Veljekset Keskisen Onnenliekki huoltoasema näyttää kaatavan ABC:t, sillä Jalasjärven, Ilmajoen sekä Seinäjoen ABC:t ovat lakkautusuhan alla, mutta Onnenliekki senkun porskuttaa!
Onnenliekki-huoltoasema kaataa ABC:t
11
396
Vastaukset
- Anonyymi
Vesalla pakkaa onnistua kaikki..
- Anonyymi
Hakekaa polttoaineenne lapualta.
- Anonyymi
Lapualle ostoksille. Mars,
- Anonyymi
Käykää Tuurissa ostoksilla, sieltä saa kaiken tarpeellisen ja erittäin edullisesti!
- Anonyymi
Turhaa lähteä keskiselle kun lähempääkin saa samat tuotteet vähintäänkin yhtä edullisesti ja monesti halvemmallakin. Eikä polttoaineetkaan tuolla sen edullisempia ole ettö kannattais kymneniä kilometrejä ajaa tankkaamaan.
- Anonyymi
Kauhavalla paras siisti ABC. Ja väkeä riittää kun sijainti on niin hyvä.
- Anonyymi
Olipas taas Onnenliekissä halpaa polttoainetta verrattuna ABC:hen!
- Anonyymi
Äänestäkää SDP seuraavaan hallitukseen, niin edes Onnenliekkikään ei pysty myymään polttoainetta alle 5 euron litra.
- Anonyymi
Huomaa että kaikki avohoito potilaat ovat kokoontuneet tänne.
- Anonyymi
Alavuden ABC piha aina täynnä autoja.
Onnenliekki muutama auto ja lounastaja - Anonyymi
Siellä tankataan, missä halvimmalla tankataan, siis onnenliekissä ja ABC:t kaatuu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997903- 1075627
- 2774915
- 494863
- 763647
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412304