Kukaan ei enää halua omistaa Teslaa

Anonyymi-ap

Ja täysin ymmärrettävää merkki kun on niin kiinni Elon Muskissa kohta on romuttamot täynnä tesloja

25

238

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä haluan ostan 2 v vanhan kunnossa olevan ja tarjoan siitä 9500 € autossa on oltava kahdet renkaat vanteineen ja maalipinnan virheetön, myös liikenne kelpoinen.

• Anonyymi

Musk on entinen punikki- demari.
      Nykyään siis hieno mies ja kaikki hänen tekeleensä ovat erinomaisia.
      Onneksi hän parantui kommari- sairaudestaan.

• Anonyymi

Persu, mikä sua oikeasti vaivaa ja ahistaa?
        Onko naapurin demari setä antanut lapsena sinulle kyytiä kun olet ollut tuhma vai onko koulussa kiusattu kun et pärjännyt urheilussa tai missään muussakaan?

• Anonyymi

Johan jutut, liittyy miten Muskin nykyiseen todelliseen idioottimaisuuteen vaikkapa vaan omaan lastaan kohtaan.

• Anonyymi

Vai niin, siis punikkidemari?!
        Et siis taida taida olla perillä, että rapakon takana kaikki muut paitse Republikaanit
        katsotaan kommunisteiksi!

• Anonyymi

Ketä haittaa
      Käsi pystyyn rohkeasti

• Anonyymi

Kaikki nauraa eikä koululaisia saa kuskata kouluun etteivät joudu pilkan kohteeksi minäkin nauroin kun näin Teslan ja katsoin kuskiin kovin oli nolon oloinen aja siinä sitten

• Anonyymi

Oivoi mitä Eeberi ja Tarppe ajatteli aikoinaan kun Eelonin puikkoihin päästi

• Anonyymi

Käsi pystyyn

• Anonyymi

Olen kyllä harkinnut vahtavani uuten Model Y malliin.

En oikein ymmärrä mikä Teslassa isommin on vikana. Sähköautona se on yksi parhaista ja nyt kun uudessa mallissa onkorjattu lapsuksia niin alkaa olla erittäin pätevä auto.

• Anonyymi

Kommarien ja natsien auto. Sehän siinä vikana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki epätietoisuus sekä tai epämiellyttävä tai vaikka ilmastonmuutos on yleensä näiden 13 vuotiaiden maailmankatsomuksen omaavien jälkeen jääneiden perssuomalaisten idioottien mukaan vasemmiston syy, aikaansaamaa ja tekemää.
        Työntekijän roolissa lakoillimme palkan takia sekä myös idioottien hallituksessa tekemien huonnusten takia joten olimme vasemmistoa.
        Miten nyt kun lentäjät lakkoa ei siten kommentoida ollenkaan.
        Joten nyt kun emme pidä Trumpin tai Muskin diktatuurista olemmekin vasemmistoa... olette lapsellisia joille Trump uskonto on totuus, vaikka se on yhtä valhetta kuin putinin.

• Anonyymi

Minulla oli vielä viime syksyllä Tesla Y vahvimpana vaihtoehtona seuraavaksi autoksi. Ei tullut Teslaa, tuli id.4. Niin se mieli vahtui. Vähän pienempi range, suurempi kulutus, mutta minulle riittävä, eikä sillä leimaannu Elonin ihailijaksi. Hänen kunniansa meni, mutta maine kasvoi, eikä se voi olla vaikuttamatta asiakkaisiin.

• Anonyymi

Näin eilen liikennevaloissa uuden mallin, on kyllä nätti auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla oli vielä viime syksyllä Tesla Y vahvimpana vaihtoehtona seuraavaksi autoksi. Ei tullut Teslaa, tuli id.4. Niin se mieli vahtui. Vähän pienempi range, suurempi kulutus, mutta minulle riittävä, eikä sillä leimaannu Elonin ihailijaksi. Hänen kunniansa meni, mutta maine kasvoi, eikä se voi olla vaikuttamatta asiakkaisiin.

Onnea nelosen kanssa. Parilla tutulla on tuollaiset ja kyllä on pikkuvikaa. Toivottavasti ei sinulle sattunut maanantaikappaletta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea nelosen kanssa. Parilla tutulla on tuollaiset ja kyllä on pikkuvikaa. Toivottavasti ei sinulle sattunut maanantaikappaletta.

Eipä nuo Teslatkaan ole olleet täysin viattomia, kuten ei mikään auto, jolla ajetaan. Ei Toyotaakaan turhaan huolleta 15.000 km välein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella noin väität?

Eihän Teslalla ole mitään tekemistä Natsien kanssa eikä ole ollutkaan. Sitävastoin Kaikilla Saksalaismerkeillä on.

Perustelehan hiukan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä perusteella noin väität?

