Elikkä käyttääkö joku xanoria?Kuinka kauan käyttänyt ja millä määrällä?Kokemuksia haluaisin ,niiltä jotka käyttävät en siitä niinkään kuka on irti päässyt niistä.Ja en tarkoita viihdekäyttöä!!!Vaan ihan reseptin mukaan lääkärin määräämänä.Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan!
Xanor käyttäjiä
4
183
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimo käytti ainakin 30 vuotta.Siis tuollaista XANOR 0,5 mg tabletti PFIZER , iltaisin jotta nukutti.
Aamuisin oli SERTRALIN ORION 50 mg ja se on vieläkin.
Kun hän tuli 70v sanoi että se ei ole oikein vanhusten lääke, lopetetaanko. Vastaus joo.
Ja siihen lopetettiin, ei mitään ongelmia. Siitä on viisi vuotta.- Anonyymi
Minä käytän 2mg päivässä ,käyttänyt yli 20 vuotta,nyt välillä tuntuu ettei riitä ,tulee paniikkikohtaus/ahdistus silti eli riippuvuus on, mutta ilmankaan ei pärjää.Reseptillä ihan laillisesti,lääkärin ja terapian valvonnassa,mutta ei voi mitään.
- Anonyymi
Luulin ettei xanoria enään määrätä?
- Anonyymi
Kyllä sitä vielä määrätään ,minä ainakin saan lääkäriltä reseptin käytän 1,5-3mg vrk.käyttänyt reilut 25v ahdistushäiriöön.Tuolla aikaisemmin jo olikin riippuvuus ,sitähän se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043394
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201933- 691906
- 381867
- 211741
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341439Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337