Hallituksen kesällä 2023 tekemät linjaukset alkavat nyt näkyä käytännön toimina: maanantaina alkaa rasisminvastainen viikko.
Toivottavasti kaikki palstalla osallistuvat kamppailuun rasismia vastaan.
Mukava uutinen, hallituksen linja alkaa näkyä käytännössä
7
132
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olen rasisti kun vastustan islamistien suomeen tai koko eurooppaan tuloa , niin sitten olen ylpeästi rasisti .
- Anonyymi
Sama täällä ja niinhän sitä pitäisi kaikkien järkevästi ajattelevien toimia. Jos itsesuojeluvaisto ei toimi niin ajatelkaa läheisiänne sitten, varsinkin naisia.
- Anonyymi
on rasismia suomalaisia kohtaan että mamut saa uusimmata parhaat kalleimmat asunnot helsingistä espoosta vantaalta
On rasismia suomalaisia kohtaan että mamut saa kolme kertaa enemmän sos apua kuin suomalaiste
on pahinta rasismia panne suomalaiset miehet talvipakkasella ja räntäsateessa rakentamaan asunnot mamuille
rasismin lista on pitkä - Anonyymi
mitä on rasismi , se on vain sanalle en tykkää synonyymi !!!
- Anonyymi
jokainen tykkää jostain enemmän kun toisesta , mitä sitten niin ihminen vaan toimii
- Anonyymi
ikärasismia 🤣🤣🤣 joi jeesuksen vittu , evoluutio on muokannut meidät sellaisiksi ettemme tykkää muumioista
- Anonyymi
Olen ihan hemmetin mielelläni vihervasurien mielestä rasisti, kun suomalaisten ihmisten mielestä olen oikeamielinen sankari turvatessani lastemme koulutien alibaba musuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2353073
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1252201Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2181736Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141715Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921551Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471277- 511243
- 1111071
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58984- 93983