"Zelenskyn neuvonantaja Aleksei Arestovich väitti vuonna 2019:
- Yritys liittyä Natoon painostaa Venäjää hyökkäämään
"Hintamme Natoon liittymisestä on iso sota Venäjän kanssa"
- Sodan ennustaminen alkaisi vuosina 2020-22, merkittävillä yksityiskohdilla"
Ohessa vielä sama videolla:
https://m.youtube.com/watch?v=dVslQVo7j_M
Ukrainan sodan syy Zelenskiyn neuvonantaja Arestovichin mukaan
13
103
Vastaukset
Venäjän rikollinen sota Ukrainassa alkoi jo vuonna 2014.
- Anonyymi
Se alkoi Lännen rikollisen vallankaappaukaen vuoksi. Kertoo tekoöly ja kaikki historian kirjat, vaikka muuta väität.
Anonyymi kirjoitti:
Se alkoi Lännen rikollisen vallankaappaukaen vuoksi. Kertoo tekoöly ja kaikki historian kirjat, vaikka muuta väität.
Höpsis. Nyt sinä valehtelet jo tekoälystäkin. Sinua taitaa harmittaa, että se kertoo Venäjän rikollisen sodan juurisyyt.
- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
Höpsis. Nyt sinä valehtelet jo tekoälystäkin. Sinua taitaa harmittaa, että se kertoo Venäjän rikollisen sodan juurisyyt.
Asiasta ei voi edes väitellä. "Oliko Ukrainassa vallankaappaus?" Ja tekoäly kertoo kyllä.
End of story Molo the greatest asshole. Anonyymi kirjoitti:
Asiasta ei voi edes väitellä. "Oliko Ukrainassa vallankaappaus?" Ja tekoäly kertoo kyllä.
End of story Molo the greatest asshole.ChatGPT:
"Oliko Ukrainassa vallankumous vai vallankaappaus?"
"Virallisesti Ukrainan ja useimpien länsimaiden näkökulmasta tapahtumia pidetään vallankumouksena, kun taas Venäjän ja Janukovytšin kannattajien näkökulmasta kyse oli vallankaappauksesta."
Et kai sinä vain ole Venäjän kannattaja?- Anonyymi
moloch_horridus kirjoitti:
ChatGPT:
"Oliko Ukrainassa vallankumous vai vallankaappaus?"
"Virallisesti Ukrainan ja useimpien länsimaiden näkökulmasta tapahtumia pidetään vallankumouksena, kun taas Venäjän ja Janukovytšin kannattajien näkökulmasta kyse oli vallankaappauksesta."
Et kai sinä vain ole Venäjän kannattaja?Janukovits oli laillinen presidentti jolta valta kaapattiin.
Anonyymi kirjoitti:
Janukovits oli laillinen presidentti jolta valta kaapattiin.
Höpsis. Ukrainan parlamentti erotti hänet rikoksistaan.
- Anonyymi
Eli Biden halusi EUn sodan, jota Trump piti idioottimaisena. Ja nyt EU sitten itkee, kun sota meni poskelleen ja loppuu nopeasti.
Sodan halusi ja sitä haluaa edelleen vain Putin Kalsarimyrkyttäjä. Älä sekoile typeryyksiä, tiltunen.
- Anonyymi
Ukrainassa oli markkinat S-pankki mukaanlukien rahastot Ukrainaan
kaikki tuhottiin ryssäntakia niin että kyllä ne itse länten halusivat
vain Väyryset Eskoahot Lipposet Haloset Erkkituomiojat ja sitten kaiken
karvaiset tavikset väittävät muuta
Purra jne haastattelussa maaseudun tulevaisuudessa nyt kello 11 perjantai
suora lähetys
https://pbs.twimg.com/media/Gla25xxWoAAAIy8.jpg - Anonyymi
Asia mitä teette ole seuranneet
Usa yrittää varastaa Nokian patentit
Ali papa hintaan
Tesla on jo hävinnyt Englannissa oikeusjuttunsa
Amazonille povataan samaa
Kyse on itseohjauvista autoista jne niiden teknologiasta
Nokialla on merkittävät patenttitulot
Minulla on neljän hoitamani salkun ryhmässä noin 20% Nokiaa- Anonyymi
Nokia on menneen talven lumia. Pois salkusta!
- Anonyymi
Tiltut lähettäneet miljoonia propaganda tekstejään aivan turhaan 🤣
Fakta ja totuus on kuitenkin pysynyt yksinkertaisena .
Putin hyökkäsi järjettömään valloitussotaa itsenäiseen suvereeniin Ukrainaan rikkoen kaikkia kansainvälisiä lakeja YK:n ja Etyjin peruskirjoja sekä kansainvälisesti tunnustettuja rajasopimuksia .
Tuo asia ei vaan muutu mihinkään vaikka tiltut valehtelisi toivottomana miljoonittain typeriä lapsellisia tekstejään hiki päässä 😁
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938686
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264848- 504298
- 623857
- 513236
- 503050
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.532716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422395