https://puheenvuoro.uusisuomi.fi/jouni-jamsa/sdp-on-vakavien-rikosten-ykkospuolue/
Ylellä eilen Viimeien sana-ohjelmassa Ruben Stillerin tuomitsi PS:n ehdokkaiden ja jäsenten rikoksia ja että niistä pitää kertoa vaalien alla tarkemmin. Aiheena oli Vornanen, jolla ei edes ollut sitä rikostaustaa. Uskon jos tapahtuneita rikoksia ja tuomioita reviteltäisiin tasapuolisesti julki, niin tappio lankeaisi eniten Stillerin edustamalle SDP:lle.
Tein itse tutkivaa journalismia jo viime hallituskaudella, kun media syytti julkisesti PS:n olevan rikollisempia kuin muiden puolueiden jäsenet.
Nyt kun sama malli jatkuu ja PS ovat kuulemma rikollisempia kuin seuraavat neljä puoluetta yhteensä, mutta ei kerrota, mitä rikoksia on tilastoitu? Koostuvatko ne kuinka paljon: sakoista, kirjapitorikoksista tai kyseenalaisista kiihotustuomioista?
Etsiessäni löysin kuitenkin vakavia rikoksia eniten juuri SDP:n jäsenien tekeminä ja en muista kertaakaan median kyselleen SDP puoluejohdolta, tuomitsevatko he tämän tai miksi vakavia seksuaalirikoksia tapahtunut juuri SDP jäsenien johdosta?
Olen itse sitä mieltä kun tuomio on kärsitty, niin lähdetään tyhjältä pöydältä, eikä ihmisiä pidä tuomita teoista loputtomiin. Mutta jos tälle leimaamisen tielle lähdetään, pitää asiat avata sitten tasapuolisesti:
ei kerrota, mitä rikoksia on tilastoitu? puolueet
32
328
Vastaukset
- Anonyymi
Taastuota vanhaa lataat tänne kuin kopiokone. Yksi persuehdokas poistettaneen listoilta kuitenkin koska on tuolmittu lapsen seks.hyv.käytöstä.
Persuilla ei siitä huolimstta ole paljoakasn ehdokkaita tulevissa vaaleissa- Anonyymi
oletko sinäkin moktar gubta?
kts. maahanmuutto suomi24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
oletko sinäkin moktar gubta?
kts. maahanmuutto suomi24Persuilla eniten rikostuomioita.
- Anonyymi
Miksi persut ovat niin rikollisia johtuuko se heidän älyttömästä yksinkertaisuudesta
- Anonyymi
noi miksi haluatte sitten yksinkertaisia raiskaajia ja huumemiehiä vaikka lähi-idästä jos kerrran on jo PS?
vasemmistovihreät? - Anonyymi
Varmaan muuta syytä ei löydy.
- Anonyymi
Eikös ruben stiller ole suomen pressa ? ukrainassakin on sellainen
- Anonyymi
Lllko
- Anonyymi
Al taee?
- Anonyymi
Moni muu persu on puhunut pahempia kuin al-Taee. Jopa Riikka sanonut pahemmin ja Halla-aho ja Tynkkunen muiden muassa.
- Anonyymi
Etsiessäni löysin kuitenkin vakavia rikoksia eniten juuri SDP:n jäsenien tekeminä ja en muista kertaakaan median kyselleen SDP puoluejohdolta, tuomitsevatko he tämän tai miksi vakavia seksuaalirikoksia tapahtunut juuri SDP jäsenien johdosta?
Olen itse sitä mieltä kun tuomio on kärsitty, niin lähdetään tyhjältä pöydältä, eikä ihmisiä pidä tuomita teoista loputtomiin. Mutta jos tälle leimaamisen tielle lähdetään, pitää asiat avata sitten tasapuolisesti:- Anonyymi
Noi on vanhoja mutta taas yksi persu esillä kun oli kähminyt valtuutettuna hyväntekeväisyysrahoja omille tileilleen. Aina ne persut ovat käsi toisten taskuilla.
- Anonyymi
Yksi persuehdokas lapsen keksuaslisesta hyväksikäytöstä hiljattain tuomittu. Ei persujohto niistä yleensä paljoakaan puhu
- Anonyymi
Vähän tyhmää kuvitella, että puolueorganisaatiot tai joku virallinen taho tekisi tilastoja puolueiden jäsenten rikoksista. Yleensä media tutkii vaalien alla ehdokkaiden taustoja, jolloin niitä tulee ilmi.
- Anonyymi
Mites aloittajien oma tausta,kun muiden tekemiset kiinnostaa ja eletään toisten asioiden vuoksi ja ajatellaan omista lähtökohdistaaan....
- Anonyymi
Vain tre
- Anonyymi
Kliy
- Anonyymi
134PS
- Anonyymi
Vaalit lähellä
- Anonyymi
ajankohtainen
- Anonyymi
Hallitus pyysi Turkilta anteeksi Purran kirjoituksia
Ulkoministeri Elina Valtonen (kok) välitti hallituksen anteeksipyynnön Turkin ulkoministerille.
- Anonyymi
Ilmarin perse
- Anonyymi
Oletko kiinnostunut vain ihmisten kehoista politiikassa?
- Anonyymi
Vain trehysss
- Anonyymi
Persut eivät ole kertoneet rikostilastoistaan asettuessaan ehdolle.
- Anonyymi
Voimat 134
- Anonyymi
ssss
- Anonyymi
rakkaus on tärkeä asia
- Anonyymi
Oomi880
- Anonyymi
yhdessä moktar gubta
- Anonyymi
134ps
- Anonyymi
Samaa mieltä rikoksista. Myös maahanmuuttajien rikokset julkisiksi naaman kera.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994341Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743611095- 1861032
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna79823Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10817Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796