Kommentoivatko ihmiset ulkonäkösi muuttuneen

Anonyymi-ap

Millaista palautetta olette saaneet ?

4

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Äitini ei voi käsittää miten näytän nuoremmalta kuin 10 vuotta sitten (botox & täyteaineita & kovasti ihonhoitoa)

• Anonyymi

No ei ole kukaan kommentoinut mitenkään. Muuta kun ne kohteliaat sanovat että etkö vanhene koskaan , mutta ne on vaan ainoastaan jonkinlaista kehumista joka ei olisi edes tarpeellista.itse näen peilistä ettei tässä miltään nuorelta näytä mitenkään. Kelkan jäljet kasvoissa senkun lisääntyy. Joten vanha mikä vanha, eikä minulla ainakaan ole mikään tarve edes näyttää miltään muulta kun mikä olen , ikäni kanssa sinut .

• Anonyymi

Minulla nenä leikattu neljä vuotta sitten eikä kukaan ole huomanut mitään taikka ketään kysynyt vaikka muutos itsestäni melko suuri. Noin vuosi sitten kohta minulle laitettiin kolme erillistä implanttia korostaa leukalinjaa sekä kaularasvaimu tiukentaa leukalinjaa. Kukaan ei ole kysynyt tai huomioinut muutakun yksi työkaveri töissä kommentoi että minulla melko vahva leukalinja että olisin mahdollisesti hoikistunut. Hampaat oikosin ja paikkasin etu hampaiden raon eikä kukaan siitäkään pistänyt mitään huomioon. Olen tästä täysin tyytyväinen sillä haluan näyttää silti luonnolliselta niin ettei ole selkeää että on käynyt veitsen alla.
      Olen lähdössä kesällä uuteen nenän korjausleikkaukseen joten toivon että jatkuu sama linja etteikö muut ihmiset pistäisi pahemmin huomioon.

• Anonyymi

Sain nenäleikkauksesta aikoinaan kommenttia että nenäni näyttää kapeammalta. En halunut kertoa että se on leikattu, joten yritin huumorilla ohittaa. Luultavasti ihmiset tiesivät totuuden. Vaivaantuneisuus oli pieni hinta siitä että sain unelmieni nenän

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1461
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe