Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Anonyymi-ap

Tää on se mielenkiintoinen kysymys.

Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle missään tapauksessa olisi mitään halujakaan - joten mitä tekisitte?

Lyön vetoa, että nämä venäjä-mieliset ovat käytännössä syrjäytyneitä köyhiä raukkoja, jotka jostain syystä näkevät diktatuurin hienona asiana.

236

886

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sinä se reppana olet. Aivopesun tuote.

• Anonyymi

Sinä olet ikityötön ja ikiköyhä vassari.

Mutta siis mitä tekisit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis mitä tekisit?

Pumppuhaulikolla päähän ja wc-pytyn varastaja luovuttaa nopeasti..

• Anonyymi

Kävitkö koskaan neukkulassa, vai oletko liian nuori.

Neukkulahan oli teidän ihannemaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävitkö koskaan neukkulassa, vai oletko liian nuori.

Neukkulahan oli teidän ihannemaa.

Ah niitä naisia!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ah niitä naisia!

HIV positiivisia naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HIV positiivisia naisia.

Ei toki. Kauniita ja villejä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HIV positiivisia naisia.

Ei sitä silloin ollut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

HIV positiivisia naisia.

"Tervekätinen mies ei naista kaipaa!"

Sanoi eräs.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis mitä tekisit?

Minä liittyisin Halla-ahon johtamaan käpykaartiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis mitä tekisit?

Persu pettää aina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä liittyisin Halla-ahon johtamaan käpykaartiin

Noin tyhmiä te vassut olette.

• Anonyymi

Mitkä ihmeen Venäjän puolustajat?

• Anonyymi

Oletko tyhmä?

• Anonyymi

Esim. sinä juuri.

• Anonyymi

Mieluummin ole syrjäytynyt ja klyhä kuin menen natoniilojen kanssa metsään hyppimään odottaen apua mitä ei koskaan tule.

• Anonyymi

Sinä et ressukka kommari tiedä mistään mitään.

• Anonyymi

Niin, eli mitä sitten tekisit raukka?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kokeilla jollain muulla taktiikalla kuin nimittelyllä. Voit saada jopa vastauksia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähtis Ruotsiin pakoon.

• Anonyymi

Kuolet siis nuorena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuolet siis nuorena.

En tietenkään. Ruotsista lento jonnekin kauas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tietenkään. Ruotsista lento jonnekin kauas.

usassa on kuumia mimmejä.
        pinnallisia.
        mutta kuumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

usassa on kuumia mimmejä.
        pinnallisia.
        mutta kuumia.

Siispä sinne!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa kokeilla jollain muulla taktiikalla kuin nimittelyllä. Voit saada jopa vastauksia.

Vastaa nyt vaan äläkä öyhötä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Siispä sinne!

Siellähän Trump pyrkii suitsimaan mamujen tuloa.

• Anonyymi

Eikä niillä ole edes rahaa lähtee täältä karkuun.

• Anonyymi

Sen takia yritättekin saada sodan aikaiseksi että pääsette köyhät ja työttömät ajamaan rintamalle. Ei tule onnistumaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen takia yritättekin saada sodan aikaiseksi että pääsette köyhät ja työttömät ajamaan rintamalle. Ei tule onnistumaan.

Tuossa on osa totuutta.
        Toisen maailmansodan aikana rintamalle laitettiin työväen luokka, maanviljelijät ja työttömät.
        Parempi väki laittoi natsat kauluksiin ja komenteli.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on osa totuutta.
        Toisen maailmansodan aikana rintamalle laitettiin työväen luokka, maanviljelijät ja työttömät.

Lienet tietoinen siitä, että reservin upseerien kohdalla todennäköisyys kuolla oli valtava. Siinä meni paljon esimerkiksi opettajia, pappeja ja muuta koulutettuja miehiä. Heitä ei Suomessa ollut sellaisia määriä kuin nykyisin on.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Lienet tietoinen siitä, että reservin upseerien kohdalla todennäköisyys kuolla oli valtava. Siinä meni paljon esimerkiksi opettajia, pappeja ja muuta koulutettuja miehiä. Heitä ei Suomessa ollut sellaisia määriä kuin nykyisin on.

Älä valehtele, röIIi.

• Anonyymi

Muuttaisin kiinaan pakoloiseksi peking on hieno kaupunkiunhcrllä on konttori pekingissä, missä voi rekisteröityä turvapaikanhakijaksi. Suomessa olen ti maalitettu yksilö googleta suomen joukkovainotut r.y.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuttaisin kiinaan pakoloiseksi peking on hieno kaupunkiunhcrllä on konttori pekingissä, missä voi rekisteröityä turvapaikanhakijaksi. Suomessa olen ti maalitettu yksilö googleta suomen joukkovainotut r.y.

Sinä se vainooja olet!,Sullekki 9millin burana

kalloo, Yhteiskunnan elätti,vajukki,luulet,että voit tehdä mitä haluat. Suomalaiset joutuvat alempiavoiseksi omassa kotimaassaan!

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Rivimiehet kuolivat useimmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen sairaseläkkeellä kahden viikon sotasi ei koske minua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on osa totuutta.

Lappi opettaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lappi opettaa

Saamelaisia se opetti panem...n poroja.

• Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele, röIIi.

Jos olin väärässä, kerro toki tosiasiat.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Opettajat eivät rintamalle joutuneet. Heitä tarvittiin siviilissä.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Ketkä yrittää saada sodan aikaiseksi?

Olet selvästi tyhmä.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Olivat aitoja. Johtivat edestä.
        Hatunnosto heille, jtk Suomen itsenäisyyden puolesta sotivat.
        Muu Itä-Eurooppaja oli täyspaskaa itäblokkikommunismia, kun Suomi taas porskutteli samaan aikaan etiäppäin, nimenomaan VIISAUTENSA tähden, tarpeeksi vapaana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuossa on osa totuutta.

Sama on kaiku taas, köyhät tapetaan rintamalla sodissa, jotka eliitti on pöydällään tarkkaan suunnitellut. Nyt on Suomessa vaihe 1-2 eli kansan jumalaton aivopesu tulevasta sodasta ja toivotaan kansalta myötäsukaisuutta tappo- ohjelmalle. Monia pelottelukeinoja on kokeiltu ja uusia on ketkuilla aina hihassa. Trump tuli vähän ikävästi sotkemaan hyviä suunnitelmia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama on kaiku taas, köyhät tapetaan rintamalla sodissa, jotka eliitti on pöydällään tarkkaan suunnitellut. Nyt on Suomessa vaihe 1-2 eli kansan jumalaton aivopesu tulevasta sodasta ja toivotaan kansalta myötäsukaisuutta tappo- ohjelmalle. Monia pelottelukeinoja on kokeiltu ja uusia on ketkuilla aina hihassa. Trump tuli vähän ikävästi sotkemaan hyviä suunnitelmia.

Hybridisotaa käydään ja suomalaisten mielipiteitä muokataan sodalle myönteiseksi. Media luo uhkakuvaa "vihollisesta" eli venäjästä, kertomalla sopivia "kauhutarinoita".
        Televisio näyttää vanhoja sotadokumentteja ja sotaelokuvia. Sotaa normalisoidaan.
        Suomalaiset ovat heräämässä tähän manipulointiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä se vainooja olet!,Sullekki 9millin burana

kalloo, Yhteiskunnan elätti,vajukki,luulet,että voit tehdä mitä haluat. Suomalaiset joutuvat alempiavoiseksi omassa kotimaassaan!

Vallan väärä aikamuoto : koet varmasti asioidessasi terveyskeskuksessa - KELAssa- kunnan / valtion jossain konttorissa .. "paremman värisille" on ohituskaista ..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäpä muuta sinne Pietariin kuuluu , joko jäät on Nevasta lähteneet ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta siis prosentuaalisesti porukan kokoon verraten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pölhö! Suomessa olen ja makaan kotisohvalla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Teitä yksinkertaisia sitten riittää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Upseereita kuoli suhteessa paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt onneksi reservistä eroaa paljon porukkaa.

Sanoo vasemmisto-sivari.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voi pölhö! Suomessa olen ja makaan kotisohvalla.

Työttömänä.

• Anonyymi

Osa on venäjämielisiä venäläisiä rajan molemminpuolin, osa venäjän trolitoimistoissa, osa kotomaisissa poliittisissa ajatuspajoissa, osa ylläpidossa ja loput punaisia kotitonttuja jotka on ihan pihalla ku lumiukko.

• Anonyymi

Ja osa tavallisia duunareita 😉.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja osa tavallisia duunareita 😉.

Miettikää! Jk on alistunut hyväksymään lämmintä, kireää, käytettyä sekä kermattua pesää tänään; altistaen siis itsensä puhkottu sukelluspuku-isyystestiriskeille.

Tuli vaan randomisti mieleen.

• Anonyymi

Millä sinä vetoa lyöt? Laitat äitylisi rahat likoon?

• Anonyymi

Sanoo kelan elätti...hohohohohoho.

• Anonyymi

Sen äidillä mitään kelamasseja oo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sanoo kelan elätti...hohohohohoho.

Sinäkin voisit välillä kirjoitella toisaalla, vaikka kommunismi palstalla voisit piristyä

• Anonyymi

Viisaalla ulkopolitiikalla tänne ei kukaan hyökkää.

• Anonyymi

Vähän vaikeeta täs kohtaa, kun oomme sisällissotahävinneet sodan tuota ydinasesuurvaltaRAJAnaapuria VASTAAN, jo.

Mutta; se AriPuheloinen ylipäälliköks, niin on edes mahkuja mihinkään oikeasti viisaaseen.

Puheloinen.
        ARIIIIIII.

Presidentiksi.

• Anonyymi

Ottaisin heidät vastaan vapauttajina. Onhan meidän "demokratiamme" karmeaa, nössöä keskustelukulttuuria loputtomiin ilman fiksuja toimia. Putin sentään on vauhdin mies kuten Trumpkin.

• Anonyymi

Samoin. Puhdistavat Suomen saastasta.

• Anonyymi

Venäläiset miehet ovat komeita, hyviä rakastajia, jotka todella osaa käsitellä naisia. Se todistettiin viime sotien aikaan, suomalaiset miehet eivät tietty tykänneet. Tässä naisnäkökulmaa jatkuvaan sotauhoon ja pelotteluun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Venäläiset miehet ovat komeita, hyviä rakastajia, jotka todella osaa käsitellä naisia. Se todistettiin viime sotien aikaan, suomalaiset miehet eivät tietty tykänneet. Tässä naisnäkökulmaa jatkuvaan sotauhoon ja pelotteluun.

Sakut polki samoja suomalaisia muijia.

• Anonyymi

?? Luuletko ihan "aikuisten oikeasti" että KELA olisi auki ja limppulapun saisit edelleen vain hakemalla ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

?? Luuletko ihan "aikuisten oikeasti" että KELA olisi auki ja limppulapun saisit edelleen vain hakemalla ?

Sitten kävisi niin kuin Ukrainassa, kun Ukraina ei maksanut eläkkeitä vanhuksille eikä tukia lapsiperheille, niin Venäjä tuli ja maksoi. Voit miettiä kummalle puolelle ihmiset kääntyivät ja ottivat myös Venäjän passin.
        Näin tapahtui Itä-ukrainassa.

• Anonyymi

Mistä tuo sitkeä kuvitelma että venäjämieliset olisivat vassareita? Eihän Venäjä ole ollut mikään vasemmiston ihannemaa yli 30 vuoteen. Tulkaa nyt jo tälle vuosituhannelle sieltä.

• Anonyymi

Olet todella pihalla. Ihan viime aikoinakin on vasemmiston taholta kuultu venäjää puolustajia lausuntoja.

Minä tunnen kaksi vasemmistolaista, jotka ovat edelleen täysiä venäjän ihailijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet todella pihalla. Ihan viime aikoinakin on vasemmiston taholta kuultu venäjää puolustajia lausuntoja.

Minä tunnen kaksi vasemmistolaista, jotka ovat edelleen täysiä venäjän ihailijoita.

Niin, sinä ehkä tunnet kaksi vasemmistolaista, siihen liittyy kaksi asiaa, itse olet kaappivasemmistolainen, muut eivät edes mieti vasemmistolaisia. Ja että heitä on vai kaksi, meinaa sitä että muut sen ikäiset ovat jo kuolleet.
        Vasemmistolaisista ja kommunisteista puhuvat ovat häiriintyneitä. Olen itse asunut reilusti yli 70 vuotta eri puolilla Suomea ja enkä ole kohdannut ketään joka olisi sanonut olevansa kommunisti.

• Anonyymi

Ihmettelen samaa. Tunnen useamman Naton vastustajan ja suurin osa ovat työssäkäyviä, muutama eläkkeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihmettelen samaa. Tunnen useamman Naton vastustajan ja suurin osa ovat työssäkäyviä, muutama eläkkeellä.

Eivätkä todellakaan mitään kommunisteja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin, sinä ehkä tunnet kaksi vasemmistolaista, siihen liittyy kaksi asiaa, itse olet kaappivasemmistolainen, muut eivät edes mieti vasemmistolaisia. Ja että heitä on vai kaksi, meinaa sitä että muut sen ikäiset ovat jo kuolleet.
        Vasemmistolaisista ja kommunisteista puhuvat ovat häiriintyneitä. Olen itse asunut reilusti yli 70 vuotta eri puolilla Suomea ja enkä ole kohdannut ketään joka olisi sanonut olevansa kommunisti.

Voi ihme...heheheee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkä todellakaan mitään kommunisteja.

Mutta vasemmistolaisia.

• Anonyymi

Venäjän mielisiä ovat PS ja äärioikeisto.
      Tästä on lyöty niin faktoja pöytään ettei
      siitä ole mitään epäselvyyttä.

Populistien luonteenpiirteeseen kuuluu
      syyttää AINA muita siitä mitä itse ovat.

• Anonyymi

"Vasemmistoliiton aluevaaliehdokas syytti Suomea Venäjän mustamaalauksesta." Demarien ehdokas taas sanoi, että hän on putinisti.

