Elikkä käyttääkö joku xanoria?Kuinka kauan käyttänyt ja millä määrällä?Kokemuksia haluaisin ,niiltä jotka käyttävät en siitä niinkään kuka on irti päässyt niistä.Ja en tarkoita viihdekäyttöä!!!Vaan ihan reseptin mukaan lääkärin määräämänä.Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan!
Xanor käyttäjiä
4
303
Vastaukset
- Anonyymi
Vaimo käytti ainakin 30 vuotta.Siis tuollaista XANOR 0,5 mg tabletti PFIZER , iltaisin jotta nukutti.
Aamuisin oli SERTRALIN ORION 50 mg ja se on vieläkin.
Kun hän tuli 70v sanoi että se ei ole oikein vanhusten lääke, lopetetaanko. Vastaus joo.
Ja siihen lopetettiin, ei mitään ongelmia. Siitä on viisi vuotta.- Anonyymi
Minä käytän 2mg päivässä ,käyttänyt yli 20 vuotta,nyt välillä tuntuu ettei riitä ,tulee paniikkikohtaus/ahdistus silti eli riippuvuus on, mutta ilmankaan ei pärjää.Reseptillä ihan laillisesti,lääkärin ja terapian valvonnassa,mutta ei voi mitään.
- Anonyymi
Luulin ettei xanoria enään määrätä?
- Anonyymi
Kyllä sitä vielä määrätään ,minä ainakin saan lääkäriltä reseptin käytän 1,5-3mg vrk.käyttänyt reilut 25v ahdistushäiriöön.Tuolla aikaisemmin jo olikin riippuvuus ,sitähän se on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760