Ja kova huimaus pystyyn päästessä . Kestänyt aika pitkään. Vaikeata käydä edes kaupassakaan .
Mikähän tällainen molempien korvien kutina on ?
5
190
Vastaukset
- Anonyymi
Jos vaha on tukkinut korvat. Oletko kokeilla RemoVaxia. Sain sillä tulemaan vahan pois. Pitää käyttää ainetta oikein eli lukea huolella ohjeet.
Kutittaminen on ainakin minulla korvakäytävien kuivuutta. Laitan sormenpäähän ruokaöljyä ja pyöräytän korvaan. Pitää pestä käden hyvin ennen sitä, ettei korvakäytävään mene bakteereita. Tai en minä tiedä mutta minä teen niin. - Anonyymi
Korvassa on tasapainoelimet. Käy putsauttamassa korvat hoitajalla, niin voi auttaa kaikinpuolin.
- Anonyymi
Hienoa että ystävälliset ihmiset antoi neuvoja . Täytyy minunkin kokeilla . Terv. aloittaja !
- Anonyymi
8 kpl.tta lääkäri käynneillä en saanut mitään apua , eikä vastausta / kirjausta En kehu suomen terv.hoitoa . Arvostan Tanskan terveydenhoitoa .
- Anonyymi
Siksi tuo Tanskan terv.hoidon tilanteet suomessa lakkasi . Liika hyvää .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup312818- 1482173
Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene121617Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR3881210- 671185
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen1011145Se meidän sydänyhteys
Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi571057- 611030
- 731020
- 2841