Jesse Haapala ja dieselasiaa

Anonyymi-ap

12

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Merkkiliikkeet takertuvat tehtaan määräyksiin ja huoltotyöt liusuvat Ei- merkkihuolloille.
      Kai Kemiran valmistama ad- blue kestää pakkasta paremmin ?
      Kusipohjainen ainehhan se on.
      Urea

• Anonyymi

Missä diesel, siellä ongelma. Siksi kukaan ei niitä enää osta.

• Anonyymi

Mulla on diesel-Mondeossa 560tkm mittarissa eikä mitään ihmeempää dieseliin liittyvää ongelmaa. Kerran piti ottaa EGR pöydälle ja putsata, mutta siinä kaikki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on diesel-Mondeossa 560tkm mittarissa eikä mitään ihmeempää dieseliin liittyvää ongelmaa. Kerran piti ottaa EGR pöydälle ja putsata, mutta siinä kaikki.

Minulla taasen diesel Superbissa 43000 mittarissa ja nox-antureita on vaihdettu kolmeen kertaan (3x600€, jos ei olisi mennyt takuuseen). Lisäksi kulutus on ollut niin suuri minunlaisessa pätkäajossa, että monella bensa-autollakin pääsee vähemmällä hybrideistä puhumattakaan. Ihmettelen ylipäätään, miksi kukaan haluaa dieseliä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla taasen diesel Superbissa 43000 mittarissa ja nox-antureita on vaihdettu kolmeen kertaan (3x600€, jos ei olisi mennyt takuuseen). Lisäksi kulutus on ollut niin suuri minunlaisessa pätkäajossa, että monella bensa-autollakin pääsee vähemmällä hybrideistä puhumattakaan. Ihmettelen ylipäätään, miksi kukaan haluaa dieseliä.

katso VW suomi24

miksi ostat vw konsernin autoja

googlaa= simolammikko youtube

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sellaisia ne VAGina wagenit tuppaa olemaan. Mitäs ostit. Tosin kyllä samantehoinen bensa-Superb veisi pätkäajossa enemmän.

• Anonyymi

Kaikki pakut ja kuorkit ovat dieseleitä kettutyttö
      ja niillä ajetaan vitusti
      mm. sinulle kettutyttö SALAATTIA kauppaan.
      Tajua jo imbesilli kommari

• Anonyymi

diesel renesanssi-mersu valmistaa uudet moottorit?

• Anonyymi

entä töyota

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

entä töyota

eikö siinä tulevassa toyotan uudessa moottorissa voi polttaa vaikka mitä ainetta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

eikö siinä tulevassa toyotan uudessa moottorissa voi polttaa vaikka mitä ainetta?

hyssstrewv

• Anonyymi

osta 1.9 tdi se kestää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      113
      5203
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      67
      5014
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      90
      4084
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3590
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3168
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2771
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2287
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      52
      1894
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      38
      1750
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1608
    Aihe