Hallituksen kesällä 2023 tekemät linjaukset alkavat nyt näkyä käytännön toimina: maanantaina alkaa rasisminvastainen viikko.
Toivottavasti kaikki palstalla osallistuvat kamppailuun rasismia vastaan.
Mukava uutinen, hallituksen linja alkaa näkyä käytännössä
7
158
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olen rasisti kun vastustan islamistien suomeen tai koko eurooppaan tuloa , niin sitten olen ylpeästi rasisti .
- Anonyymi
Sama täällä ja niinhän sitä pitäisi kaikkien järkevästi ajattelevien toimia. Jos itsesuojeluvaisto ei toimi niin ajatelkaa läheisiänne sitten, varsinkin naisia.
- Anonyymi
on rasismia suomalaisia kohtaan että mamut saa uusimmata parhaat kalleimmat asunnot helsingistä espoosta vantaalta
On rasismia suomalaisia kohtaan että mamut saa kolme kertaa enemmän sos apua kuin suomalaiste
on pahinta rasismia panne suomalaiset miehet talvipakkasella ja räntäsateessa rakentamaan asunnot mamuille
rasismin lista on pitkä - Anonyymi
mitä on rasismi , se on vain sanalle en tykkää synonyymi !!!
- Anonyymi
jokainen tykkää jostain enemmän kun toisesta , mitä sitten niin ihminen vaan toimii
- Anonyymi
ikärasismia 🤣🤣🤣 joi jeesuksen vittu , evoluutio on muokannut meidät sellaisiksi ettemme tykkää muumioista
- Anonyymi
Olen ihan hemmetin mielelläni vihervasurien mielestä rasisti, kun suomalaisten ihmisten mielestä olen oikeamielinen sankari turvatessani lastemme koulutien alibaba musuilta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815047- 794869
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522699
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850