Uskovaisten aurinkokello on pysähtynyt pronssikauteen kun Jahve pysäytti auringon litteän maan taivaankanteen paikoilleen eikä se siitä enää lähtenyt kulkemaan. Sama pronssikautinen jankutus päivästä toiseen eikä mitään väliä vaikka on ristiriidassa havaitun todellisuuden kanssa. Sehän on paikalleen pysähtynyttä patologista deluusiota.
Uskovaisten kello on pysähtynyt
39
244
Vastaukset
- Anonyymi
Kristityt kidutettiin hengiltä ja tuhottiin sukupuuttoon ennen Milanon ediktiä 313 jkr.
Tuo pelastava edikti ja sen jälkeen tehdyt päätökset koskien kristikuntaa sisälsi pakon pysyä vuoden 313 jkr saavutettujen oppien ja kehitystason tasolla 1715 tulevan vuoden ajan eli vuoteen 2028 jkr asti.
Ei ollut lupaa edistyä lainkaan. Kaikki edistys pyrittiin tuhoamaan. Mutta entä 2028 jkr jälkeen. On huhuja paljon. Korkeimman Pyhät saavat vapauden silloin. Mutta toisaalta Ilmestys 13 sekä Intian eeppokset ja Islamin opit määrää nuo vapautuvat Korkeimman Pyhät tuhoon.
On luultavaa että ETELÄ voittaa sotansa Pohjoisen kuningasta vastaan. Ja että vapauteen vapautettavat Pohjoisen kristityt petollisesti vapautetaan MIEKKAAN, RUTTOON JA NÄLKÄÄN.
Heidät petetään totaalisesti. Niin Jumalan kuin Paholaisen toimesta. Lue Daniel 7 ja Daniel 11 sekä Ilmestys 13 jos et ymmärtänyt mihin teksteihin viittaan. - Anonyymi
Ei ole, elämme lopun aikoja, pian täytyy 6000 v Jumalan ajassa!
- Anonyymi
Jeesuksen toinen tuleminen piti olla 2000 vuotta sitten ja kaveria ei näy missään. Katosi kuin pieru Saharaan ja kello pysähtyi. Lopun aikoja ei tule sinunkaan eläessä. Voi sitä pettymysten kyyneliä ja hammasten kiristystä kun kuollessasi tajuat, että kaikki delusionaalinen usko oli ihan hukkaan heitettyä.
- Anonyymi
Sinä elät lopun aikoja! Aivotoimintasi on jo loppunut!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuksen toinen tuleminen piti olla 2000 vuotta sitten ja kaveria ei näy missään. Katosi kuin pieru Saharaan ja kello pysähtyi. Lopun aikoja ei tule sinunkaan eläessä. Voi sitä pettymysten kyyneliä ja hammasten kiristystä kun kuollessasi tajuat, että kaikki delusionaalinen usko oli ihan hukkaan heitettyä.
Jeesus oli 2000 v maan päällä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä elät lopun aikoja! Aivotoimintasi on jo loppunut!
Koko planeetta hengittää tekohengitystä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli 2000 v maan päällä
sitten...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koko planeetta hengittää tekohengitystä!
Älä keuhkoo! Planeetalla ei ole keuhkoja millä hengittää.
- Anonyymi
Eikös nuo litteämaajutut ole evolutionistien taruja?
- Anonyymi
Juuri näin, Raamattu ei puhu sanaakaan kiekkomaisestä (litteästä) maasta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta haastat!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Juuri näin, Raamattu ei puhu sanaakaan kiekkomaisestä (litteästä) maasta!”
Eikö? Luepa ripulilahje uudelleen se Raamattusi.
30 Jo silloin minä, esikoinen, olin hänen vierellään,
hänen ilonaan päivät pitkät,
kaiken aikaa leikkimässä hänen edessään.
31 Maan kiekko oli leikkikalunani,
ilonani olivat ihmislapset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilonani olivat ihmislapset.Kuules vänkäjä, olen lukenut Raamatun 10 x alusta loppuun.
Sinulta siivei ei ole koskaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ilonani olivat ihmislapset.Nyt olet tehnyt oman väännöksen..
30 Silloin minä olin hänen rinnallaan kuin mestari, ja minä ilahdutin häntä joka päivä ja iloitsin aina hänen edessään,
31 iloiten asuttamastaan maailmasta ja iloiten ihmislapsista.
https://biblehub.com/proverbs/8-31.htm - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olet tehnyt oman väännöksen..
