Mysteerihalvaantumiset (rokotteista)

Anonyymi-ap

1. https://www.is.fi/viihde/art-2000011076496.html
Tommy Hellsten pyörätuoliin. Lääkärit ymmällään.

2. https://www.is.fi/terveys/art-2000010388023.html
Mysteeripotilas. Parikymppisen miehen ei pitäisi joutua pyörätuoliin ilman syytä. Eemilille kävi juuri niin.

3. https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/6251168
Jonna Aaltosesta tuli koronarokotuksen seurauksena pararatsastaja

4. https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=8aAk36PovnU&t=49s
Nainen halvaantui Pfizerista.

5. Suomalainen n. 20-v urheilija halvaantui 2. rokotteen jälkeen. Linkki on, mutta sille pilkattiin eräässä ketjussa. En laita enään tänne.

6. https://www.youtube.com/watch?v=SQTHh88jDM8
Nainen halvaantui 12 tuntia piikin jälkeen.

(lisää olisi paljonkin...)

Kuinka moni rokotemerkeistä on vielä turvallisesti kaikkien käytössä, ilman rajoituksia tai poisvetoja?

Ulkomailla on kielletty ottamasta rokote, jos suvussa on esiintynyt ALS- tapauksia.

Astra Zeneca (Vaxxzevria) tuhoaa selkäydintä.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006629664.html

53

596

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vielä ennemmin halvaantumiseen tarvittiin jokin syy: auto- tai motokolari, paha urheiluonnettomuus, niska-, selkä- tai kaularangan mekaaninen vaurioituminen.

Vuodesta 2022 on muodostunut normaaliksi, että ihminen voi halvaantua "ilman syytäkin".

https://www.youtube.com/watch?v=WxBE0_q5K74
      HPV -rokotteen halvaannuttama uhri.

• Anonyymi
        UUSI

Tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset

https://www.fimea.fi/documents/160140/11146614/Koronarokotteiden tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset.pdf

Jcovden (Janssen, J&J)

4/2021 Tromboottinen trombosytopeeninen oireyhtymä

8/2021 Vakava hermotulehdus (Guillain-Barrén oireyhtymä)

10/2021 Laskimoveritulpat, alhainen verihiutaleiden määrä (immunotrombosytopenia)

12/2021 Ihon pienten suonten vaskuliitti (verisuonitulehdus)

1/2022 Selkäytimen poikittaistulehdus (transversaalimyeliitti)

10/2022 Kasvohermohalvaus

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset

https://www.fimea.fi/documents/160140/11146614/Koronarokotteiden tuotetietoihin lisättävät haittavaikutukset.pdf

Jcovden (Janssen, J&J)

4/2021 Tromboottinen trombosytopeeninen oireyhtymä

8/2021 Vakava hermotulehdus (Guillain-Barrén oireyhtymä)

10/2021 Laskimoveritulpat, alhainen verihiutaleiden määrä (immunotrombosytopenia)

12/2021 Ihon pienten suonten vaskuliitti (verisuonitulehdus)

1/2022 Selkäytimen poikittaistulehdus (transversaalimyeliitti)

10/2022 Kasvohermohalvaus

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/498b2dfd-a596-4dc4-800e-0c775ffd4d82

"Saatuaan toisen annoksen rokotetta naiselle kehittyi neurologinen sairaus nimeltä transversaalimyeliitti, eli selkäytimen poikittaistulehdus.".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/498b2dfd-a596-4dc4-800e-0c775ffd4d82

"Saatuaan toisen annoksen rokotetta naiselle kehittyi neurologinen sairaus nimeltä transversaalimyeliitti, eli selkäytimen poikittaistulehdus.".

