Israelin ja Amerikan toiminta

Anonyymi-ap

Amerikka oli tehnyt iskuja Iraniin, joissa oli kuollut 30 ihmistä, osa lapsia. Asiantuntija sanoi radiossa, että iskulla voi olla aivan päinvastainen vaikutus, mitä Amerikka on luullut. Eli iranilainen hizbollah voi jatkaa edelleen iskuja alueen laivoihin.
Sitten tämä Israel on tehnyt taas iskun Gazan alueella liikkuneeseen ajoneuvoon jossa oli ihmisiä. Siinä oli ollut avustustyöntekijöitä, toimittajia ja valokuvaajia. Muista Gazan sodan alusta, kun televisiossa oli haastateltu nuorta ja kaunista australialaista naista, joka oli avustustyöntekijänä Gazassa, tämä nuori nainen oli hyvin iloisen oloinen. Hänkin oli kuollut israelilaisten tekemässä iskussa avustustyöntekijöiden autoon.
Israel väittää aina että, he iskevät terroristikohteisiin, esi. melkein kaikki Gazan alueen sairaalat on tuhottu kokonaan. Eräs suomalainen Gazassa sairaalassa ollut hoitaja tai lääkäri sanoi, ettei missään Gazan alueen sairaaloissa. joissa hän on oli työskentelemässä, ei ollut mitään hamas terroristeja, eikä sairaaloiden alla ollut mitään käytäviä terroristeja varten
Israel haluaa vain tappaa kokoajan mahdollisimman paljon palestiinalaisia ihmisiä ja ilman mitään syytä. Israel on syyllistynyt Gazassa sotarikoksiin ja rikoksiin ihmisyyttä vastaan ja tekee sitä edelleen, kansainvälisistä laista mitään välittämättä.
Israelin toiminta tulee estää ja lopettaa kokonaan ja Israel tulee asettaa kansainvälisen rikostuomioistuimen eteen vastaamaan teoistaan.

1

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Trump on tehnyt iskuja Jemeniin hutheja vastaan, jotka häiritsevät meriliikennettä. Mutta huthien takana on Iran ja ns. pahan akseli, Venäjä myös.
      https://www.kyivpost.com/opinion/49100
      Trump ei tajua, että Irania lyödessään, hänen pitäisi lyödä myös Venäjää eikä Ukrainaa, kuten nyt tekee.

Saa nähdä vaatiiko tänään lisää Venäjältä vai Ukrainalta keskustelun jälkeen Putinin kanssa. Iran toimittaa Venäjälle ohjuksia ja drooneja. Samoin Jemeniin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe