Papit osaavat kehittyä, luojan kiitos.

Anonyymi-ap

Joensuun 4 kuolemaa kolarissa ei ole enään osa Jumalan suurta suunnitelmaa jossa taivaan Isä otti heidät taivaaseen.

Muistan erinomaisesti mitä se oli.

35

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onnettomuus on jälleen yksi todiste siitä ettei jumalaa ole. Ei ainakaan millään muotoa hyvätahtoista sellaista.

Ja putinin/venäläisten olemassaolo on toinen todiste

• Anonyymi

RAAMATUN TARINASSA ON KAKSI JUMALAA, KUMPAA TARKOITAT, ETTEI OLE?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RAAMATUN TARINASSA ON KAKSI JUMALAA, KUMPAA TARKOITAT, ETTEI OLE?

Se "parempi" niistä on tappamassa palestiinalaisia Palestiinassa, ei se ehdi nyt tappamaan autoilijoita Pohjois-Karjalaan, vaikka kuinka polvirukoiltaisiin niin tekemään.

• Anonyymi

On Jumalan suurta rakkautta, että Hän sallii onnettomuuksia!

• Anonyymi

Ei ollut lainkaan mikään todiste.

• Anonyymi

Ihmeellistä pahantahtoisuutta ja riekkumista onnettomuuden varjolla. Vaikea ymmärtää tuollaista käytöstä.

• Anonyymi

Vihasi on ainakin tässä kohdin jotenkin sairasta! Niin sairaita asioita suollat sisuksistasi.

• Anonyymi

Todella vääristynyt näkemys.

• - Mitä eroa on papilla ja syövällä?🤔
      - Syöpä kehittyy…☠️

• No aikanaan kun tsunami iski, niin eräs kirkonmies loihe lausumaan että kyseessä on jumalan kosto syntiselle maailmalle. Ei mennyt selitys oikein läpi. Mutta kolmetuhatta vuotta sitten se olisi ollut ainoa ja looginen selitys. Vrt Sodoma ja Gomorra...

• Anonyymi

Kun muslimit iskivät WTC-tornit maan tasalle, eräs usalainen pastori kertoi välittömästi sen olleen Jumalan kosto homostelusta.

Neropatteja aina riittää ja valopäitä ovat vanhat uskonnolliset maalaukset täynnä.

• Anonyymi

Onnettomuus oli Jumalan sallimus, ei Jumalan aiheuttama. Aiheuttaja oli paholainen mitä ihmiset enimmiltään täälläkin palvelevat. He saivat mitä olivat tilanneet.

Mutta oleellista että Jumala voi kääntää tämänkin paholaisen ja jumalattomuuden aiheuttaman tihutyön hyväksi ajan kanssa.

Joensuussa tämä jumalaton maailma ja sen ihmiset saivat mitä tilasivat.

• Siis kerro nyt miten minä voi "palvoa" jotain paholaista kun en tunne enkä edes tunnista moista heppua? Ynnä miten se, että minä muka "palvon" paholaista näkyy minun jokapäiväisessä elämässäni...?

• Anonyymi

Eiköhän onnettomuus ollut kyseisen kuljettajan oman, muiden elämästä piittaamattoman asenteen seurausta.

• Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

Siis kerro nyt miten minä voi "palvoa" jotain paholaista kun en tunne enkä edes tunnista moista heppua? Ynnä miten se, että minä muka "palvon" paholaista näkyy minun jokapäiväisessä elämässäni...?

"Siis kerro nyt miten minä voi "palvoa" jotain paholaista kun en tunne enkä edes tunnista moista heppua?"

Juuri noin kun täällä toimit!

Sitä miten toimit päivittäin niin siitä en sano mitään!

• Anonyymi kirjoitti:

"Siis kerro nyt miten minä voi "palvoa" jotain paholaista kun en tunne enkä edes tunnista moista heppua?"

Juuri noin kun täällä toimit!

Sitä miten toimit päivittäin niin siitä en sano mitään!

Heh hehe hehe hee. Että kun sanon että en usko teidän jumalaanne niin se on heti "paholaisen palvontaa". Olette te pimeää sakkia....

• Anonyymi

Siellähän on se luostarissa asuva naispappi. Naiset ovat syntisiä jo syntyessään ja pahenevat vain iän myötä. Ei sitä Herrakaan hyvällä katso.

• Että siis jumala sallii ja paholainen toteuttaa. Kuski ja muut kuolleet olivat paholaisen palvojia. Kerro miten onnettomuuden nuorin uhri, reilu vuoden ikäinen taapero, on voinut palvoa paholaista? On nämä teidän hihhuleiden tekstit taas niin puuta heinää kuin vaan voi olla....