Nicola knows all too well that vaccines have dangerous side effects. Her fit, healthy, 58 year old husband had the Oxford vaccine (first jab) and very soon after was very ill. He is now in hospital with suspected Transvers Myelitis, now diagnosed as Guillain-Barre syndrome.

https://www.bitchute.com/video/zlTpsJo93K0g/

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kumma kun ei herää kysymys että onko alkuperäisellä viruksella jotain tekemistä naissä tapauksissa.
      Niissä on kuitenkin sitä ihan oikeaa piikkiproteiinia yms., itse virus on monistuskone tai oikeastaan se tekee solut monistuskoneiksi joten eikö sillä voi olla mitään yhteyttä erikoisiin vaivoihin?

Te rokotevastaiset vedätte mutkat suoriksi aika raakasti, ihan teidän logiikan takia unohdatte potenttiaalisen aiheuttajan vain sen takia kun se ei sovi teidän akendaan.

Totta vitussa rokote aiheuttaa ongelmia mutta samassa lauseessa pitää sanoa että totta vitussa itse virus aihuttaa myös ongelmia.

• Anonyymi

Piikkipekoiset ihmiset hakevat koko ajan artikkeleita majoissa syyttelevät eokotteita , vaan eivät kykene selittämään että mikä aineosa siinä rokotteessa on se joka aiheuttaa kaikki taudit mitä ylutubessa esietellään. THL kyllä ilmoittaa jos jotain vikaa löytyy rokotteesta ei YouTube
        Epäluuloisilla ihmisillä on mitä ihmeellisimpiä todisteta sanomastaan, kuitenkaan kellään heillä ei ole alan koulutusta, Olis sekin jos esim minäkin alkaisin kirjoittelemaan vaikka atomeista vaikka en niistä ole perillä , mutta silti vaan tekisin kuten piikkipelkääjät selittelisin ja etsisin salaliitto teorioista syitä Siis niitä löytyy aina konspiraatio teorioissa
        Kun maapallokin kuulemma onkin litteä kun pannukakku yhtä äkkiä , no siinäpä heillä aika kuluu . Mutta kunhan muistaisivat sen että silloin kun lähdetään selittelemään lääketieteellisiä asioista netissä niin niihin tulee olla koulutus , en usko että yksikään virologi pyörii palstoilla.

• Anonyymi

Mikä ihmeen virus, ei ole aiemminkaan aiheuttanut tälläisiä ongelmia.

• Anonyymi
        UUSI

Niillähän päivät kuluu kun etsivät tapauksia siis ihmisiä jotkamobat tulleet sairaaksi muka ilman itään syytä. minun mieheni oli 42 vuotias sai diagnoosin joka vei hänet liikuntakyvyttömiksi, siis tämä oli paljon ennen kun koronasta ei vielä tiedetty mitään.
        Ihmiset joilla ei ole lääketieteellistä koulutusta ratkovat netissä lääketieteellisiä kysymyksiä luullen että. Ovat jotenkin osaavia kun googlettavat netistä .
        Lääkärinkoulutus on viisi vuotta, ja jos erikoistuu niin menee toiset viisi vuotta , joten järkikin sanoo ettei Google äijät oikein tiedä kokonaisuutta vaan ovat vaan päättäneet että he muka ratkaisevat ongelmat muutaman tunnin goolettamisella .THL antaa tarvitsevat tiedot koronasta ja rokotteista eikä mikään ihminen joka istuu netissä suomi24 palsoilla rokotuksesta jauhaen.
        Nuoria ihmisiä on tullut sairaaksi aina , ja neurologiset sairaudet alkoivat lisääntyä, 20 vuotta siten kuten parkinson , nuorten ihmisten parissa. Myös aivoveren vuodot ovat yleistyneet nuoremmissa ikäluokissa. .
        Niin että aika näiden rokotteen vastaisten lopettaa tuo propaganda ja peloittelu , sillä jotkut herkät ihmiset tai tyhmät uskovat näihin juttuihin . Mutta jos niin olisi että rokote olisi aiheuttanut jotain niin se julkistettaisiin välittömästi, mutta tämä Google porukka julistelee aina että koko maailma peittelee muka asioita , niin ei ole , vainoharhaisuus menee joskus liian pitkälle ” Google professorien. ”. Maailmassa. Maailman parhaat tutkijat ja lääkärit eivät pimeitä yhtään mitään . Ihmisiä sairastuu koko ajan milloin mihinkin tautiin, niin on ollut niin kauan kun muistan .korona on kylliksi kiero virus ja se muuntuu koko ajan , korona voi aiheuttaa myös näitä vaikeita sairauden tiloja ihmisissä,.