Joten älä vassu viitti valehdella aina, persut eivät ole venäjä-mielisiä.

• Anonyymi

Näytä faktat pelle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Vasemmistoliiton aluevaaliehdokas syytti Suomea Venäjän mustamaalauksesta." Demarien ehdokas taas sanoi, että hän on putinisti.

Eli äärioikeiston persu yritti soluttautua vasemmiston ehdokaslistoille, muttei onnistunut, kun jäi putinismista kiinni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vasemmistoliiton kansanedustajissa oli eniten niitä jotka vastustivat Natoa. Olihan persuissakin yksi joka äänesti tyhjää, mutta eipä tullut valituksi uudelleen.

• Anonyymi

Antaisivat persettä.

• Anonyymi

Muusta et älykkään,kuin perheestä!

• Anonyymi

Menikö punikille ihon alle ja änkytys alkoi.

• Anonyymi

Syntyisi paljon uusia pikku venäläisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syntyisi paljon uusia pikku venäläisiä.

Venäläisten miesten ei tarvitsisi olla puutteessa täällä.

• Anonyymi

Vaikka en kannatakaan Venäjää ja tiedän että se oli syyllinen hyökkäykseen, niin voin rehellisesti myöntää etten välitä ssuomesta tippaakaan. Puolestani voisi koko paikka tuhoutua.

• Siinä tapauksessa toivottavasti olet jo muuttanut muualle. Ethän toki ole niin moraaliton, että otat irti mitään hyötyjä maasta, jota et halua puolustaa?

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Siinä tapauksessa toivottavasti olet jo muuttanut muualle. Ethän toki ole niin moraaliton, että otat irti mitään hyötyjä maasta, jota et halua puolustaa?

Ehkä juuri sen takia olen täällä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Häipyminen tapahtuu siis vasta myöhemmin.

• Anonyymi

Kuka sut sit elättäis,.onessa maassa ei ole sossua!.?

• Anonyymi

Et ole edes suomalainen. Lankojen taa vain.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko? Kerro ihmeessä?

• Anonyymi

No oletpas melkoinen kuspää!

• Anonyymi

Noinhan koko seteliselkärankaisin WEFkakistokratia, (todellisuudessa) sisimmissään, fundeeraa..

Erittäin surullista.

• Anonyymi
        UUSI
        Xw46 kirjoitti:

Oletko? Kerro ihmeessä?

Eikö hän jo kertonut?

• Anonyymi

Vasurit sabotoisivat Suomea, eli normaali arki pyörisi heillä🤣🤣🤣

• Anonyymi

Olen niin vanha, että sotasi ei koske enää minuasen kaksi viikkoa odottelisin hoivakotini väestönsuojatiloissa putinin joukkoja vapauttamaan minut

• Anonyymi

Onko vanha kommunisti? Olen ihan livenä kuullut heidän puhuvan Vlad sedästä, joka toimii oikein ja 100% oikeassa?

Toki nyt on vaikeaa erottaa, onko hyviä valtioita ja johtajia oikein missään??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko vanha kommunisti? Olen ihan livenä kuullut heidän puhuvan Vlad sedästä, joka toimii oikein ja 100% oikeassa?

Toki nyt on vaikeaa erottaa, onko hyviä valtioita ja johtajia oikein missään??

Romaniassa oli joskus muinoin Vladimir seivästäjä. Venäjällä tänään on Vladimir kalsarimyrkyttäjä.
        Vampyyreja molemmat.

• Anonyymi

Kenen luulisit tuovan soppaa sitten kolmannella viikolla sinne kellariin ?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Romaniassa oli joskus muinoin Vladimir seivästäjä. Venäjällä tänään on Vladimir kalsarimyrkyttäjä.
        Vampyyreja molemmat.

Vladimir seivästäjä oli vampyyri Dragula.

• Anonyymi

Lienee unohtanut tosiasian, ruokkivaa kättä ei purra. Ikäkysymys nuoret ei oo nähny nälkää

• Anonyymi

"Venäjämielinen" on lähinnä sirkusnumeroita tarjoavien rähisevien pikkuveitikoitten luoma mielikuvitusolento ja haukkumanimitys :) Ei tarvitse kuin parilla sanalla kritisoida esim. natoa tai ZeIehupiukkoa, niin paIstan pikkuveitikat pöyristyy ja alkaa näkemään "venäjämielisiä" ympärillään XD

• Anonyymi

Onneksi olkoon, olet niin tyhmä ihminen että saat pohtia noita asioita ihan yksin.
      Toisaalta, ehkä uskot olevasi niin paljon muita viisaampi, että yrität esitellä älyttömiä teorioita saadaksesi muutaman niihin uskomaan, silloin olet niin tyhmä ettei siile löydy edes sanaa.

• Anonyymi

Veikkaan että alkavat parkua ja vaatia suojelua armeijalta. Itänaapurit kun eivät säästä riippumattoman Suomen kannattajia oli ne missä puolueissa tahansa tai kuinka venäjän puolesta puhuneita tahansa.

Muistatte varmaan miten kävi kymmenilletuhansille neukkulaan loikanneille punaisillekin. Ei auttanut yhtään puoluekirjakaan.

Ja mites kävikään Ukrainan venäläisperäisellekin väestölle kun eivät kaikkeen halunneet suostua mitä venäjä tahtoi. Ja ihan samaan malliin venäjä tahallaan pommitti/pommittaa lukuisat venäläistenkin talot, koulut ja päiväkodit Ukrainassa. Ampuen jopa pyöräilijät ja jalankulkijat tai hyökää droneilla kimpuun erittelemättä etnisyyttä.

Suomi tarkoitus jakaa keskeltä kahtia ja yhdistää pakkoliitoksella venäjän kahteen osa-alueeseen. Tämä on kerrottu suoraan ruski mir Duginin ja yleisesikuntaupseeri Klotovin Osnovy Geopolitiki kirjassa (1997). Samassa oppaassa Ukrainan ja monen muun maan kohtalo. Kirja paraatipaikoilla mm. Kremlissä, ministeriöissä, aluevirastoissa ja armeijan esikunnissa.

Kun tekevät invaasion, niiden erikosjoukkojen/armeijan ohella tulee maahan aina sisäministeriön alaiset kuulustelijat, vangitsijat ja pyövelit listoineen. Ne on jo kategorisoinu kaikki naapurimaansa väestöt, suomalaisetkin, neljään eri ryhmään. Näin ovat toimineet mm. Ukrainassakin.

• Anonyymi

Kyllä Ukrainassa venäjämieliset, Venäjää puhuvat ja kannattavat pääsivät Venäjälle. Turha valehdella että kaikki tapettiin. Saivat valita kummalla puolella asuvat, Venäjällä tai ukrainassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Ukrainassa venäjämieliset, Venäjää puhuvat ja kannattavat pääsivät Venäjälle. Turha valehdella että kaikki tapettiin. Saivat valita kummalla puolella asuvat, Venäjällä tai ukrainassa.

