Trump ja Putin tekevät nyt ison dilin

Anonyymi-ap

jossa sovitaan paitsi Ukrainasta niin myös Lähi-idästä, ehkä myös P-Koreasta. Suomi menee viuhuen jos Putin tekee myönnytyksiä ja lakkaa aseistamasta Irania ja tukemasta P-Korean ydin- ja ohjusohjelmaa. Samoin tietenkin käy jos Putin ei saa läpi Ukrainassa kaikkia vaatimuksiaan niin Trumpin pitää tarjota jotain tilalle ja taas nousee esiin Suomen Nato-jäsenyys.

Katsokaahan vain, näin käy, minä tiedän asiat.

10

256

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja sitten heräsit.

• Anonyymi

Näinhän se menee. Jos tekevät oikein huonon diilin niin jo ensi kesänä on Hankoniemessä venäläisiä sotilaita ja demargaatio linja menee Kymijoessa. Toivottavasti Trump ei pehmoile kun sopimusta neuvotellaan.

• Anonyymi

Eipä ole venäläisistä sankarivainajista silloin puutetta😁

• Anonyymi

"nousee esiin Suomen Nato-jäsenyys" - No onneksi tämä asia kerettiin hoitamaan kuntoon ja olemme JO NATO:n jäsen joten Putte on tämän suhteen hieman myöhässä!

• Anonyymi

Toisin kuin monet väittävät niin Trump ei ole diktaattori joten hänellä ei ole samanlaisia rajoittamattomia valtuuksia toimia USAn nimissä kuin mitä Putinilla on yksinään valta päättää Venäjän asioista.

• Anonyymi

Trump ON diktaattori.

• Anonyymi

En usko että Trumpille anneta tehdä tollaista diiliä vaikka haluasikin tehdäkin.
      Veikkaan että mitään sopimusta synny ja Venäjä ei edes halua tulitaukoa nyt kun se etenee hurjalla vauhdilla kiitos Trumpin Ukrainan tuen tilapäisen katkemisen takia.
      Trumpin pitäisi laittaa kaikki paine Venäjään kohtaan Ukrainan sijaan mikäli haluaisi saada jotain aikaan.
      Obamalla ja Bidenillä oli mahdollisuudet ratkaista tämä sota aikoinaan. Mutta molemmat antoivat Putinin tehdä mitä lystää Euroopassa.
      Trump sentään antoi 2018 ne Javelin-ohjukset Ukrainalle.

• Anonyymi

Tumppi ei ole antanut mitään Javelinia Ukrainalle 2018, ko. ohjukset annettiin vasta 2022, kun huomattiin Ukrainan kykenevän puolustamaan itseään.
        Taas valehdellaan kuin DT.

• Anonyymi

Tiltulta taas karkasi mopo lepikkoon! Ei serroilla ole mitään mahdollisuuksia sopia mainituista asioista!

Huvittavaa on kuitenkin nähdä sa, KUINKA PALJON SUOMEN NATO-JÄSENYYS YHÄ KYRSII TILTUA! MINKÄS TUULI KIVELLE MAHTAA!?

• Anonyymi

Pelkääkö rohkea tiltu Natoa. Ei uskoisi.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2946
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      58
      2338
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1747
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      126
      1709
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1327
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      59
      1263
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      78
      1203
    Aihe