• Anonyymi

"Totta vitussa rokote aiheuttaa ongelmia mutta samassa lauseessa pitää sanoa että totta vitussa itse virus aihuttaa myös ongelmia."

Eiköhän me myönnetä yksipuolisella päätöksellä Lääketieteen Nobel -palkinto tälle kaverille!

• Anonyymi

Ehkä se olisi sen ansainnutkin.
        Ajattelee asiaa kuitenkin järjellä, eikä lähde mukaan salaliittoteorioihin.
        Jos halvaantuminen on kerran mysteeri, niin mistä sen silloin tietäisi, että se johtuisi rokotteesta, kun se kerran on mysteeri.
        Mysteeri ei ole silloin kyseessä, jos syy on tiedossa.
        Ja kuinka paljon eri virukset ja bakteeritkin voivat olla syyllisiä jopa halvaantumisiin, saati joihinkin muihin fyysisiin ongelmiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos halvaantuminen on kerran mysteeri, niin mistä sen silloin tietäisi, että se johtuisi rokotteesta, kun se kerran on mysteeri.
        Ja kuinka paljon eri virukset ja bakteeritkin voivat olla syyllisiä jopa halvaantumisiin, saati joihinkin muihin fyysisiin ongelmiin.

Astra Zeneca (Vaxxzevria) tuhoaa selkäydintä.
        https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000006629664.html

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halvaantumisvaara on sentään tapahtunut kautta aikojen , ei ole mitään uutta, mutta koronaroko5usta ei ole aikaisemmin ollut, niin että mitässe palsta virologi niistä tapauksista sanoo, olisko joku anatanut jos silloin koronaa vastaan rokotteen, vaikka joku henkiolento tai trolli , niihinhän nämä uskonsa perustelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halvaantumisvaara on sentään tapahtunut kautta aikojen , ei ole mitään uutta, mutta koronaroko5usta ei ole aikaisemmin ollut, niin että mitässe palsta virologi niistä tapauksista sanoo, olisko joku anatanut jos silloin koronaa vastaan rokotteen, vaikka joku henkiolento tai trolli , niihinhän nämä uskonsa perustelee.

Ei ole tuon pandemian aiheuttanutta koronavirustakaan ennen ollut.
        Koronaviruksia on ollut varmaan iät ja ajat mutta nyt oli liikkeellä muunnos joka hyppäsi eläimistä ihisiin ja muuntui vielä nopeaa tahtia kuten koronaviruksilla on tapana.

Afrikassa lepakkoa syöneet saivat aikaan jonkinsortin pandemian, saa nähdä jääkö paikalliseksi vai leähteekö leviämään.
        Ilmeisesti näissäkin tapauksessa oli joku rokotus joka tappoi eikä lepakosta tullut virus.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävä kyllä ne on salaliittofaktoja eikä teorioita.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Transversaalinen myeliitti on myös muiden mrna rokotteiden haittavaikutus, ei vain Astra zenecan

Jaa että rokotekko senkin aiheuttaa. Kun minä olin hoitokoulussa niin opittiin ettämyeliitti johtuu bakteerista, virus voi olla myös sieni syfilis, TBE tuberkuloosi
        Syitä on monia, virus tekee asioista ihmisen kehossa . Joten myeliitti on todella työläs sairaus

• Anonyymi

Oletko oikein ammatikseni etsimässä mahdollisia rokotteiden aiheuttamia syitä . Nuorille ihmisille on kautta aikojen sattunut sairuksia vaikka ei olisi reokotettu edes.
      Muista erään 30 vuotiaan potilaan jolta meni liikuntakyky kokonaan ilman että vikaa olisi löydetty. Hän joutui asumaan palvelutalossa aika kauan. Mutta lopulta muutti omaan taloon, istuu aina vaan pyörätuolissa. Ainut mitä tiedettiinkin että hänellä oli ollut influenssa ja tämä sairaus tuli sen jälkeen. Tästä on yli 30 vuotta aikaa , ketäs teikäläinen syyttelee tässä tapauksessa kun koko maan erikoislääkärit eivät ole saaneet hänestä täysin tervettä..niin että sairauksia on aina ollut, mutta sinä syyttelet rokotteita , koska olet saanut nistä päästän pinttymän
      Kykeneekö sanomaan mikä aineosa olisi se joka muka on syypää kaikkiin sairauksiin mitä maailmassa on.

• Anonyymi

Sulta vissiin puuttuu muutama näppäin näppäimistöstä... Taitaa puuttua "jostain muualtakin".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulta vissiin puuttuu muutama näppäin näppäimistöstä... Taitaa puuttua "jostain muualtakin".

Mikä sulta puuttuu, kun on takerruttava pikkuasioihin ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin puuttuu kun kone muuttelee koko ajan tekstiä ja ottaa pois kirjaimia tai lisää loppuun omia, koska minä yritän kirjoittaa suomeksi, ja koneessa on asetukset muun maalaiset. Eikö hyväksy kaikkia sanoja edes vaan jopa eroittaa yhdysanatkin . Voi olla että puuttuu jotain muutakin kuka sen tietäis. Siis sanoppas miksi sinun on oltava ilkeä ihmistä kohtaa joka ei ole tehnyt sinulle mitään pahaa , ja huomautella asioista koska et tiedä minun tilanteessani yhtään mitään.. se että minä en hyväksy propagandaa niin tärkeistä asioista kun rokote , ei lasketa viaksi mitenkään. Mutta taas se joka uskoo salaliitto teorioihin on se jolta todella puuttuu jotain hyvin tärkeää , ja viisastelut kertovat lopun.

• Anonyymi

Miten koronarokotteen teho voi olla jopa 95 %, kun influenssarokotteen teho on korkeintaan 50 %. Tietenkin näillä tilastollisilla teholaskelmilla on vain mainosarvo, mutta silti. Huuhaalääketiedettä.

• Anonyymi
        UUSI

Miksi yleensä luet asioita joista et tule ymmärtämään yhtään mitää , rokotukset ja niiden ymmärtäminen vaatii koulutuksen . Joten soita THL ään ja kysy niiltä , ne tietävät. Minä en viitsi edes ruveta selittämään .

• Anonyymi

Jos ei lääketieteeseen itse usko, niin mitä väliä sillä on, jos joku toinen uskoo ?
      Tai päinvastoin.

• Anonyymi

"Totta vitussa rokote aiheuttaa ongelmia mutta samassa lauseessa pitää sanoa että totta vitussa itse virus aihuttaa myös ongelmia."

---------------------
      Samassa lauseessa voisin sanoa, että nuorilla ei ollut koronaviruksesta vaaraa. Yksikään lapsi tai nuori ei sairastunut vakavaan tautimuotoon.

Totta hitossa sinä varmaan vahingossa vain unohdit sen kertoa.

• Anonyymi

Huvittaa tämä piikit ottaneiden valkopesu FAKTOJA kohtaan...Pistetään kuin pupujussi pää pensaaseen.Sinänsä ymmärrettävää,helpottaa varmasti ahdistusta kun sulkee silmät ja korvat tosiasioilta.

• Anonyymi

En itse ottanut piikin piikkiä, mutta ajattelen niin, että eiköhän se ole jokaisen oma asia, kuinka on toiminut piikitystensä, tai piikittämättä jättämisensä kanssa.
        Sekin on faktaa, vaikka minulla on omat mielipiteeni noista piikeistä, niin pidän ne myös ominani.

• Anonyymi

Aika huvittavaa tuo sinun faktoista puhuminen.
        Sinun faktoihin ei kuulu muut faktat, hyväksyt vain faktoisiki ne sinun omat faktat.