Hah. Osa kuoli ja kuolleet ei kuule omin voimin enää luonnollisesti kävele jos ei joku demoni mene sisään. Eikä venäjä siviiliuhrien ruumiita venäjälle juurikaan kuskaile kun hädin tuskin korjaavat edes kaatuneita sotilaitaan oikein mistään pois. Koskaan välittäneet ko. seikasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkiinjääneille lyötiin venäjän passi kouraan, halusi sen tai ei. Se pakkovenäläistämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henkiinjääneille lyötiin venäjän passi kouraan, halusi sen tai ei. Se pakkovenäläistämistä.

Kiljusen unelmaa...elääkö rasite vielä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiljusen unelmaa...elääkö rasite vielä?

Kiljusen herrasväki voi hyvin ja pihisee kun se juo kiljua ja kiljuu vaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa nimenomaan halusi Venäjän passin. Varsinkin vanhempi väestö ja perheet, koska Ukraina jätti eläkkeet/tuet maksamatta, Venäjä ei jättänyt vaan maksoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa nimenomaan halusi Venäjän passin. Varsinkin vanhempi väestö ja perheet, koska Ukraina jätti eläkkeet/tuet maksamatta, Venäjä ei jättänyt vaan maksoi.

Suomessa tapahtuisi todennäköisesti sama.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti, vaan mites ne jotka ei halunneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmasti, vaan mites ne jotka ei halunneet?

Osa siirtyi raja kaupungeissa Ukrainan puolelle asumaan, osa jäi kaupunkeihin, jotka ovat nyt Venäjää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Osa siirtyi raja kaupungeissa Ukrainan puolelle asumaan, osa jäi kaupunkeihin, jotka ovat nyt Venäjää.

Ja osan surmasivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt ne lähes kaikki asustaa Siperian gulageissa. Siis ne, joita ei tapettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noinko Kreml on luotettavasti valehdellut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nyt ne lähes kaikki asustaa Siperian gulageissa. Siis ne, joita ei tapettu.

Höpö höpö. Itä-ukrainassa edelleen asuvat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimivat strategisesti viisaasti tuon suhteen.
        Saivat ukr venäläistetyt poppoot puolellensa, tuollaisilla tikkunekku-kikoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toimivat strategisesti viisaasti tuon suhteen.
        Saivat ukr venäläistetyt poppoot puolellensa, tuollaisilla tikkunekku-kikoilla

Jep, tätä käytettiin itäosassa Ukrainaa. Eläke ja tuet tuli monelle tarpeeseen, koska Ukraina oli jättänyt eläkkeet ym. Kuukausien ajalta maksamatta. Ei ole vaikea arvata kumman puolen ihmiset valitsivat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..."Jätti maksamatta .." rintamalinjan taakse ? Hyvää päivää ja kirvesvartta ...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

..."Jätti maksamatta .." rintamalinjan taakse ? Hyvää päivää ja kirvesvartta ...

Omille kansalaisilleen jättivät maksamatta. Reitit kaupungeista oli vielä auki eli kaikki haluavat pääsivät lähtemään, mutta milläs lähdet kun Ukraina ei ollut maksanut eläkkeitä ja lapsiperheen tukia kuukausiin. Tässä näki Venäjä sauman ja tarjosi eläkkeet ja tuet, moni päätti jäädä.

• Anonyymi

Eduskunnassa ei ole yhtään venäjämielistä puoluetta. Yksittäisiä kansanedustajia toki.

Eduskunnan ulkopuolella on sitten tiihosia ja turtiaisia.

• Anonyymi

Nykyaikana kukaan armeijastamme ei pärjäisi rintamalla, sellaisia hemmoteltuja someriippuvaisia. Nössöjä.

• Anonyymi

Tämä pitää paikkansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä pitää paikkansa.

Paskapuhetta. Suomen aktiivisimmat reserviläiset kestävät vertailun jopa ammattisotilaiden kanssa. Se on usein nähty ulkomaan monikansallisissa operaatioissa.
        Tietenkin nelikymppisissä on myös rapakuntosia, mutta sodan kuvakin on muuttunut. Ei enää tehdä 30 km:n maastomarsseja vihollisen selustaan.

Ei ne reserviläiset ryssän maalla ole yhtään se kummempia. Alkoholiongelmaisia on jopa paljon enemmän kuin Suomessa.

Duodecim:
        "Arviolta 500 000 venäläistä kuolee vuosittain alkoholisairauksiin tai alkoholin käyttöön liittyviin onnettomuuksiin ja väkivaltaan. Määrä on 30 % miesten kuolemista. Alkoholimyrkytykseen kuolee joka vuosi 40 000 ihmistä ja suuri osa erilaisten alkoholinkorvikkeitten juomiseen (Lancet 2006;367:197). Näihin lukuihin on suhtauduttava varauksin, sillä kuolleisuustiedot vaihtelevat eri lähteissä. WHO Global Status Report on Alcohol 2004 mainitsee vielä suurempia lukuja kymmenen vuoden takaa...
        Kansalliset ja nyt myös kansainväliset yhteisöt, viimeksi Maailmanpankki, ovat ilmaisseet huolensa miesten odotettavissa olevan eliniän hälyttävästä lyhenemisestä 58 vuoteen pääasiassa alkoholin vuoksi."

Suomen reserviläiset ovat noihin reppanoihin verrattuna huippusärmää porukkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paskapuhetta. Suomen aktiivisimmat reserviläiset kestävät vertailun jopa ammattisotilaiden kanssa. Se on usein nähty ulkomaan monikansallisissa operaatioissa.
        Tietenkin nelikymppisissä on myös rapakuntosia, mutta sodan kuvakin on muuttunut. Ei enää tehdä 30 km:n maastomarsseja vihollisen selustaan.

Ei ne reserviläiset ryssän maalla ole yhtään se kummempia. Alkoholiongelmaisia on jopa paljon enemmän kuin Suomessa.

Duodecim:
        "Arviolta 500 000 venäläistä kuolee vuosittain alkoholisairauksiin tai alkoholin käyttöön liittyviin onnettomuuksiin ja väkivaltaan. Määrä on 30 % miesten kuolemista. Alkoholimyrkytykseen kuolee joka vuosi 40 000 ihmistä ja suuri osa erilaisten alkoholinkorvikkeitten juomiseen (Lancet 2006;367:197). Näihin lukuihin on suhtauduttava varauksin, sillä kuolleisuustiedot vaihtelevat eri lähteissä. WHO Global Status Report on Alcohol 2004 mainitsee vielä suurempia lukuja kymmenen vuoden takaa...
        Kansalliset ja nyt myös kansainväliset yhteisöt, viimeksi Maailmanpankki, ovat ilmaisseet huolensa miesten odotettavissa olevan eliniän hälyttävästä lyhenemisestä 58 vuoteen pääasiassa alkoholin vuoksi."

Suomen reserviläiset ovat noihin reppanoihin verrattuna huippusärmää porukkaa.