30 Silloin minä olin hänen rinnallaan kuin mestari, ja minä ilahdutin häntä joka päivä ja iloitsin aina hänen edessään,
31 iloiten asuttamastaan maailmasta ja iloiten ihmislapsista.
https://biblehub.com/proverbs/8-31.htm”Nyt olet tehnyt oman väännöksen.”
Kyllä se on ihan 1992 käännöksen mukainen.
- Anonyymi
Ateisteilla ei edelleenkään ole esittää mitään tieteellistä uskottavaa argumenttia ei ole ollut 2000 vuoteen vaan siellä ne vaan huutelee uskovaisia vastaan kun niitä vituttaa jos niitä moralisoi muut kun niiden omat suvakkipapit niin ego kärsii kolauksen.
- Anonyymi
”Ateisteilla ei edelleenkään ole esittää mitään tieteellistä uskottavaa argumenttia…”
Argumenttia mietä? Ateisti ei ole väittänyt mitään. Ateisti ei vain usko jumaliksi kutsuttuihin mielikuvitusolentoihin. Ei sitä tarvitse todistaa. Teistin pitäisi todistaa jumalien olemassaolo, mutta siinä ei ole yksikään teisti vielä onnistunut ja siksi teistejä vituttaa se, että usko on pelkkää deluusiota. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Ateisteilla ei edelleenkään ole esittää mitään tieteellistä uskottavaa argumenttia…”
Argumenttia mietä? Ateisti ei ole väittänyt mitään. Ateisti ei vain usko jumaliksi kutsuttuihin mielikuvitusolentoihin. Ei sitä tarvitse todistaa. Teistin pitäisi todistaa jumalien olemassaolo, mutta siinä ei ole yksikään teisti vielä onnistunut ja siksi teistejä vituttaa se, että usko on pelkkää deluusiota.Ei ole esittää tieteellistä vasta-argumenttia kenenkään uskovaisen väitteelle. Ei se ole mikään uskottava väite ettei itse usko johonkin.
Ihan vitun sama uskotko vai et. - Anonyymi
Jumala on olemassa, Raamattu sen vahvista, urpoillekkin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Argumenttia mietä? Ateisti ei ole väittänyt mitään. Ateisti ei vain usko jumaliksi kutsuttuihin mielikuvitusolentoihin. Ei sitä tarvitse todistaa. Teistin pitäisi todistaa jumalien olemassaolo, mutta siinä ei ole yksikään teisti vielä onnistunut ja siksi teistejä vituttaa se, että usko on pelkkää deluusiota.Ateistit on ainoat jotka uskoo mennunkäisiin, keijukaisiin, joulupukkiin... On urpoa porukkaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala on olemassa, Raamattu sen vahvista, urpoillekkin!
Raamattu todistaa kirjoittajansa ja lukijansa URPOIKSI!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa tiedeporukka on myös urpoa porukkaa, koska todistaa monin paikoin raamatun sanomiset paikansapitäviksi!
Eihän tuota kukaan usko!
Ateisti puhuu täyttä potaskaa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko taas vaikeaa? Rauhoitu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole esittää tieteellistä vasta-argumenttia kenenkään uskovaisen väitteelle. Ei se ole mikään uskottava väite ettei itse usko johonkin.
Ihan vitun sama uskotko vai et."Ei ole esittää tieteellistä vasta-argumenttia kenenkään uskovaisen väitteelle. Ei se ole mikään uskottava väite ettei itse usko johonkin."
Kerrohan apukoululainen mikä on tieteellinen vasta-argumentti siihen että et usko Allahiin? Et kai vain väitä ettet usko Allahiin uskovaisten väitteille heidän jumalastaan?! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko taas vaikeaa? Rauhoitu.
Eikö ne ateistit lähinnä usko tai ole uskomatta mitä valtio kulloinkin suosittelee ts. onko poliittisesti ja muutenkin korrektia ja suvaitsevaista uskoa tai olla uskomatta johonkin ja onko mahdollisesti korrektia sanoa se?
Siitä huolimatta vaikka itse näkisi asian, jonka perusteella pitää tehdä päätelmä mitä todellisuudessa näkee ja uskoako siihen mitä näkee, tai ei.
Onko viisasta tuntemattoman henkilön ollessa kysymyksessä määritellä hänen sukupuoli-identiteetti koska sen sanominen saattaa jopa loukata suvaitsevaisuutta vaativia moderneja vasemmistoliberaaleja - populisteja.
