Autoa tässä olen etsinyt, ja pannut merkille, että jo myyty auto ilmestyy viikon sisällä myyntiin toisen yksityisen toimesta eri paikkakunnalle? Mitä tässä on järkeä ostaa auto ja heti myydä pois. Hinta yleensä nousee kun myyjä vaihtuu. Onko auto ollut huono ja vahinko kieroon vai mikä tässä on syynä? Erehdyin yhtä autoa katsomaan, myyjä sanoi omistaneensa sen vuoden. Trafi kuitenkin kertoi että oli omistanut viikon ja sama auto löytyi nettiautosta myydyistä ja ilmoitus oli päivätty viikko sitten.
Yksityiset ostaa auton ja pian sama auto myynnissä miksi?
Anonyymi-ap
5
144
Vastaukset
- Anonyymi
Halvalla ostaa ja kalliilla myy, bisnes!
- Anonyymi
¤
Autokauppa vilkastuu, kun kesä lähestyy ja "kesäloma-autot" - menee nyt kaupaksi .
¤
- Anonyymi
Jobbarit, jobbarit...
Ite myin autoni tietäen, että kiertoon lähtee. Mitä sitten? Minä sain rahat hyvin palvelleesta biilistä. Ei mua kiinnosta sen jatkoelämä enää. - Anonyymi
Miks vaihtaa hyvä auto.
- Anonyymi
Miksi pohditte ,
ja tutkitte autojanne myyntinne jälkeen?
: KATEUS
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683