Elikkä käyttääkö joku xanoria?Kuinka kauan käyttänyt ja millä määrällä?Kokemuksia haluaisin ,niiltä jotka käyttävät en siitä niinkään kuka on irti päässyt niistä.Ja en tarkoita viihdekäyttöä!!!Vaan ihan reseptin mukaan lääkärin määräämänä.Kiitos jos joku vaivautuu vastaamaan!
Vastaukset 4
- Anonyymi
Vaimo käytti ainakin 30 vuotta.Siis tuollaista XANOR 0,5 mg tabletti PFIZER , iltaisin jotta nukutti.
Aamuisin oli SERTRALIN ORION 50 mg ja se on vieläkin.
Kun hän tuli 70v sanoi että se ei ole oikein vanhusten lääke, lopetetaanko. Vastaus joo.
Ja siihen lopetettiin, ei mitään ongelmia. Siitä on viisi vuotta.- Anonyymi
Minä käytän 2mg päivässä ,käyttänyt yli 20 vuotta,nyt välillä tuntuu ettei riitä ,tulee paniikkikohtaus/ahdistus silti eli riippuvuus on, mutta ilmankaan ei pärjää.Reseptillä ihan laillisesti,lääkärin ja terapian valvonnassa,mutta ei voi mitään.
- Anonyymi
Luulin ettei xanoria enään määrätä?
- Anonyymi
Kyllä sitä vielä määrätään ,minä ainakin saan lääkäriltä reseptin käytän 1,5-3mg vrk.käyttänyt reilut 25v ahdistushäiriöön.Tuolla aikaisemmin jo olikin riippuvuus ,sitähän se on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571608Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45519
- 45498
- 44456