Faktoja on paljon ja esim. minä en pistä päätä pensaaseen vaan otan faktoista selvää, taidat olla itse joka työntää pään pensaaseen ja siellä pensaassa muut kuiskivat että rokote se on.
        Pensaan ulkopuolla näkee kymmeniä eri ongelmakohtia jotka aiheuttavat ongelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika huvittavaa tuo sinun faktoista puhuminen.
        Sinun faktoihin ei kuulu muut faktat, hyväksyt vain faktoisiki ne sinun omat faktat.

Faktoja on paljon ja esim. minä en pistä päätä pensaaseen vaan otan faktoista selvää, taidat olla itse joka työntää pään pensaaseen ja siellä pensaassa muut kuiskivat että rokote se on.
        Pensaan ulkopuolla näkee kymmeniä eri ongelmakohtia jotka aiheuttavat ongelmia.

En väittänyt minulla olevan mitään faktaa piikeistä, vaan mainitsin sen olevan faktaa, että minulla on omat mielipiteeni.
        Lukutaito sisältää myös luetun ymmärtämisen.....

• Anonyymi
        UUSI

Ja minua huvittaa ihmiset joilla on luulotauti puhuessaan valkopesusta . Luule mitä tahdot kuka viitsii edes selittää asioita jotka itselle in päivän selvä asia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En itse ottanut piikin piikkiä, mutta ajattelen niin, että eiköhän se ole jokaisen oma asia, kuinka on toiminut piikitystensä, tai piikittämättä jättämisensä kanssa.
        Sekin on faktaa, vaikka minulla on omat mielipiteeni noista piikeistä, niin pidän ne myös ominani.

Mielestäni olisi ollut oikein pakko rokottaa , mutta pidä sinä mielipiteesi , ja kun nyt taas on koronaa liikkeellä niin älä mene sitten sairaalaan ulisemaan jos tulet sairaaksi ja saat viruksen keuhkoihin , sillä nämä muunnokset ovat aika rasittavia ihmiskeholle. Niin että niin moni rokotevastustaja menehtyi sairaalassa , tartuttaen ihmisiä ympärillään , aika egoistinen ajattelu muoto , ensin ollaan rokotetta vastaan , ja sitten kun kumminkin saa viruksen niin tullaan sairaalaan että sais rokotteeen, ei ihmistä jolla on korona voi rokottaa . Mutta yks hailee minulle miten teet , ei ole pois minulta mitenkään.

• Anonyymi

Lampaat nyt vaan hakemaan heti seuraavaa MRNA piikkiä hihaan kun on saatavilla..Vai alkaako usko horjua jo?THL:stä ohjeet miten kannattaa toimia,eiks jeah?

• Anonyymi

Miksi se sinua liikuttaa, jos joku toinen ottaa haluamansa piikit ?
        Eihän ne vaikutukset sinulle tule.

• Anonyymi

Kuulin muualta, että 60v ihminen kuollut. Lääkärin mukaan syynä se, että liikaa kemikaaleja kehossa, jonka vuoksi tapahtui geenimanipulaatio, joka tuhosi sisäelimet. Lääkärin mukaan voi johtua rokotteesta.

• Anonyymi

Juu ja korostan sanaa voi johtua.
        Voi johtua myös alkoholista tai energiajuomista tai huumeista tai eineksistä tai ympäristömyrkyistä tai kemikaalialtistuksista, jne.
        Jossittelu on mukavaa kun lähes mistä hyvänsä voi jossitella.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi johtua myös alkoholista tai energiajuomista tai huumeista tai eineksistä tai ympäristömyrkyistä tai kemikaalialtistuksista, jne.

Juurikin näin.
        Ja vielä tuo " kuulin muualta, että..."
        Sehän kertoo, että voi olla pelkkä paikkaansa pitämätön juoru.
        Elämä ei ole pelkkää jossittelua, vaikka jossittelu helppoa onkin, eikä se tee elämästä yhtään helpompaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Siis on yleistä tietoa että einekset sisältävät vaarallisia kemikaaleja, jotka tappaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä? Siis on yleistä tietoa että einekset sisältävät vaarallisia kemikaaleja, jotka tappaa?

