Tänään ne taas soitti mulle en tilannut mitään yli hitaista kiinan paskaa
Suomen apteekki
1
114
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Nyt jäitä hattuun tämän haukkumisen kanssa - koska ette tiedä koko asiaa. Ensinnäkin EIVÄT OLE Kiinan paskaa. Itse olen käyttänyt ja käytän kyseisen yrityksen tuotteita. Arvot ovat kohdallaan olleet koko ajan.
Täällä kyllä osataan haukkua törkeästi - tietenkin koska kasvot eivät näy. Onko haukkujilla pokkaa vasten naamaa haukkua. Menette apteekkiin ja ostatte reseptilääkkeet - huomautan että raaka-aineet voivat tulla lääkkeisiin jopa Kiinasta.
Niin ja jos luette artikkeleita - kyseisen firman uhkasakko vedettiin pois. Mainonta on laillista. Tarkistatteko lääkkeen alkuperän kun lääkäri määrää lääkkeen- epäilen suuresti!
Toivotan myyjille hermoja keskustella rikkiviisaiden asiakkaiden kanssa. Eivät uskalla soittaa yritykseen ja selvittää asioita - vaan haukutaan nimettömänä täällä.
Mukavaa kesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1655974- 1451645
- 1131438
- 511220
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️40788Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢26781Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu87735Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5719Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan215678- 41659