Mtv3
16:00
Pieruja Italiassa
16:30
Pitääkö olla vessassa?
17:30
The Fartit Suomi
19:00
Seitsemän Suolikaasu
19:10
Peppuextra
19:20
Ulosteruutu
19:30
Ulostus
21:00
Levyraato
22:00
Kymmenen Kakkahätä
22:10
Potta ja keripukki
22:20
Päivän vetelä turaus
22:25
Syö kakkaa-ruutu
22:35
Kuninkaan norovirus: Ruikulit housussa
01:05
Haistakaa peräreikä
02:00
Diarrhea Number 3
03:00
Ei kannata katsoa
03:30
Älä vieläkään katso
04:00
Kakkamyrskyn kesyttäjät
Pieriksen tv-nurkka
3
147
Vastaukset
TELKUSTA TULEE KAKKAA TELKUSTA TULEE KAKKAA TELKUSTA TULEE KAKKAA KAKKAAA KAKKAAAA KAKKAAAA KAKKAAAAAA, TAJUATTEKO KAKKAAAAAA
KAKKA TULI JA LURAHTI HOUSUUN VOI EI MITÄ MÄ TEEN KUN KUULUI SELLAINEN LORI LORI LORI PFFFFFFFFFFT RRRRRRRRRUIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS.
TE OOTTE MÖRJÄPEPPUJA!!!- Anonyymi
Pieris darling
Lähetin sinulle vastauksen, mutta sen on poistanut joku viikonlopppupellenä oleva suojatyöpaikkamode. Vajavaisella lukutaidollansa ja osaamisalueellansa poistelee jotain, jos sattuu ymmärtämään parikin sanaa seasta. Saa sitten keharihoidossansa niilopisteitä rullatuolissansa.
Melko noloa.
S24 on keskustelupalsta, jossa on tilaa eriäville mielipiteille. Samaan suuntaan kulkevilla ei ole keskustelua., mutta aina on muitakin mielipiteitä. Niitä ei pidä poistella vain moden omien mielipiteiden mukaisesti, vaan Suomen perustuslain mukaan mennään sananvapauden perusteella.
Pieris, rakstan sinnuu. Tuu ny stana työntään Air Pussi käyntiin tosta Varissuon Alkon edestä. Muuten vedän lätyt, hakkaan lapaseen lähiöpubissa (tyttöjen vessassa), ja teen seppukun Espoon parkkihallissa homo-Audin alle, kun se vetää 80 lasissa ulos sieltä.
Pieris, olet nyt vastuussa isoista asioista. Jos en saa neitsyyttäsi, niin ostan ainakin pillimehun Varissuon Lidlistä, siitä Alkon ja Air Pussin vierestä.
Ny rupes käpy palaan.
T: autokorporaali Salis- Anonyymi
Pieris, auta
Mulla on kauhee kusiståndis täällä Espoon parkkihallissa. Air Pussi ei käynnisty siitä Varissuon Alkon edestä, hotellivarauksemme Nassaussa Pahamaalla on peruttu, nyt olen hukassa. Ulosottohenkilö velkoo Air Pussin parkkimaksuja, LIDL haluaa juoksukaljoistani rahaa, mitä teen?
Haluaisin lisääntyä hygieenisesti jonkun lajitoverini kanssa (ilman sp-tauteja), ja tarttis saada Air Pussi käyntiin lemmenlomallemme.
Sudinko tumppuun, vai teenkö seppukun homo-Audin eteen parkkihallissa?
Jos teen seppukun, kuka sitten maksaa vesipää-äpäräsi elarit? Minun tapauksessani maksaja olisi ollut KELA, mutta perillisesi pigmenteistä riippuen maksaja voisi löytyä Kirkon Ulkomaanavun, Namibian Ahtisaari-oastolta, Vetoapua Lesotholle, tai ihan vaan Mustamäen musta poika?
Kyä kyä ny on onkelmii.
T: Suisidaalinen Salis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1686787
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes532146- 562088
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3521200Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se571194- 541192
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l141081Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79950Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384938Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14937