Ei ihan huono. Itse olen sitä mieltä, että olin paras saatavilla olevista.
IS vaalikone tuotti minut ehdokkaaksi
9
72
Vastaukset
- Anonyymi
En tosin tiedä, jaksaako politiikka kovin pitkään kiinnostaa. Poliitikot ovat keskimäärin melko tyhmiä, paitsi Sakari Puisto.
- Anonyymi
Sikailsin kuin Sanna Marin - ja ilmaiset festariliput, aamiaiset sekä Kesärannan lunastaisin
Tähän väliin sopi Sannallinen huumori
Avaukseeni niin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sikailsin kuin Sanna Marin - ja ilmaiset festariliput, aamiaiset sekä Kesärannan lunastaisin
Tähän väliin sopi Sannallinen huumori
Avaukseeni niinpaitsi en tarkoittanut vastauksessani Skeletoriasi
"keskimäärin melko tyhmiä, "
- Anonyymi
Suurin osa poliitikoista on kakkapyllyjä, joilla ei ole kunnon ammattia tai tutkintoa.
- Anonyymi
Vaalikoneilla vakoillaan kansalaisten poliittista suuntausta. Digiloikka mursi vaalisalaisuuden.
- Anonyymi
Kyllä, kaikki taltioidaan ikuisiksi ajoiksi.
- Anonyymi
Vaalikone: etkö tunne ketään ehdokasta, anna kun mä valitsen summamutikassa jonku niin äänestä sit sitä.
- Anonyymi
Pyyntö vaalikoneelle: Sanna Marin, suomen paras
Vaalikone vastaa: Kuka, tuollaista ei löydy
Uusi pyyntö: Sanna tuhlaajatyttö
Vaalikone: Juu se on se Mariinin Sanna, numero on nolla,01.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 914124
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603208- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628