Siis mikä tahansa VOI tappaa, tai SAATTAA tappaa, mutta se ei ole koskaan varmaa.
        On eri asia, tapahtuuko jotain, vai saattaako/voiko tapahtua.
        Elämäkin tappaa loppujen lopuksi, siihen voi mennä pitkänkin aikaa, ennen kuin se tapahtuu.

• Anonyymi

Tyhjän vatkausta

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jos on vajaakuntoinen tai vammautunut, pitäisi ymmärtää oma vastuu näissä asioissa. Kannattako riskeerata alkamalla koe-eläimeksi uudelle rokotteelle (tai lääkkeille) vai onko parempi valita karanteeni? Se mahdollisuus annettiin kaikille. Kaikki ei suostunut edes keskustelemaan karanteenista ja eristyksissä elämisestä. Elintasosta tinkimisestä terveyden eteen.
      Osa vastuusta jää aina myös kuluttajalle/potilaalle. Kaikkea ei voida taata. Aikuinen tekee ratkaisunsa itse ja suojelee itse itseään.

• Anonyymi

Näitä palstoja kun lukee, niin moni kyllä näköjään haluaisi ratkaista muidenkin puolesta, ihmettelen vaan miksi.

• Anonyymi

Eikös nämä rokotteiden keksijät piikittäneet ensin läheisiinsä ja sitten itseensä? Sama pitäisi olla vielä nytkin. Eikä mitään keittosuolaliuosta sitten, kutn nämä koronapiikin silmäätekevät tekivät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös nämä rokotteiden keksijät piikittäneet ensin läheisiinsä ja sitten itseensä? Sama pitäisi olla vielä nytkin. Eikä mitään keittosuolaliuosta sitten, kutn nämä koronapiikin silmäätekevät tekivät.

Asioita, joita ei tiedä varmaksi, on turhaa kuvitella ja luulla varmaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistäs tiedät, tai luulet ?
        Olitko laittamassa ruiskuihin keittosuolaliuoksen ?

• Anonyymi

Voitteko mennä horisemaan näitä mielenterveys palstalle. Kiitos.

• Anonyymi

Kannattaa kuitenkin katsoa, mitä varoituksia uudessa apinarokkorokotteessa on FDA:n vaatimusten mukaisesti: https://t.me/c/2458749948/25
      On August 30th, 2024 the FDA approved the new ACAM2000 smallpox vaccine for use against monkey pox. 
      The warning label of this vaccine says:
      "Individuals who are vaccinated with this vaccine should quarantine for 4 weeks after injection.  During this quarantine individuals cannot handle babies, be around pregnant women, cannot go swimming or be in hot tubs, cannot use public restrooms, share a bed, clothing, or be in close contact with an unvaccinated individual."
      It also says on the warning label that this ACAM2000 smallpox vaccine "may cause the spread of smallpox".
      But the worst part — at the bottom of this vaccine insert, it states:
      "Death of unvaccinated individuals who have contact with vaccinated individuals may occur.”
      "Rokotetut pitäisi sijoittaa eristykseen neljäksi viikoksi rokotteen samisesta."
      Lisäksi vakavina haittavaikutuksina mainitaan rokotetun kuolema ja rookottomattomien henkilöiden kuolema, jos he ovat kosketuksissa rokotettuihin 4 viikon aikana rokotuksesta. Lisäksi muita vakavia haittoja luetellaan iso liuta.

• Anonyymi

Miksi noita lukemaan, jos ei ole rokotteelle tarvetta omakohtaisesti ?

• Anonyymi

1. Astra Zeneca. Poistettu käytöstä. Verihyytymät, selkäydintulehdus, laskimotukos.
      2. Vaxevria. Poistettu käytöstä. Lue ylempi.
      3. Johnson&Johnson. Poistettu käytöstä. Verihyytymät.
      4. Moderna. Kielletty laajasti. Sydänlihastulehdukset.
      5. Pfizer. Ainakin osittaisia kieltoja ulkomailla. Sydänlihastulehdus.