Valtio määrittelee kuulemma sukupuolen ts. sukupuolen voi vaihtaa kerran vuodessa jos tuntee tarvetta eikä voi aina tietää minkä päätöksen joku tuntematon henkilö on ehkä tehnyt aikaisemmin.
Myöskin jopa pitkä katse ruokakaupan jonossa tai kadulla tai kahvilassa saatetaan kokea naisoletetun / miesoletetun henkilön osalta hänen esineellistämisenään, vaikka se ei sitä todellisuudessa edes olisi.
Tai ahdisteluna. Jos siltä sattuu tuntumaan.
Koen eläväni suvaitsevaiseksi itsensä määrittelevässä ja suvaitsevaisuutta vaativan maan kansalaisena, jossa 10 käskyä halutaan korvata mielellään lakikirjalla, koska moderni valtio vihaa kaikkea mihin sillä ei ole pääsyä / kontrollia esim. siihen, mihin kansalainen uskoo tai on uskomatta tai mitä arvoja hän arvostaa ja mitä hylkii.
Niinhän ne Neuvostoliitossakin aikoinaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö ne ateistit lähinnä usko tai ole uskomatta mitä valtio kulloinkin suosittelee ts. onko poliittisesti ja muutenkin korrektia ja suvaitsevaista uskoa tai olla uskomatta johonkin ja onko mahdollisesti korrektia sanoa se?
Siitä huolimatta vaikka itse näkisi asian, jonka perusteella pitää tehdä päätelmä mitä todellisuudessa näkee ja uskoako siihen mitä näkee, tai ei.
Onko viisasta tuntemattoman henkilön ollessa kysymyksessä määritellä hänen sukupuoli-identiteetti koska sen sanominen saattaa jopa loukata suvaitsevaisuutta vaativia moderneja vasemmistoliberaaleja - populisteja.
Valtio määrittelee kuulemma sukupuolen ts. sukupuolen voi vaihtaa kerran vuodessa jos tuntee tarvetta eikä voi aina tietää minkä päätöksen joku tuntematon henkilö on ehkä tehnyt aikaisemmin.
Myöskin jopa pitkä katse ruokakaupan jonossa tai kadulla tai kahvilassa saatetaan kokea naisoletetun / miesoletetun henkilön osalta hänen esineellistämisenään, vaikka se ei sitä todellisuudessa edes olisi.
Tai ahdisteluna. Jos siltä sattuu tuntumaan.
Koen eläväni suvaitsevaiseksi itsensä määrittelevässä ja suvaitsevaisuutta vaativan maan kansalaisena, jossa 10 käskyä halutaan korvata mielellään lakikirjalla, koska moderni valtio vihaa kaikkea mihin sillä ei ole pääsyä / kontrollia esim. siihen, mihin kansalainen uskoo tai on uskomatta tai mitä arvoja hän arvostaa ja mitä hylkii.
Niinhän ne Neuvostoliitossakin aikoinaan.EU:roopan tuleva perverssi liittovaltio määrittelee pian kansalaisten luvalliset arvot ja asenteet - liittovaltioon päädymme jonkin kriisin seurauksena jossa jokin kansalaisten pelko on todennäkösesti keskeisenä moottorina.
Uskon että suuri osa vellihousu Suomalaisista on valmiita "myymään vaikka omat vanhempansa" jos siitä on jotain taloudellista hyötyä itselle.
Ei helvetti !
Muistatteko EU:hun liittymisen ? Maataloustuet olivat KEPU:lle tärkeät. Saatiinhan me maataloustuet, mutta menetimme osan kansallisesta itsemääräämisoikeudestamme.
Siitä ei moni puhunu mitään.
Hmmm. . . .Miksiköhän ?
Puhuttiinkos eres Pohojanmaalla tarpeheksi !
Oon sieltä kotosin mutta älä sisältökyttääjä edes luule että ilmotan kadun !
Venäjään on luotto menny.
EU:n persettäkös pitäisi nyt nuolla häh ?
Trumppiin ei voi tukea.
Älkää luulkokkaan että kumarran teitä vitun päättävät apinat niin kauan kun kumarratte muita kun omaa väkeä jotka teidät on valinnu palvelijoikseen tajuutteko ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ei ole esittää tieteellistä vasta-argumenttia kenenkään uskovaisen väitteelle. Ei se ole mikään uskottava väite ettei itse usko johonkin."
