Mulla on muuatama häiritsevä luomi selässä. Vaatteet hankaa. Mikä on paras hoito hintalaatusuhteeltaan ?
Vastaukset 7
- Anonyymi
Menet lääkäriin ja pyydät että ne leikataan pois.
- Anonyymi
Kiitti hirveästi vastauksesta. Palsta kaipaa juuri sinunkaltaisiasi tietäjiä.
- Anonyymi
Jos menet lääkäriin niin luomi otetaan pois ja lähetetään laporatorioon tutkittavaksi aina, sillä joskus alkaa ihosyöpää juuri luomesta joka ärsyyntyy kun vaatteet hankaa siihen.
- Anonyymi
Lähes kaikkialla ne luomet tutkitutetaan. Aloittaja ei kysynyt perustietoja asiasta.
- Anonyymi
Jäädytys. Tulee siisti lopputulos ja nopea toimenpide joten hoitaja ehtii poistaa monta luomea.
- Anonyymi
Poistatin jäädyttämällä. Rasvaluomia kaikki. Tulos hyvä ja toimenpide kivuton
- Anonyymi
No terveyskeskusmaksulla poistetaan. Pieni arpi voi jäädä. Itse en sinänsä selkää tiiraile niin eipä se arpi mun elämää häiritse mutta jos haluaa virheettömän ihon selästä niin sitten en suosittele terveyskeskusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201396
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku1311022Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella38943Karita Tykkä mennyt kihloihin.
Onnittelu kuuluu hänelle ja tulevalle aviopuolisolleen.97727- 66713
- 32675
- 21642
S-ryhmän ihmisoikeuslinja ei kestä omaa hankintaketjuaan
S-ryhmän Israel-boikotin suurin uskottavuusongelma löytyy yllättävän läheltä, SOK:n omien tuotemerkkien hankintaketjuist23600Haavoittuvuutesi on aseista riisuvaa
Harmi, etten voi osoittaa sinulle tunteita. Hyvää yötä miehelle. Naiselta43543- 12530