Kun ei kunnollisia autoja ole tarjolla. Tämä taas tekee sen että autoja myydään ennätyksellisen vähän. Koska sähköauto ei kelpaa valtaosalle. Yrityksen liisareiksi menee uusista autoista valtaosa ja monet firman haluavat kyykyttää työntekijää vaivalloisella sähköautolla.
Mallistoista jo 80% täyssähköä, tottakai niitä sillon myydään prosentuaalisesti paljon
4
93
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvin sanottu. Ajatelkaa kuinka käy autokaupalle kun nykyiset sähköauton omistajat koittavat sitten muutaman vuoden päästä autojaan vaihtaa? Siinä käy niin että monella on autosta paljon enemmän velkaa kuin auton arvo sillä sähköautojen arvot syöksyy hetkessä pohjamutiin. Eikä se helpota tätä tosiasiaa että 4 vuoden kuluttua esim uudet sähköautot on suhteessa halvempia nykyisiin jabsaat enemmän rangea ja lataustehoa. Melkoinen oravanpyörä ja moni joutuu ajamaan pitkään nykyisellä autollaan. Puhumatttakaan niistä joilla tesla pihassa, tällä äärioikeistoon leimaavalla merkillä ei ole juuri jälleenmyyntiarvoa nyttenkään.
- Anonyymi
Aloittaja voi nyt valheensa tueksi listata ne kaikki autonvalmistajat joilla on vähintään 80% myytävistä autoista vuonna 2025 täyssähköisiä. Ei taida montaa löytyä?
- Anonyymi
Auto25 messuilla käytännössä oli vaik sähköautoja esillä, hyvin vähän edes hybridejä. Tulee autokaupoille vaikeat ajatvkun ei ole mitä myydä. Kaikki kun einasu uudessa omakotitalossa jossa lataus onnistuu. Toki ensin ostettava asennuksineen 2000e latausasema. Minulla semmoinen on kun ajoin sähköautolla aikaisemmin. Nyt se asema on käyttämättä kun bensa palaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Auto25 messuilla käytännössä oli vaik sähköautoja esillä, hyvin vähän edes hybridejä. Tulee autokaupoille vaikeat ajatvkun ei ole mitä myydä. Kaikki kun einasu uudessa omakotitalossa jossa lataus onnistuu. Toki ensin ostettava asennuksineen 2000e latausasema. Minulla semmoinen on kun ajoin sähköautolla aikaisemmin. Nyt se asema on käyttämättä kun bensa palaa.
Ihmiset ostaa sitä mitä on tarjolla. Niin se oli neuvostoliitossakin. Mosse ja lada meni kaupaksi niin että jonot oli monta vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058237- 1125764
- 555231
- 2895206
- 783851
- 583041
- 662757
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222558Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292532- 452491