Kuulun varakkaimpaan kymmenykseen

Anonyymi-ap

Olipa hieman yllättävä uutinen, että varakkaimpaan kymmenykseen riittää jo 550 000 euron omaisuus. Vähintään yhdeksän kymmenestä suomalaisesta on minua köyhempiä. Nimettömänä kirjoitan, koska en halua kadehtijoita enkä kerjäläisiä.
Kuinkahan moni muu lapualainen kuuluu tähän eliittiin? 🤔
Koittakaa te muut pärjäillä, minä näköjään porskutan! 🤣

18

285

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kyllä se vaan niin on hemmo etei sulla ole markan killinkiäkään puhumattakaan mistään 200 euroa suuremmasta rahasta,,ei täällä rikkaat kersku vaan sellaset jolla sitä rahaa ei ole,,ehkä oon ainut joka voi ´´kerskua´´ mutta sun väittämä on alkupaloja eli pikkuraha

• Anonyymi

Mitä säkään mitään omistat. Luulet vain liikoja. Kukaan ei sun röttelöistäis maksa hunttia enempää.

• Anonyymi

Kuka on taloista puhunut? Rahaa ja osakkeita pelkästään tuon edestä. 😊

• Anonyymi

Eliittiin🤣

• Anonyymi

Tuskin kuulut. Varakkaat eivät eksy tällaiselle roskapalstalle.

• Anonyymi

En koe olevani erityisen varakas. Yllätyin itsekin kuinka vähällä tuohon joukkoon pääsee.

• Anonyymi

Omistan rivitalokolmion 10 ha maata, 24 ha metsää, kesämökin, erilasia osakkeita 50000 € edestä kaksi h - autoa ja viikko - osakkeen levillä. Taidan kuulua eliittiin. Siksi olen liittynyt kokoomuksen jäseneksi. Ansiotuloni on nettona 2400 € kuukaudessa, eli aika pieni, joten olen harkinnut siirtymistä sosialisteihin, sopisi näin pienituloiselle paremmin.
      Mutta onhan se komiaa olla parempien ihmisten porukassa.
      Auttakaa mitä mä teen, ketä äänestän tulevissa vaaleissa.

• Anonyymi

Liike nyttiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liike nyttiä

Sielä on kaikki tyhmät, siis liike nytissä.
        Puolueen nimikin tosi tyhmä.

• Anonyymi

Jos nuo realisoitaisiin nyt niin ainut mistä voisit saada yli 50 tonttua rahaa on tuo mainitsemasi 24 ha metsä.
        Vaaleissa sitten äänetät sä ketä tahansa niin tuskinpa se ehdokkaan läpimeneminen on siitä sun 1 äänestä kiinni.

• Anonyymi

Kaikillahan sitä rahaa ja rukihia on. Mutta harvallao hyvää hevoosta.

• Anonyymi

oi oi b netissä jo kuvas kaikki nauraa sulle ahahehhe

• Anonyymi

Typerys tuo aloittaja
      Jos on yhtään minkäänlainen talo ja mökki, auto ja rahaa tilillä, tuossa on helposti.

Kaikkia typeriä tilastoja jotkut viitsiikin tutkia.

• Anonyymi

Kyllä sitä saa ihmetellä kuinka pienellä summalla varakkaiden puolelle pääsee. Toisaalta Etelä-Pohjanmaalaiset kylpee varallisuudessa.

• Anonyymi

Aloittaja kännissä, perjantaipullo saa velat tuntumaan saatavilta. Hähähähähä häh hää !

• Anonyymi

viälä pahempi on jos on voittanu lotossa ja ei oo penniäkää velekaa. sellaset kyllä siirtyy yleensä eteläänpäi nopiaa jos jollekki seleviää

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ylimielinen Sanna tuhosi Suomen ja karisti sitten pölyt jaloistaan.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2498
    2. 134
      1915
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1266
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1251
    5. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1121
    6. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1112
    7. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      25
      1073
    8. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1069
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1019
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      57
      963
    Aihe