Samalla lailla sen reservin reppanan aivomassa lävähtää puuhun kuin kenen tahansa muunkin. Suomessa ei huippusärmää porukkaa armeijasta löydy. Usasta saattaa jo löytyäkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samalla lailla sen reservin reppanan aivomassa lävähtää puuhun kuin kenen tahansa muunkin. Suomessa ei huippusärmää porukkaa armeijasta löydy. Usasta saattaa jo löytyäkin.

Antakaa kansalliset tst-joukot minun käsittelyyni, niin niistä TEHDÄÄN vielä särmiä - superlatiivissa.

• Anonyymi

Kun suomalaiset on saatu ajettua pois ( Siperiaan/ulkomaille) niin tänne tulee uudet asukkaat Karjalan tapaan.

• Anonyymi

Koska Suomea pomottaa kaikenmaailman stupidosaulit.
        Arvojohtaja-aripuheloinen tilalleen, niin tilanne flipataan samantein toiseksi.

• Anonyymi

Melkoisesti olettamuksia, ei mitään merkitystä.

• Anonyymi

Putinisti on nykyään solvauksena vähän kuin rasisti tai fasisti eli ylikäytössä menettänyt tehonsa.

Vassarit nimittelevät kaikkia kanssaan eri mieltä olevia putinisteiksi elleivät sitten fasisteiksi. Aika rasittavaa kuunneltavaa.

• Anonyymi

Minkäs voit kun niillä ei taidot riitä edes omaan ajattelluun. Laumassa on hyvää elää ja nuuhkia toistensa perseitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minkäs voit kun niillä ei taidot riitä edes omaan ajattelluun. Laumassa on hyvää elää ja nuuhkia toistensa perseitä.

Ja... päivän paras!

• Anonyymi

EI KANNATA KUUNNELLA KIIHOTUSPUHEITA ROSKAMEDIASTA - sitä kai se aloittaja pohtii nyt turhaan.
      Venäjä meni jopa lopettamaan 2014 alkaneen sodankin...auttaa.
      Venäläiset on hyväsydämisiä.... no tästä vaikka yksi esimerkki:

Suomalaisnaiset olivat joutua raiskatuksi, kun sattumalta paikalla ollut 44-vuotias venäläismies, Alexander Belinsky, havaitsi seksuaalirikoksen yrityksen ja puuttui tilanteeseen. Venäläismies haavoittui väliinmenoa seuranneessa kamppailussa Thaimaassa, Phuketissa. Poliisi kertoi, että miehen onnistui suojella kahta suomalaista turistia israelilaisilta raiskaajilta.

• Anonyymi

Oho.
        Ei huono.

• Anonyymi

Väki Suomessa pitäisi siis käydä läpi Totuuskomissio perustamalla??
      Minä kun olen jo iäkkäämpi, niin muistan kirkkaasti Neuvostoliiton aikaiset silloisten kommunisti käpykaartilaisten mahtailut ja kuinka uskomattoman hyvin työläisten asiat kyseissä maassa onkaan.

Taas ollaan siinä pisteessä, että maanpetoksellisia voimia esiintyy ja internet aikana mielipiteiden syöttäminen onkin paljon helpompaa kuin silloin joskus kun agitaattorit Neuvostoliiito iltoja elokuva näytöksineen järjesti.

Ei purrut meikäläiseen aivopesu ja sama linja nyt, teot ja asialinja ratkaisee.

• Anonyymi

”Mitä te tekisitte kun teette näin, näin ja näin?”

Vastasit jo kysymykseesi etkä muita vastauksia todennäköiseesti hyväksy.

• Anonyymi

Aloittasjalla vakava rusofobinen poikkeamma. Kiireesti hoitoon!

• Anonyymi

Tsulah on toii soomi kieli huikan poikkeamman laine! Ook snä semoine rysätroli?

• Anonyymi

Kyllä minä ihan vaki töissä käyvänä olen, enkä sanoisi olevani mikään köyhä 60kE/v. Yksi asia mikä kyrsii on tämä jatkuva verojen maksaminen ja mitään ei saa vastineeksi, palvelut vain vähenee, infra rapistuu, velka kasvaa ja lisää elättejä tulee rajan takaa. Eu on yksi iso musta-aukko, joka imee kaikki rahat ja tuo kohta sodankin tänne.

Äänestämisellä ei ole mitään vaikutusta asioihin, sen näkee jo persuistakin. Luulin niiden olevan joku vaihtoehto 2011, mutta kilin v-tut! Takki kääntynyt 1000 kertaa ympäri ja persut on tällä hetkellä mini Kokoomus. Koko systeemi pelaa täysin eliitin pussiin ja yhtä väärässä olet kuin minäkin persujen suhteen, jos luulet jonku SDP:n tuovan parannusta asioihin =D hahah! Herätys!

En arvosta nyky Suomea enää pätkän vertaa! Jos Venäjä tänne hyökkäisi, hyppisin onnesta kuperkeikkaa ja heiluttaisin Venäjän lippua! Saisin kunnon räkänaurut kun Stubidot ja Alla-ahot lähtisi raketin lailla lipettiin täältä.

• Anonyymi

Olet arvoton nahjus! Jospa hakisit kansalaisuutta ja turvapaikkaa heti natsi-Venäjältä? Mikä pidättelee?

Mutta ehkä olet tietoinen, miten suomalaisille kommareille kävi, kun ne jättivät maansa ja loikkasivat Neuvostoparatiisiin 1930-luvulla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet arvoton nahjus! Jospa hakisit kansalaisuutta ja turvapaikkaa heti natsi-Venäjältä? Mikä pidättelee?

Mutta ehkä olet tietoinen, miten suomalaisille kommareille kävi, kun ne jättivät maansa ja loikkasivat Neuvostoparatiisiin 1930-luvulla?

Se oli silloin. Nyt Putin myöntää turvapaikan sitä tarvitseville eli ei hätää suomalaisilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli silloin. Nyt Putin myöntää turvapaikan sitä tarvitseville eli ei hätää suomalaisilla.

HEIL PUTLER!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Interjektoiden.

Väki ei aidostikaan ymmärrä mitä sotapaskat merkkaa.

• Anonyymi
        UUSI

Ymmärrän täysin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Venäjä ei tätänykyä ota vastaan suomalaisia pakolaisia.

• Anonyymi

Höpsistä. Koskas Venäjä on hyökännyt natomaahan?

• Anonyymi

Ottaisimme venäläiset sotilaat kukkasin vastaan.

• Anonyymi

Ja suudelmin 😙

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja suudelmin 😙

Venäläiset miehet ovat komeita!

• Anonyymi

Luultavasti tekisivät terrori-iskuja Suomea vastaan

• Anonyymi

Ostaisin sipsejä ja kolaa. Sitten seuraisin töllöstä kun aloittaja viedään tapettavaksi rintamalle.

• Anonyymi

Livekuvaa 24/7 kun aloittaja taistelee ja saa kuulan kalloonsa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Livekuvaa 24/7 kun aloittaja taistelee ja saa kuulan kalloonsa.

😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂😂

Noh noh poijjaaat..

• Anonyymi

Kaikki tietävät mitä putinistit tekisivät. He eivät missään nimessä taistelisi Suomen puolesta, vaan he joko tekisivät terroristisia tihutöitä strategisissa kohteissa horjuttaakseen Suomea, tai sitten taistelisivat aseellisesti suomalaisia vastaan Venäjän puolesta.