• Anonyymi

Että siis jumala sallii ja paholainen toteuttaa. Kuski ja muut kuolleet olivat paholaisen palvojia. Kerro miten onnettomuuden nuorin uhri, reilu vuoden ikäinen taapero, on voinut palvoa paholaista? On nämä teidän hihhuleiden tekstit taas niin puuta heinää kuin vaan voi olla....

No tiedä moisista palvonta menoista mutta aika sairaalta kuulostaa.

• Anonyymi

Että siis jumala sallii ja paholainen toteuttaa. Kuski ja muut kuolleet olivat paholaisen palvojia. Kerro miten onnettomuuden nuorin uhri, reilu vuoden ikäinen taapero, on voinut palvoa paholaista? On nämä teidän hihhuleiden tekstit taas niin puuta heinää kuin vaan voi olla....

Niin sairaita "selityksiä"
        Toivottavasti on mennyt mahdollisimman nopeasti.

• Anonyymi

Kaikkivaltias on tietenkin lähtökohtaisesti vastuussa kaikesta. Jos on Jumala, jolla on kaikki tieto ja kyky puuttua mihin tahansa, niin onnettomuuksia, samoin kuin sairastumisia, raiskauksia, murhia, väkivaltaa tapahtuu AINOASTAAN SIKSI, ETTÄ JUMALA SALLI SEN.

• Anonyymi

Siis kerro nyt miten minä voi "palvoa" jotain paholaista kun en tunne enkä edes tunnista moista heppua? Ynnä miten se, että minä muka "palvon" paholaista näkyy minun jokapäiväisessä elämässäni...?

Sinulta puuttuu synnintunto, sen jälkeen ymmärrät!

• Anonyymi

Heh hehe hehe hee. Että kun sanon että en usko teidän jumalaanne niin se on heti "paholaisen palvontaa". Olette te pimeää sakkia....

Nimenomaan, epäusko on kaikkein suurin synti eli olet paholaisen palveluksessa!

• Anonyymi

Emme tiedä heidän sieluntilasta emmekä voi tuomita, mutta tämä pienokainen on TaivaanKodissa, se on varma!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkivaltias on tietenkin lähtökohtaisesti vastuussa kaikesta. Jos on Jumala, jolla on kaikki tieto ja kyky puuttua mihin tahansa, niin onnettomuuksia, samoin kuin sairastumisia, raiskauksia, murhia, väkivaltaa tapahtuu AINOASTAAN SIKSI, ETTÄ JUMALA SALLI SEN.

Jumala joskus vaan sallii asioita monestakin syystä, kannattaa miettiä vakavasti!

• Anonyymi

Kastamaton!

• Anonyymi

Jumalan sallimus omalle pojalleen.

• Anonyymi

Saatana on yksi useammasta aikojen alussa.

• Anonyymi

Ajattele sitä valtavaa rakkautta meitä kohtaan, olisimme muuten hukassa, Jeesus suostui Isän tahtoon meidän vuoksi!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattele sitä valtavaa rakkautta meitä kohtaan, olisimme muuten hukassa, Jeesus suostui Isän tahtoon meidän vuoksi!

Miksiköhän sitten itse koko kristinuskon tehnyt Paavali, joka johti Jeesuksen ja tämän oppilaiden surmaamisia, sanoo Raamatussa, että Jeesus kavallettiin (1.Kor.11:23)?

Mutta tietysti, jos ajattelemme juutalaisten Jumalaa, joka määräsi Jeesuksen surmaamisen 5.Moos.13, mutta ei se kyllä siltikään Jeesuksen tahtoon liity, koska Jeesus sanoi sitä Saatanaksi ja kaiken valheen isäksi.

• Anonyymi

Voi teitä tietämättömiä! Pakanain aikojahan vielä eletään, mutta ne ovat kohta täynnä. Kääntykää herramme puoleen ja pyytäkää armoa, sillä sitä me kaikki kohta tarvitaan.

• Anonyymi

Madelkaa maan matoset herran jalkojen juuressa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Madelkaa maan matoset herran jalkojen juuressa.

Tai joudutte helvettiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai joudutte helvettiin.

Siellä herra kohentelee hiillostaan hiilihangolla teitä odotellessaan.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      114
      2154
    2. 172
      1787
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1175
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      84
      1094
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      1040
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      69
      1018
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      43
      953
    8. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      75
      932
    9. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      8
      884
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      55
      880
    Aihe