Mikä näistä rokotteista olikaan se "tutkittu ja turvallinen"?

• Anonyymi

Tähän on olemassa maalaisjärkeen pohjautuva simppeli toimintamalli: Jos oma vastustuskyky on kunnossa niin antaa kehon hoitaa itsensä. Sitten on vielä teoria mihin itse uskon. Kun tarkastelen maailmaa ja sen kehityssuuntaa, niin pettymys on suuri. Korruptio on valloillaan kaikkialla. Isossa kuvassa vain raha merkitsee, eivät ihmiset. Nähdäkseni maailma on kansainvälistynyt eli globalisoitunut. Ongelmana on tietenkin se, että samalla tämä koko korruptoitunut järjestelmä on onnistunut ulottamaan lonkeronsa ympäri maapalloa.

Asennoidun yhteiskuntaan siten että se toimii yhtenä entiteettinä maailmanlaajuisesti. Valtioiden väliset rajat ovat vain silkkaa kulissia. Esim. Suomen pressahan on käytännössä USA:n sätkynukke. Koen järjestelmän epäluotettavaksi niin en siis halua assosioida itseäni tarpeettomasti järjestelmän kanssa. Läntisen maailman tuho lähti liikkeelle Saksasta ja Britanniasta. Maailman tuho lähti liikkeelle siitä kun koko globaali talousjärjestelmä keskitettiin Kiinaan. Jotenkin näin se menee.

• Anonyymi

Muualta netistä:

"Eräs eläkeläisrouva kertoi kummastelleensa, että kuinka ihmeessä yhdellä kauppareissulla länsirannikon kaupungin Prismassa (Soiten alue) oli äskettäin näkynyt toistakymmentä pyörätuolilla liiikkuvaa, hän ei ollut koskaan ennen nähnyt vastaavaa. Kysyin, että olivatko vanhempia ihmisiä. - Ei, vaan ihan parikymppisiäkin oli ja siltä väliltä. Että onko tällainen lisääntynyt viime aikoina?
      Guillain-Barren syndroomaa, MS-tautia?"

• Anonyymi
      UUSI
      • Anonyymi
        UUSI

No,mites valkopeset tämän (kin) Sinä sinnikäs mrna rokotteiden puolustelija?Jossain vaiheessa sinunkin silmäsi vielä avautuvat todellisuudelle,mikäli YHTÄÄN on kykyä omaehtoiseen ajatteluun...Toki jos aivopesu on aiheuttanut aivovamman tai olet maksettu trolli niin ...
        Ärhäkkä debunkkauksesi jatkuu ja jatkuu....Ja teet itsestäsi enemmän ja enemmän pellen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."

Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu
      Suomalaiset julkkikset
      63
      1794
    2. Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet

PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollis­järjestön jäsenyys ja raiskaus­tuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise
      Maailman menoa
      95
      1372
    3. Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?

Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin
      Maailman menoa
      77
      1163
    4. Se oli siinä Ähtärin sairaala

Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019
      Ähtäri
      42
      1135
    5. Vaikka pidät minua

Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on
      Ikävä
      46
      1111
    6. RYÖSTÖ KESKELLÄ PÄIVÄÄ

Oliko ryöstäjä paikallisia vai muualta tulleita ?
      Pyhäjärvi
      65
      1053
    7. Eräälle joka luulee itsestään liikoja

Pysy kaukana nainen. Palaa todellisuuteen.
      Ikävä
      56
      1028
    8. Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan

"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne
      Taivalkoski
      54
      920
    9. Suomalaisten enemmistö: YLE on puolueeton ja luotettava

EVA:n teettämän tutkimuksen mukaan 49%, siis käytännössä puolet kansasta, pitää YLEä puolueettomana ja 75% luotettavana.
      Maailman menoa
      161
      913
    10. Nainen, tilanne on nyt tämä

että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä
      Ikävä
      68
      888
    Aihe