Oletteko tietoisia että Suomessa voidaan rajoittaa ihmisoikeuksia!! Hakekaa ihmisoikeuksien rajoittaminen jos kiinnostaa
Ihmisoikeudet
3
231
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa poljetaan tänäpäivänä ihmisoikeuksia enemmän kuin ennen vanhaan. Tämä on vain fakta!
- Anonyymi
Ihmiset yleisesti kuvittelevat asian olevan toisin, mutta heidän käsityksensä muuttuu jos omaan elämään tulee joku odottamaton asia. Yllätys voi olla aikalailla onneton!
- Anonyymi
Yleensä noissa "laki" pykälissä yms on aina "momentti" tms jolla kumotaan se edellä annettu oikeus ^^
esm pakkotyö.. EU/ILO molemmat yleissopimukset määrittelevät pakkotyön siten, että se on työtä, jota henkilö joutuu tekemään ilman omaa suostumustaan, uhkauksilla, väkivallalla tai muulla painostuksella, joka liittyy joko yksityisten tai valtion toimijoiden pakkokeinoihin.. muistaakseni toi kumotaan sitten jotenkin niin että paitsi jos se kuuluu maan tapoihin ja on yhteiskunnan etu ^^
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2762092- 431874
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1051772Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊641456Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841353- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031263Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191153- 571145
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1731004