Putinistit palvovat Putinia kuin jumalaa ja putinistien hartain toive on se että Venäjä valloittaisi Suomen ja liittäisi Venäjään. Vain sen edestä putinistit taistelisivat. Putinistit ovat epäisänmaallisia maanpettureita, todella halveksittavaa saastaa.

• Anonyymi

Miksi vasemmistolaiset taistelisi joidenkin oikeisto paskiaisten takia sano yksikin syy. Tuon ymmärtää että oikeisto paskiaiset kyllä taistelee vassarien rinnalla menettävät nääs häviön osuessa kohille kaiken. Vassari voi kyllä luopua siittä vessanpytystään kunhan oikeistolainen roikkuu lyhtypylväässä hirtettynä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi vasemmistolaiset taistelisi joidenkin oikeisto paskiaisten takia sano yksikin syy. Tuon ymmärtää että oikeisto paskiaiset kyllä taistelee vassarien rinnalla menettävät nääs häviön osuessa kohille kaiken. Vassari voi kyllä luopua siittä vessanpytystään kunhan oikeistolainen roikkuu lyhtypylväässä hirtettynä.

Just näin 👍

• Anonyymi

Putinistit kuuluvat mullan alle.

• Anonyymi

TruutHöördyHylää ei koskaan yllätä näillä anonyymeillä aloituksillaan HAHAxD

• Anonyymi

Putin on sankari, ja mieluummin Venäjän kuin EUn vallan alla.
      En tekisi just mitään, koska entisenä taistelusukeltajana ja laskuvarjojääkärinä (res. luti) olen 63-v. jo pois sotajutuista.
      Näin ollen katseella seuraisin ja fanittaisin Venäjän joukkoja.
      Mitäpä sinä tekisit? Vai nyyhkisit naistenvessassa lapanen nykien verkkarin taskussa?
      Onhan teille sivaripelleille jotain toimintaterapiaa, kun luotien laulu vain soi...

T: Eläkekommando

• Anonyymi

Jäähän kotirintamallekkin paljon tapettavia oikeistolaisia. Ovat esimerkiksi liian vanhoja rintamalle. Kyllä vanhemmat vassarit voi mielestäni noita kiduttaa ja tappaa ajankuluksi. Poliiseilla ei oo aikaa tutkia oikeisto paskojen tappoja. Tulee revanssi 1918 luuliko poroporvari että asia olis unohdettu?

• Anonyymi

Eläkekommandoko? Surkea kommari ja kelaelättipummi, joka sivarina nyt latoo valheita surkeasta menneisyydestään kuin Lavrov Venäjän rauhantahtoisuudesta!

• Anonyymi

Ah antautuisin 😍

• Anonyymi

Me Putinin kannattajat,kaikki Euroopan ääriliikkeiden jäsenet ja demokratian vastaiset voimat tietenkin toimisimme sabotööreinä. Meitä on joka massa, Putin maksanut meille, kaikille fasisteile ja sen mielisille, joille Suuri Johtaja on pelastus omalta ajattelulta.

Suomalaisissa parlamentarismia ja demoratiaa kannattavat voimat ovat kaikki eduskunnan puolueet, lukuun ottamatta ehkö ääriliikeille flirttailevia Keskisarjaa, Junnilaa, Rydmania ja ketä niitä nyt onkaan.. Kommunistit tais saada viime vaaleissa Suomessa 1500 ääntä. Ei edustajaa mihinkään.

• Anonyymi

Jos putleri maksaa tuhansia miljardeja ja triljoona klittoonia, niin eikös meitien ois täällä parasta vaatia 200mrd suoraan, niin maksettais valtionvelka poies - ja oltaisi WEFvapaita?

:) Sitten kun ois varaa jopa puolustussotiakin, kun tulee päällemme vie

• Anonyymi
        UUSI

Sää nyt kerrot omasta tilanteestasi erotuksella että maksaja on eri.

• Anonyymi

No kuten ketjustakin näkee, niin venäjämieliset toivottaisivat venäläiset lämpimästi tervetulleiksi kukkien kera ja taistelisivat näiden rinnalla suomalaisia vastaan.

Venäjämieliset riemuitsevat suuresti pelkästä ajatuksesta että pääsisivät kiduttamaan ja murhaamaan suomalaisia venäläisten rinnalla. Mikä kertookin siitä porukasta kaiken mitä heistä pitää ikinä tietää.

Onneksi tämän täysin moraalittoman paskiaisporukan kannatus Suomessa on alle 1 prosentti.

• Anonyymi

Joo, ja niille ei hyvä heilu kun se aika koittaa. Maanpetos on vanhentumaton rikos. Ei vanhene koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, ja niille ei hyvä heilu kun se aika koittaa. Maanpetos on vanhentumaton rikos. Ei vanhene koskaan.

Voittaja sanelee ketkä on maanpettureita Häviäjät on maanpettureita joita ei tule eloon jättää yhtäkään. Pysyvä rauha saavutetaan vain tappamalla maanpetturit vaimoineen ja lapsineen. Ja kaikki maanpettureita puolustavat on maanpettureita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voittaja sanelee ketkä on maanpettureita Häviäjät on maanpettureita joita ei tule eloon jättää yhtäkään. Pysyvä rauha saavutetaan vain tappamalla maanpetturit vaimoineen ja lapsineen. Ja kaikki maanpettureita puolustavat on maanpettureita.

Niinpä. Muista se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voittaja eli Venäjä sanelee ehdot ja määrittelee maanpetoksellisen käytöksen. Näin se tapahtuu nyt ukrainassakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voittaja eli Venäjä sanelee ehdot ja määrittelee maanpetoksellisen käytöksen. Näin se tapahtuu nyt ukrainassakin.

Tapahtuu Ukrainassa. Jotakin. Sen näemme viekä mitä. Mutta otetaan se kin pois.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koska meillei ole aripuheloista presidenttinä. Jos ois, niin ven ei sanelisi Suomelle MITÄÄN. aidosti, suuremmin, merkityksellistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tapahtuu Ukrainassa. Jotakin. Sen näemme viekä mitä. Mutta otetaan se kin pois.

vielä

• Anonyymi

Usko nyt saatanan idiootti, se on eu joka tämän sodan on aloittanut. Eu haluaa edelleen jatkaa sotaa. Aseita ja velkarahaa sinne syydetään Venäjä ottaa omansa, tai puolet, siis ukrainasta, eu maksaa noin 900 miljardia , vielä tämän vuoden aikana. Yhteistä lainaa, sano yhteistä lainaa. Vai mitä tähän orpopoika.😎🇫🇮🇫🇮😎

• Anonyymi

Onko Igor Girkin minkä alan mies ja minkä maalainen?

