Auton perässä ajoivat nuorten vanhemmat ja he joutuivat katsomaan kun omat lapset ja lapsenlapsi joutuvat onnettomuuteen ja kuolivat paikan päällä, mitään ei ollut enää tehtävissä, vain vävy, lapsen isä henkiin. Kaikista traagisinta on, että kaikki olivat matkalla isän ja vaarin hautajaisiin.
Tämä osoittaa vain, kuinka sattuman varaista elämä on, kukaan meistä ei tiedä
päiviensä määrää. Kaikkilla meillä on joskus vaikeaa; masentaa tsm.
Kaikki itsemurka kanditaat, tällä palstalla on surevia omaisensa
menettäneitä ihmisiä. Hakekaa apua, jos masentaa, miksi tuhlaatte elämänne
voivotteluun? Elämä, joka teille joskus annettiin on lahja, halusittepa tai ei.
ihminen on itse vastuussa elämästään, jos tuntuu pahalta niin siitä pitää puhua.
Joensuun onnettomuus 3 nuorta ja 1 lapsi kuolivat, auto päin tukkirekkaa
3
1264
Vastaukset
- Anonyymi
Äidiltä meni kaikki aikuiset lapset kerralla ja pieni lapsen lapsi myös
ja oli vielä itse näkemässä koko tilanteen. Me kaikki, kaikki kuollaan
joskus. Jos on paha olo, että kuolema tuntuu ainoalta vaihtoehdolta
niin, sitten se tuntuu. On muitakin palstoja, jonne voitte kirjoittaa
ajatuksistanne ja itsemurha aikeistanne. - Anonyymi
"Hakekaa apua, jos masentaa, miksi tuhlaatte elämänne
voivotteluun?"
Voivotteluun ? Älä mitätöi ihmisten vaikeuksia. - Anonyymi
Rovaniemeläisiä mustalaisia. Ratissa joku heidän nuori sälli. Minkälaiset mahtoi olla talvi renkaat kunnoltaan? Manneillahan on yleensä vanhoja ja sileitä gummeja autoissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111682Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411435- 541163
- 641142
- 741045
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960- 107947
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82840
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6831