https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/7af17c89-567d-4e77-9314-2ab52ed3bc29
taitaa mies saada mullistukset aikaan?
kartellit ja säännökset?
Jesse Haapala ja dieselasiaa
12
291
Vastaukset
- Anonyymi
Merkkiliikkeet takertuvat tehtaan määräyksiin ja huoltotyöt liusuvat Ei- merkkihuolloille.
Kai Kemiran valmistama ad- blue kestää pakkasta paremmin ?
Kusipohjainen ainehhan se on.
Urea - Anonyymi
Missä diesel, siellä ongelma. Siksi kukaan ei niitä enää osta.
- Anonyymi
Mulla on diesel-Mondeossa 560tkm mittarissa eikä mitään ihmeempää dieseliin liittyvää ongelmaa. Kerran piti ottaa EGR pöydälle ja putsata, mutta siinä kaikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on diesel-Mondeossa 560tkm mittarissa eikä mitään ihmeempää dieseliin liittyvää ongelmaa. Kerran piti ottaa EGR pöydälle ja putsata, mutta siinä kaikki.
Minulla taasen diesel Superbissa 43000 mittarissa ja nox-antureita on vaihdettu kolmeen kertaan (3x600€, jos ei olisi mennyt takuuseen). Lisäksi kulutus on ollut niin suuri minunlaisessa pätkäajossa, että monella bensa-autollakin pääsee vähemmällä hybrideistä puhumattakaan. Ihmettelen ylipäätään, miksi kukaan haluaa dieseliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla taasen diesel Superbissa 43000 mittarissa ja nox-antureita on vaihdettu kolmeen kertaan (3x600€, jos ei olisi mennyt takuuseen). Lisäksi kulutus on ollut niin suuri minunlaisessa pätkäajossa, että monella bensa-autollakin pääsee vähemmällä hybrideistä puhumattakaan. Ihmettelen ylipäätään, miksi kukaan haluaa dieseliä.
katso VW suomi24
miksi ostat vw konsernin autoja
googlaa= simolammikko youtube - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisia ne VAGina wagenit tuppaa olemaan. Mitäs ostit. Tosin kyllä samantehoinen bensa-Superb veisi pätkäajossa enemmän.
- Anonyymi
Kaikki pakut ja kuorkit ovat dieseleitä kettutyttö
ja niillä ajetaan vitusti
mm. sinulle kettutyttö SALAATTIA kauppaan.
Tajua jo imbesilli kommari - Anonyymi
diesel renesanssi-mersu valmistaa uudet moottorit?
- Anonyymi
entä töyota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
entä töyota
eikö siinä tulevassa toyotan uudessa moottorissa voi polttaa vaikka mitä ainetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eikö siinä tulevassa toyotan uudessa moottorissa voi polttaa vaikka mitä ainetta?
hyssstrewv
- Anonyymi
osta 1.9 tdi se kestää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135203
- 675014
- 904084
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753590Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603168- 432771
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521894- 381750
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371608