Muovipussien hinta on noussut kaupoissa niin roimasti, että mistä kaupasta kannattaa käydä ostamassa muovipussi ostoksille?
Muovipussien hinta
10
183
Vastaukset
- Anonyymi
valtio verottaa siitä nykyään erilailla onko poltettava jäte,toisella lailla kierrätettävä ym...saattaa vielä nousta persut hilluu vielä arkkadian mäellä ne tarvii viinirahaa
- Anonyymi
Ei kannata ostaa mistään käytä koria tai kangaspussia
- Anonyymi
Olen käyttänyt koria ja kangaskassia jo toistakymmentä vuotta ja hyvin on toiminut. Muoviset kauppakassit olisi pitänyt kieltää jo aikaa sitten.
- Anonyymi
En ole ostanut koskaan muovipussia. Minulla on aina kangaspussi mukana taskussa.
- Anonyymi
Kestokassi on IN👍
Nykyaikana on niin helppo paiskata kassi ostoskärryyn tai koriin ja ottaa keräilijä mukaan, kaikki hoituu helposti ostoskassiin🛍
Kassallakin nappiapainelemalla ja kaupasta ulos.
Nopeaa ja kätevää.🤗 - AnonyymiUUSI
Onko muovipussien hinta mikä nykyään?Missä edullisimmat?
- AnonyymiUUSI
Lidli 0,40 senttiä muualla pääasiassa 20 - 30 senttiä
- AnonyymiUUSI
paperi pss, halpaa on.
Kestokassi halvempaa : ) - AnonyymiUUSI
Muovipussista saa aina roskis pussin, muuten niitä pitäisi ostaa erikseen iso rulla
- AnonyymiUUSI
Jos ostat 0.4 e hinnalla pari kolme muovipussia viikossa niin pulitat siitä n. 60 e vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1998848
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265178- 534561
- 824223
- 543479
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583158Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571