Kerrohan apukoululainen mikä on tieteellinen vasta-argumentti siihen että et usko Allahiin? Et kai vain väitä ettet usko Allahiin uskovaisten väitteille heidän jumalastaan?!Eikö valo vilku vieläkään ?
Ole uskomatta.
Mulle yks makkaranmaku.
Mutta jollet perustele epäuskoasi jollain tieteellisellä uskottavalla argumentilla et vai vaatia samaa muilta jos ja kun he väittävät uskovansa johonkin, koska väität aina jotain jos kiellät jotain jonka väitetään olevan olemassa.
Meneekö jakeluun ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinä tapauksessa tiedeporukka on myös urpoa porukkaa, koska todistaa monin paikoin raamatun sanomiset paikansapitäviksi!
Eihän tuota kukaan usko!
Ateisti puhuu täyttä potaskaa!Eihän ne edes tajua mitä ne puhuu vaatiessaan muilta todisteita, ettei niillä ole vastatodisteita millä voi kumota uskisten väitteen.
Sekös vituttaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Argumenttia mietä? Ateisti ei ole väittänyt mitään. Ateisti ei vain usko jumaliksi kutsuttuihin mielikuvitusolentoihin. Ei sitä tarvitse todistaa. Teistin pitäisi todistaa jumalien olemassaolo, mutta siinä ei ole yksikään teisti vielä onnistunut ja siksi teistejä vituttaa se, että usko on pelkkää deluusiota.Mistä vaan, josta voi esittää kysymyksen.
- Anonyymi
Aurinkokellokin on egyptiläisten keksimä. Ei juutalaisten älynlahjat siihen olisi riittänyt, älystä osattomista kristityistä nyt puhumattakaan.
He keskittyvät vain seuraamaan ettei heidän pässit pöki toisiaan väärään päähän.- Anonyymi
Vaivaako juutalaisviha? Ottaako pattiin kun niin monella lahjakkaalla tyypillä virtaa juutalaisverta. Mua ei tommoset jutut vaivaa. Kärvistele. Nautin siitä.
- Anonyymi
Outous on ovella.
- Anonyymi
"Uskovaisten kello on pysähtynyt"
Uskovaisten kello jätättää. Siksi he ovat jääneet keskiaikaiselle asemalle ja juna meni jo.- Anonyymi
Ei suinkaan.
Sinulla vain ei ole mitään millä todistaisit olevasi oikeassa väitteelläsi "tyhjää ei voi todistaa".
Minä voin todistaa että olet väärässä, koska tyhjää tilaa ei ole tieteellisten havaintojen mukaan koko maailmankaikkeudessa.
Sekös sinua vituttaa.
- Anonyymi
Uskovilla ahdistuneisuushairio on joka paivaista,siksi he seuraa aina mielikuvitus olentojaan..ilman mitaan parantumisen merkkeja..
- Anonyymi
Ei suinkaan.
Opettele kirjoittamaan ja paasaa mielikuvitus olennoista sen jälkeen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei suinkaan.
Opettele kirjoittamaan ja paasaa mielikuvitus olennoista sen jälkeen.Menninkäiset, keijukaiset jne
Nehän ovat ateistien kavereita, missä ne voi tavata, kun niistä jatkuvasti puhutte????
- Anonyymi
Koska ihmiskunnan tietomäärä ja ymmärrys ympäröivästä todelisuudesta on kasvanut ja kasvaa kaiken aikaa, niin uskonnolliset käsitykset väistämättä eriytyvät yhä kauemmaksi siitä mitä TIEDÄMME. Koska uskonnot ovat pohjimmiltaan vain villejä arvauksia, niin ne eivät tietenkään vastaa sitä, mitä tutkimus paljastaa maailman olemuksesta ja historiasta.
Siksi uskonnot ovat väistämättä tieteellisen tiedon suhteen neliraajajarruttuksessa ja joutuvat kiistämään yhä suuremman osan uudesta tiedosta.- Anonyymi
Ei sun tietomäärän lisääntyminen ole pyyhkinyt tai pyyhi korkeampia voimia pois realististen mahdollisuuksien joukosta yhtä vähän kun bensiinikäyttöinen autosi pyyhkii pois jonkin toisen planeetan asukkaiden lentolaitteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1442308
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1311578En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1521573- 631254
Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1431251The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut121144Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall226985- 156926
Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57833Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20829