Anonyymi

Kaltaisesi saavat huudella provojaan mutta ketään ei kiinnosta urpojen huutelut.

• Anonyymi

Halpaa Meukov konjakkia tässä joutuu maisteleen ja välillä kahvi sikaria.

• Anonyymi

Paras notkunta on kelan kustantama notkunta.

• Anonyymi

Sillon saa notkua jos on käynyt kyselemässä hommia mutta aina ei oota.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    4. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1174
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      128
      891
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      755
    Aihe