Eli se on syntiä täynnä,sanoi profeetta.
Sitä harrastavat sellaiset ihmiset,jotka Jumala on kironnut.
Eränkäynti on Eesaun harrastus.
13
366
Vastaukset
- Anonyymi
Eesau menetti peritönsä ahneuttaan ja tyhmyyttään ja niin käy Jeesuksekin.
Esikuva. - Anonyymi
Eräässä vertauksessa Jeesus sanoo totuuden, se kuuluu näin: "Eräs jalosukuinen mies lähti matkalle kaukaiseen maahan (Efraim) saadakseen itsellensä kuninkuuden ja sitten palatakseen..." Luuk. 19;12
Se merkitsi Juudan ja Jeesuksen kuninkuuden loppua. - Anonyymi
Kuuluuko jo messiaan askeleet, jota kumartavat aurinko, kuu ja thdet?
- Anonyymi
Oliko Efraimin ja muiden heimojen tuhoutuminen Israilista, kuin Joosefin myyminen orjaksi jonka teki Juuda, jonkilainen juoni anastaa valta?
Kuulihan hän Joosefin unen. - Anonyymi
Kenen säkistä kultainen malja löytyy, kuka on varas?
Jeesusko? - Anonyymi
Sanonta mitä isät edellä sitä pojat perässä pitänee paikkansa, Juuda myi oman veljensä Joosefin ilman armoa orjaksi, kauppamies kun oli.
Jeesusta omat koirat puri hänet myytiin 30 hopea kolikosta.
Daavid myi alamaisensa kuolemaan, naisesta.
Että semmoisia Jeesuksia palvotte. - Anonyymi
Siinä muutamia ihmsiä jotka Jumala Eesaun lisäksi luulisi kirovan.
- Anonyymi
Lisäksi monet nykyajan ns. kristityt jotka varastivat vallan vääristelemällä totuuden.
Ei ole ihme, että Jeesus lausui heille julki: "Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menkää pois minun luontani laittomuuden tekijät." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi monet nykyajan ns. kristityt jotka varastivat vallan vääristelemällä totuuden.
Ei ole ihme, että Jeesus lausui heille julki: "Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menkää pois minun luontani laittomuuden tekijät."Kirosiko Jeesus tässä juuri kristittyjä seuraajiaan olivatko he Eesaun lisäksi kirottuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirosiko Jeesus tässä juuri kristittyjä seuraajiaan olivatko he Eesaun lisäksi kirottuja?
Onko hänllä oma lehmä ojassa ns. mikäli tunnustaa nämä laitomuude tekijä kristityt. voi joutua teoista vastuuseen, siks kiltää tuntevansa.
Heikoilla jäillä luistelette.
- Anonyymi
Ei Jumala Daavidia Kironnut,mutta Suomen helluntaiherätyksen Hän Kirosi,koska profeetta sai niiltä paperit pedofiliasta ja psykoosista,vaikka hänet mainitaankin Tukholman profetiassa.
- Anonyymi
Ekumeeninen evlut kirkko on mukana partiolaisten toiminnassa ja varusmiespalvelussa, joissa molemmissa opetetaan ylläpidetään erätaitoja.
Tuhannet ekumeniataustaiset ja ateisti yrittäjät ja evlut vapaamuurarit myyvät yrityksissään erinlaisia erätarvikkeita. Tulipa vaan mieleen. - Anonyymi
Kain rakensi kaupungin sen jälkeen,kun tappoi veljensä Abelin.
Hän tuli järkiinsä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1911387Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa463934Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1133120Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1332447Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin902130Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961791Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3051059Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta18845Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143775- 53719