• Anonyymi

Ai nekö olikin EU:n panssarivaunukolonnia jotka vyöryivät rajan ylitse Ukrainaan? Kumma että kaikissa uutisissa valehdeltiin niiden olevan venäläisiä. Ja ne olikin EU:n ohjuksia jotka samaan aikaan lentelivät eri puolille Ukrainaa, vaikka uutisissa valehdeltiin että nekin ovat venäläisten ohjuksia. Ja EU:n helikopterit ne tietenkin hyökkäsivät Hostomelin lentokentälle, eikä suinkaan venäläiset kuten uutisissa valehdeltiin.

Hyvä että sinä huippuälykäs neropatti kerroit meille tämän oikean totuuden.

• Anonyymi

Nih! Kyllä natsi-Venäjän täytyisi ihan ilman kenenkään estämättä saada toteuttaa imperialismiaan! Järkyttävää, ettei Eu hyväksy operaatio Barbaariryssää!

Mikään ei imperialistiselle natsi-Venäjälle ole ikävämpää kuin heidän uuden maailmanjärjestyksensä vastustaminen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nih! Kyllä natsi-Venäjän täytyisi ihan ilman kenenkään estämättä saada toteuttaa imperialismiaan! Järkyttävää, ettei Eu hyväksy operaatio Barbaariryssää!

Mikään ei imperialistiselle natsi-Venäjälle ole ikävämpää kuin heidän uuden maailmanjärjestyksensä vastustaminen!

Turha vastustella, Usa tukee nyt Venäjää ja uutta maailmanjärjestystä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turha vastustella, Usa tukee nyt Venäjää ja uutta maailmanjärjestystä.

Katsotaan mihin asiat kehittyvät.

• Anonyymi

Kyllä ne olivat rapakon takana olevat koukkunokat jotka Ukrainan sodan provosoivat ja haluavat sen jatkuvan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne olivat rapakon takana olevat koukkunokat jotka Ukrainan sodan provosoivat ja haluavat sen jatkuvan.

Barbaarit juutalaiset?

• Anonyymi

hakisin turvapaikkaa Norjan mäkijoukkueesta

• Anonyymi

Ei mikään maailman paskin idea.
        Mutta tossa sulta jää Tukholman Profetian Luojan Ihmeet välistä.
        Omapa valintasi

• Anonyymi

Lähtevät ilomielin siperiaan vankileirille.

• Anonyymi

Herjaava aloitus jälleen botilta

• Anonyymi

Venäjä ei ole koskaan uhannut meitä ollut mahdollisuus tehdä kauppaa tuonut hyvinvointia€

• Anonyymi

Putin on naZi.

• Anonyymi

Luetko lehtiä? Kyllä on uhkaillut. Ja vääristellyt historiaa.

• Anonyymi

Näin se on mennyt. Venäläiset ovat ystäviämme ja kauppakumppaneita. Osa mennyt naimisiin venäläisten kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin se on mennyt. Venäläiset ovat ystäviämme ja kauppakumppaneita. Osa mennyt naimisiin venäläisten kanssa.

puoliksi suomalais- puoliksi venäläisnappuloita siis piisaa, eikös vaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

puoliksi suomalais- puoliksi venäläisnappuloita siis piisaa, eikös vaan

Ja mitä sitten? 😊

• Anonyymi

Hyvä avaus.

• Anonyymi

Kyllä se, joka uhraa henkensä, on tyhmempi kuin se, joka elää turvassa hyvää elämää. Henkensä uhraava on fanaattiseksi aivopesty typerys, vertautuu täysin pyhässä sodassa itsensä uhraavaan ääri-islamistiin

• Anonyymi

Nyt on oikea aika erota reservistä👍!

• Anonyymi

Kaikki ei voi olla kaltaisiasi itsekkäitä mukaviisas kakkahousuja. Tarvitaan miehiäkin.

• Anonyymi

Itsekkäät islamistit nyt paukuttavat itsensä menemään koska taivaassaan on 72 neitsyttä ym paskaa.

Jeesus taas hyväksyi kuolemansa jotta voisi täyttää profetiat ja nousta kolmantena päivänä kuolleista - todistaen noin Jumaluutensa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki ei voi olla kaltaisiasi itsekkäitä mukaviisas kakkahousuja. Tarvitaan miehiäkin.

Tottakai tarvitaan hyödyllisiä idiootteja, joka on määritelmäsi "miehille". Sinun uhrauksesi tarvitaan juuri niiden "itsekkäiden kakkahousujen" etujen turvaamiseksi hengelläsi, jotka sinut manipuloivat urhoollinen ja epäitsekäs sankari jutulla.

• Anonyymi

En ainakaan tuommoisia henkilöitä auttaisi.

• Anonyymi

Huvittavinta on, että luullessasi auttavasti jotain, olet aivopesty uhri aivan muun puolesta

• Anonyymi

Äkkiä kaikki kokoon ja pakoon! Luultavasti rajojemme taa.

• Anonyymi

Aloittajan mielikuvitus lentää liikaakin

• Anonyymi

Siirryttäisiin manseen ennen merta.

• Anonyymi
        UUSI

Manselaiset ottavat venäläiset ilomielin vastaan.

• Anonyymi

Venäjä jos hyökkää tänne, niin siinä on iso syy se, miten täällä suhtaudutaan Venäjään. En itse ole kyllä koskaan puolustanut Venäjän tekosia, mutta kritisoin kyllä Suomen käytöstä tuon arvaamattoman naapurin rajamaana. Ei minulla ole varaa menettää läheisiäni sodassa. Siksi en kannata uhittelua ja kukkoilua.

• Anonyymi

"uhittelua ja kukkoilua..." niin , Vanha vitsi "wanhoilta hywiltä ajoilta" : vanhempi nahkatukkainen herra esikuntansa keskellä keskustelee puhelimessa: " da..... da ..... da .. .. NJET .. da... da... dasvidanija .." Esikunta isoon ääneen: miten uskalsit sanoa njet ? Vastaus : "kysyi , eikö kyllästytä vain myönnellä ..."

• Anonyymi

Mitä mieltä olet tappavan aseavun antamisesta ja talouden romahtamisen toivomisesta? Vaikka Venäjä onkin itse käynnistänyt sodan, miltä tuollainen näyttää sieltäpäin katsottuna, kun Suomi ei kuitenkaan ole Ukraina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä mieltä olet tappavan aseavun antamisesta ja talouden romahtamisen toivomisesta? Vaikka Venäjä onkin itse käynnistänyt sodan, miltä tuollainen näyttää sieltäpäin katsottuna, kun Suomi ei kuitenkaan ole Ukraina.

