Onnenliekki-huoltoasema kaataa ABC:t

Anonyymi-ap

Veljekset Keskisen Onnenliekki huoltoasema näyttää kaatavan ABC:t, sillä Jalasjärven, Ilmajoen sekä Seinäjoen ABC:t ovat lakkautusuhan alla, mutta Onnenliekki senkun porskuttaa!

23

779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vesalla pakkaa onnistua kaikki..

• Anonyymi

Hakekaa polttoaineenne lapualta.

• Anonyymi

Lapualle ostoksille. Mars,

• Anonyymi

Käykää Tuurissa ostoksilla, sieltä saa kaiken tarpeellisen ja erittäin edullisesti!

• Anonyymi

Turhaa lähteä keskiselle kun lähempääkin saa samat tuotteet vähintäänkin yhtä edullisesti ja monesti halvemmallakin. Eikä polttoaineetkaan tuolla sen edullisempia ole ettö kannattais kymneniä kilometrejä ajaa tankkaamaan.

• Anonyymi

Kauhavalla paras siisti ABC. Ja väkeä riittää kun sijainti on niin hyvä.

• Anonyymi

Olipas taas Onnenliekissä halpaa polttoainetta verrattuna ABC:hen!

• Anonyymi

Äänestäkää SDP seuraavaan hallitukseen, niin edes Onnenliekkikään ei pysty myymään polttoainetta alle 5 euron litra.

• Anonyymi

Huomaa että kaikki avohoito potilaat ovat kokoontuneet tänne.

• Anonyymi

Alavuden ABC piha aina täynnä autoja.
      Onnenliekki muutama auto ja lounastaja

• Anonyymi

Siellä tankataan, missä halvimmalla tankataan, siis onnenliekissä ja ABC:t kaatuu!

• Anonyymi

Onnenliekissä hirveät jonot ja kassakoneet kilisee, ABC:t loppuu yksitellen!

• Anonyymi

Kuka älypää lähtis Tuurista asti bensaa hakemaan? Likempääkin bensaa saa.

• Anonyymi

No eihän sitä ny pelkän pensan takia lähetä.. Sinnehän pääsee samalla shoppailemaan, lapset huvipuistoon ja sateella sisäleikkipuistoon.. Täytyykin varata sieltä huone ja olla 2 päivää, että lapsetkin saa sydämensä kyllyydestä hurvitella huvipuistossa. (päivälippu normaalisti yli 40e). Kyllä se on suuri asia, kun vesa tarjoaa nuo liput lapsille ja lisäksi jännittäviä lahjakortteja 100egen edestä. Hyvä Vesa, niin sitä pitää,👍

• Anonyymi

Surkiaa alavuden mainontaa, kohta varmaan Tuuri itsenäistyy omaksi vesalandiksi. Ja idiootit siellä käy. En astuis vaikka olisin lehmä. 👎

• Anonyymi

Tiedetään, sinä et käy kuin työvoimatoimistossa, kelassa sekä sosiaalitoimistossa!

• Anonyymi

No hoh hoh ja kaataa varmaan koko Seinäjoen. ;))) Ei ikinä tuuriin ostoksille. Ideaparkki ja Seinäjoki jyrää .

• Anonyymi

Ei koskaan enää tämän trollin takia keskiselle

• Anonyymi

Ja noita asemia oli vain - Tuurissa?

• Anonyymi

Onnenliekki kaatanut myös useita kauppiaisvetoisia Teboileita tänä vuonna!

• Anonyymi

Trumppi ja putiini ne teboilit kaatoi

• Anonyymi

Muut ketjut lopettaa asemiaan, Onnenliekki senkun porskuttaa!

• Anonyymi

Näin kävi, Seinäjoelta loppui ABC, mutta Tuurissa päivittäin aivan hirveät jonot Onnenliekki huoltoasemalle!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6052
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      336
      5351
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2707
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1885
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      105
      1697
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1581
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1543
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1464
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1413
    Aihe