Maksaa senverta paljon, että haluan myös tuloksia. Onko tyytyväisiä hoidon käyttäjiä?
Toimiiko Hifu ?
3
435
Vastaukset
- Anonyymi
Olen kerran ottanut silmien ympäristöön. Ideana oli kohottaa kulmia ja sitäkautta yläluomia.. Kyse oli Offer tarjouksesta, en tiedä viitsikö tekijä tehdä sitä kunnolla.. en huomannut muutosta.
- Anonyymi
Sattuuko Hifu? Minulla on herkkä kaula, onko kuinka kivuliasta kaulan alueella?
- Anonyymi
Mulle tehty useamman kerran Ihoakatemiassa Intracel+ Hifu. Toimii hyvin yläkasvoilla.kulmakarvat korkealla, silmäluomet eivät roiku yhtään. Keski-ja alakasvoille + kaulalle teetin face liftin, siihen ei tuo toimenpide riittävästi purrut. Ihon kunto kyllä melko hyvä, muutama ihon laserhoito myös tehty. Olen 66 ja n 10 v nuoremmalta näytän hyvänä päivänä😄.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954