Eihän Teslalla ole mitään tekemistä Natsien kanssa eikä ole ollutkaan. Sitävastoin Kaikilla Saksalaismerkeillä on.

Perustelehan hiukan.

Ei sillä ollutkaan, ennenkuin Elon alkoi laukoa mielipiteitään politiikasta ja Euroopasta, sekä tuulettamaan kainaloitaan väärissä paikoissa. Johtajan pitäisi tietää, että hänen julkinen esiintymisensä vaikuttaa firman maineeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sillä ollutkaan, ennenkuin Elon alkoi laukoa mielipiteitään politiikasta ja Euroopasta, sekä tuulettamaan kainaloitaan väärissä paikoissa. Johtajan pitäisi tietää, että hänen julkinen esiintymisensä vaikuttaa firman maineeseen.

Ei Teslalla siltikään ole mitään tekemistä natsien kanssa. Vai tarkoitatko että koko VW group on rikollisjärjestö ja konsernin autoilla ajavat suosivat rikollista toimintaa kun osa heidän johtajistoaa on vankilassa ja toisista on USAssa vangitsemismääräys diesel gate huijausten vuoksi?

Jos toimari on omalla ajallaan laukonut outouksia suustaan niin ei se autotehtaan politiikkaa mihinkään muuta kuin ehkä some-sopulien illuusioissa.
        Tyhmää se kyllä on mutta ei se millään logiikalla tee Teslasta yhtiönä natsifirmaa.

Sitä vastoin erityisesti Audi on vahvasti ollut viemässä natsiaatetta eteenpäin. Muut saksalaismerkit teke natseille sotalaitteita mutta eivät olleet näkyvästi aatteen kannattajia kuten Audi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei Teslalla siltikään ole mitään tekemistä natsien kanssa. Vai tarkoitatko että koko VW group on rikollisjärjestö ja konsernin autoilla ajavat suosivat rikollista toimintaa kun osa heidän johtajistoaa on vankilassa ja toisista on USAssa vangitsemismääräys diesel gate huijausten vuoksi?

Jos toimari on omalla ajallaan laukonut outouksia suustaan niin ei se autotehtaan politiikkaa mihinkään muuta kuin ehkä some-sopulien illuusioissa.
        Tyhmää se kyllä on mutta ei se millään logiikalla tee Teslasta yhtiönä natsifirmaa.

Sitä vastoin erityisesti Audi on vahvasti ollut viemässä natsiaatetta eteenpäin. Muut saksalaismerkit teke natseille sotalaitteita mutta eivät olleet näkyvästi aatteen kannattajia kuten Audi.

Näyttää siltä, että aivottoman Tesla-fanin epätoivo on huipussaan kun on selvästi näkyvissä, että Tesla on nyt tuhoutumassa. Tesla-boikotti on vasta alussa ja pian kukaan ei Euroopassa tai muualla kuin jenkeissä osta mitään Teslan tuotetta. Ei Teslan autoja, ei Teslan akkuvarastoja, ei Teslan aurinkopaneeleja (tosin Tesla ei ole koskaan paljon aurinkopaneeleja myynytkään) eikä Teslan robottiautoja tai robotteja ylipäätään. Teslalla ei ole yhtäkään tuotetta mitä ei muut voisi tuottaa, joten Tesla on helppo vain heivata pellolle.

• Anonyymi

Top gear sen sano
      Googlaa

• Anonyymi

huh

• Anonyymi

Kukaan ei halua enää sähköautoja, ja se on se varsinainen jymyuutinen.

Kun Suomen talous on ajettu tarpeeksi kuralle, porukka ostaa täällä muutaman tonnin maksavia 20 vuotta vanhoja kaksilitraisia bensa-autoja.

Sitten meillä on täällä bussilastillinen johtajia, kuntapolitikkoja, kansanedustajia jotka ostaa uusia sähköautoja ja tilastot hurraa että kansa on hyväksynyt sähköautot ja ilmastonmuutoksen.

Volvon muinainen johtaja 90-luvulta sanoi aikoinaan taloudellisesta itsepetoksesta jotenkin että "kakan peittäminen pölysokerilla ei muuta itse tosiasiaa"

• Anonyymi

Minä olen työssäkäyvä palkansaaja ja ostin sähköauton (uuden), aivan kuten olen ostanut aikaisemmat polttomoottoriautotkin. En ole politikko enkä myöskään bussilla liikkuva johtaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen työssäkäyvä palkansaaja ja ostin sähköauton (uuden), aivan kuten olen ostanut aikaisemmat polttomoottoriautotkin. En ole politikko enkä myöskään bussilla liikkuva johtaja.

mutta tienaat yli 1500 e/kk kuitenkin ? kivat sulle jos niin. hyviä akunvaihtoremontteja vaan 3 vuoden päästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3621
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1678
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1493
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1310
    5. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      981
    6. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      913
    7. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      243
      905
    8. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      889
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      67
      872
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      98
      839
    Aihe