Eli se on syntiä täynnä,sanoi profeetta.
Sitä harrastavat sellaiset ihmiset,jotka Jumala on kironnut.
Eränkäynti on Eesaun harrastus.
13
266
Vastaukset
- Anonyymi
Eesau menetti peritönsä ahneuttaan ja tyhmyyttään ja niin käy Jeesuksekin.
Esikuva. - Anonyymi
Eräässä vertauksessa Jeesus sanoo totuuden, se kuuluu näin: "Eräs jalosukuinen mies lähti matkalle kaukaiseen maahan (Efraim) saadakseen itsellensä kuninkuuden ja sitten palatakseen..." Luuk. 19;12
Se merkitsi Juudan ja Jeesuksen kuninkuuden loppua. - Anonyymi
Kuuluuko jo messiaan askeleet, jota kumartavat aurinko, kuu ja thdet?
- Anonyymi
Oliko Efraimin ja muiden heimojen tuhoutuminen Israilista, kuin Joosefin myyminen orjaksi jonka teki Juuda, jonkilainen juoni anastaa valta?
Kuulihan hän Joosefin unen. - Anonyymi
Kenen säkistä kultainen malja löytyy, kuka on varas?
Jeesusko? - Anonyymi
Sanonta mitä isät edellä sitä pojat perässä pitänee paikkansa, Juuda myi oman veljensä Joosefin ilman armoa orjaksi, kauppamies kun oli.
Jeesusta omat koirat puri hänet myytiin 30 hopea kolikosta.
Daavid myi alamaisensa kuolemaan, naisesta.
Että semmoisia Jeesuksia palvotte. - Anonyymi
Siinä muutamia ihmsiä jotka Jumala Eesaun lisäksi luulisi kirovan.
- Anonyymi
Lisäksi monet nykyajan ns. kristityt jotka varastivat vallan vääristelemällä totuuden.
Ei ole ihme, että Jeesus lausui heille julki: "Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menkää pois minun luontani laittomuuden tekijät." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lisäksi monet nykyajan ns. kristityt jotka varastivat vallan vääristelemällä totuuden.
Ei ole ihme, että Jeesus lausui heille julki: "Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menkää pois minun luontani laittomuuden tekijät."Kirosiko Jeesus tässä juuri kristittyjä seuraajiaan olivatko he Eesaun lisäksi kirottuja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirosiko Jeesus tässä juuri kristittyjä seuraajiaan olivatko he Eesaun lisäksi kirottuja?
Onko hänllä oma lehmä ojassa ns. mikäli tunnustaa nämä laitomuude tekijä kristityt. voi joutua teoista vastuuseen, siks kiltää tuntevansa.
Heikoilla jäillä luistelette.
- Anonyymi
Ei Jumala Daavidia Kironnut,mutta Suomen helluntaiherätyksen Hän Kirosi,koska profeetta sai niiltä paperit pedofiliasta ja psykoosista,vaikka hänet mainitaankin Tukholman profetiassa.
- Anonyymi
Ekumeeninen evlut kirkko on mukana partiolaisten toiminnassa ja varusmiespalvelussa, joissa molemmissa opetetaan ylläpidetään erätaitoja.
Tuhannet ekumeniataustaiset ja ateisti yrittäjät ja evlut vapaamuurarit myyvät yrityksissään erinlaisia erätarvikkeita. Tulipa vaan mieleen. - Anonyymi
Kain rakensi kaupungin sen jälkeen,kun tappoi veljensä Abelin.
Hän tuli järkiinsä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anniina Valtonen tilittää - Potkut avasivat sanaisen arkun: "Ainut asia elämässä..."
Suosikkimeteorologi ja Puoli seitsemän -ohjelmasta tuttu Anniina Valtonen elää uutta vaihetta elämässään. Ylen muutosneu832480Riikka Purra: Olemme epäonnistuneet
PS-ehdokkaan taustalta paljastuu rikollisjärjestön jäsenyys ja raiskaustuomio Perussuomalaiset poisti Marko Kääriäise1581709Purraa riepoteltiin kuin märkää rättiä...
...Purra vastaukset olivat pelkkää persujargonia, hermotkin kärähtivät hänellä pari kertaa. Arvosanaksi jäi nolla näistä4191594Seksuaalinen häirintä takseissa järkyttää - Katsoitko ohjeet tuleville taksikuskeille tv:stä?
Seksuaaliset teot takseissa Suomessa olivat harvinaisia ennen taksialan vapauttamista vuonna 2018. Sen jälkeen Helsingin971388- 871336
Se oli siinä Ähtärin sairaala
Aamulla uutisissa yhdellä äänellä hävisi Ähtäri,taas kepu petti https://areena.yle.fi/podcastit/1-73786019441327- 701257
Vaikka pidät minua
Herkkänä ja kilttinä niin tiedät että olen vahvaa tekoa. Vaikka mitä tapahtuisi niin yleensä selviän. Lähes aina. Nyt on501256Nainen, tilanne on nyt tämä
että olen pyristellyt irti vahvoista tunteista sinuun, ja alku on näyttänyt hyvältä. Olisiko viikko jo taisteltu. Vielä681019Keskolle uusi K-ruokakauppa Taivalkosken keskustaan
"Keskon tavoitteena on uuden kauppapaikan rakentaminen Taivalkosken keskustaan. Taivalkosken kunnan ja Keskon väliset ne571019