Eihän se hyvältä näytä. En ymmärrä mikä ihmeen hinku suomalaisilla päättäjillä on ollut moraaliposeerata Ukrainan tuella. Se oli yksi maailman korruptoituneimmista maista ennen sotaa. Nyt se on kuulemma vapauden ja demokratian mallimaa. Minua ei haittaa tukeminen, aseettomassa muodossa, mutta aseellinen apu on tietysti harmillista, koska siinä uhkapelataan minun läheisteni ja ystävieni elämillä. Sota-apu lähettää Venäjälle viestin että mekin olemme valmiit sotimaan, kun viestin pitäisi olla että me olemme parempia, ja autamme kärsiviä. Suurin nöyryytys Putinille olisi se, että länsimaat tekisivät oikeasti hyvää, eivätkä vaan ajaisi omaa etuaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se hyvältä näytä. En ymmärrä mikä ihmeen hinku suomalaisilla päättäjillä on ollut moraaliposeerata Ukrainan tuella. Se oli yksi maailman korruptoituneimmista maista ennen sotaa. Nyt se on kuulemma vapauden ja demokratian mallimaa. Minua ei haittaa tukeminen, aseettomassa muodossa, mutta aseellinen apu on tietysti harmillista, koska siinä uhkapelataan minun läheisteni ja ystävieni elämillä. Sota-apu lähettää Venäjälle viestin että mekin olemme valmiit sotimaan, kun viestin pitäisi olla että me olemme parempia, ja autamme kärsiviä. Suurin nöyryytys Putinille olisi se, että länsimaat tekisivät oikeasti hyvää, eivätkä vaan ajaisi omaa etuaan.

Tää oli hyvä kirjoitus!

• Anonyymi

Ap, ohjaisin venakot Itäkeskuksen ja Hervannan kaltaisiin paikkoihin niin musulmaanit paskoo muunkaupungin maantasalle päivässä.

• Anonyymi

Turhaa sitä on kysellä. Suurin osa niistä kirjoittelijoista on putlerin kätyreitä ja russakoita. Ei tällä ole kuule mitään tekemistä jonkun suomalaisen vasemmistolaisuuden kanssa. Et kai sinä pidä tuota nykyajan venäläistä diktatuuria jonain vasemmistolaisuutena? Niin tyhmä et voi sinäkään olla.

• Anonyymi
      UUSI

Iso osa, tänäänkin katselin sähköpotkulaudalla Lidlistä lisää mossöruokaan hakevaa .... ja oli se lihava, mutta oli sitten ihan normaalipainoinenkin, JA pariskunta, pojalla korvassa kivikoru (typeryysistä ehkä typerintä) ja tyttö oli lökäpöksyinen perässähiihtäjä.

Ei näistä nykysuomalaisista, puhumattakaan noista iranista tai afganistanista YM. tulleista ole Suomea puolustamaan. Armeijan käyneet DEMARITKIN (pitävät itseään Sanna kaltaisina "viisaina"!) eroavat reservistä!!!!

Kuka vielä muistaan sen, miten asiat etenivät Suomessa 1917 - 1918?

• Anonyymi
        UUSI

KORJAAN! EI Iranista vaan IRAKISTA tulleita tarkoitin!

Iranista on tullut hyviäkin ihmisiä. Irakilaiset on minulle tuntemattomia, mutta tilastot kertovat heistä, että eivät sopeudu ihmimäiseen elämään. No ymmärrettävää on ehkä se kautta, mistä ovat tulleet!

• Anonyymi
      UUSI

Minä oletan Venäjän puolustajien puolustavan Venäjää, jos Venäjä hyökkäisi Suomeen. Käsitykseni on, että elleivät he niin tekisi, he eivät olisi Venäjän puolustajia.

Voin tietenkin olla myös väärässä ja toivottavasti olenkin, mutta vain tässä asiassa.

• Anonyymi
      UUSI

Miten niin JOS hyökkää? Kun.

• Anonyymi
      UUSI

Eiköhän tällainen aloitus todista sinusta itsestäsi. "Joha härjällä ajaa, hän härjästä puhuu". Sanoo vanha sananlasku. Olisiko syytä korjata asetuksia korvien välissä.

• Anonyymi
      UUSI

"Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?"

Monivalintatehtävä?

Mitä vaihtoehtoja?

• Anonyymi
      UUSI

"Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?"

Tossa sen taisitkin jo sanoa avauksessasi . Puolustettais. Ollaan kattos nääs PUOLUSTUSVOIMAT ja välillä puolustetaan Ruotsia ja välillä Ukrainan korruptiotakin.

• Anonyymi
      UUSI

Pitäisikö toivottaa tervetulleeksi vaan.
      Iso maa.
      Kyllähän tänne mahtuu.?

• Anonyymi
        UUSI

Miten Venäjä nyt tänne uskaltais hyökätä? Nato-suomihan on Natomaa!

• Anonyymi
      UUSI

Ne juoksee itkien pakoon. Ei niistä ole puolustamaan edes itseään. Päänsä pensaaseen työntäjiä. Ja Täysin turha reissu Zelenskiltä nyt sopimaan ja anteeksi pyytelemään. Nyt on tramppa kumppaneineen pilanut jo koko Euroopan asiat. Pitäisi luovuttaa ryssälle vallatut maat Ukrainasta. Siis puoltavat sitä asiaa että ryssä voi ryssiä toisiin maihin valtaamaan alueita. Hakekaa Zelensky kotiin kumartelemasta usa.ta ja ryssää. Eivät osaa lukea saati laskea edes nykyhallinto 100 miljardia niiden mielestä 300 miljardia. Mitä ne raivoraittiit tekee yöt presidentillä silmät punottaa kuin sialla joka aamu vetääkö maralaagossa?

• Anonyymi
        UUSI

ZelensKYYtä nöyryytetään taa Saudeissa. Koko kuningashuone mijardööri jäsenineen on ROUSTAAMASSA ZelensKYYtä.

• Anonyymi
      UUSI

Koskaan venäjä uhkaa meitä tehdään kauppaa saadaan hyvinvointia € työtä suomalaisille yrityksille

• Anonyymi
      UUSI

Nämä vasemmistolaiset Venäjänystävät tekevä koko ajan hiljaista myyräntyötä Venäjän hyväksi.

• Anonyymi
      UUSI

Niin siis miten Venäjä nyt tänne uskaltais hyökätä? Nato-suomihan on nyt Natomaa!

Eikös sen niin pitäny olla?

• Anonyymi
      UUSI

Pikavene odottaa Raumalla ja rahat on Ruotsin pankissa.

• Anonyymi
      UUSI

Kun Nato-suomi nyt pelkää niin saatanallisesti, niin Nato-suomi voi pyytää Ålannilta turvatakuut.

Ålannin kimppuun ei kukaan uskalla hyökätä!

• Anonyymi
      UUSI

Ei täällä monikaan ole "Venäjän puolustelija".
      Pöhköt syyttävät tosiasioita esittäviä putinisteiksi ym.

• Anonyymi
      UUSI

Eroaisin reservistä

• Anonyymi
      UUSI

Ilmiantaisin Nato-Tiltut maahanmuuttajille.

• Anonyymi
      UUSI

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sinä näet

kun katsot peiliin?
      Ikävä
      124
      1741
    2. NO NIIN !!!

Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube
      NATO
      679
      1656
    3. Se helpottaisi oloa jos

Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin
      Ikävä
      88
      1467
    4. Palsta kysely..

Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott
      Sinkut
      165
      1343
    5. Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa

Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p
      Maailman menoa
      323
      1305
    6. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      123
      1298
    7. aivan mieletön ikävä

paha olo 😥🫣 kaipaan sua 😔💔
      Ikävä
      43
      1268
    8. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      25
      1215
    9. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1165
    10. Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa

Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.
      Ikävä
      61
      1142
    Aihe