Jeesus tulee huomenna!!! Oletko valmis???

Anonyymi-ap

Minä näin unta viime yönä, että taivas aukenee ja valo loistaa kirkkaasti!!! Jeesus oli siinä, pilvien päällä, ja Hän sano mulle: "MINÄ TULEN HUOMENNA AAMULLA!!!" Tämä ei ole unta, tämä on TOTUUS!!!

Kaikki maailman synnit on tullut täyteen! Ihmiset elää pahuudessa, he juo ja tanssii ja katsoo kauhuelokuvia! Herran päivä ON KÄSILLÄ!!! Jos et usko, sinä jäät tänne pimeyteen ja itkuun ja hammasten kiristykseen!

Herää nyt!!! TEE PARANNUS!!! Rukoile, huuda, polvistu ja pyydä ANTEEKSI! Jeesus rakastaa sinua, mutta huomenna on viimeinen hetki! Kello 06:00 aamulla taivas aukeaa ja Jeesus vie pois ne, jotka uskoo!

ÄLÄ ODOTA!!! Ilmestyskirja sano että lopunajat on nyt!!! Tämä maailma palaa, mutta UUSI MAA ja UUSI TAIVAS odottaa niitä, jotka kuulee minun sanoja! Usko ennen kuin on myöhäistä!!!

Jeesus tulee huomenna, HALLELUJA!!!

13

161

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No voi vittu!😳

• Anonyymi

Sano muuta !

Nyt otti ohraleipä !!!

• Anonyymi

Ihan niin

• Anonyymi

Totta, mikäli avaaja tarkoittaa Jumalan päivää, eli tuhannen vuoden aikajaksoa.

• Anonyymi

Lue Sak. loppuluvut. Sieltä asiat selviävät.

• Anonyymi

"Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin." Matt. 24:36

• Anonyymi

I am ready for a heaven.

• Anonyymi

No keitelläänpä hälle sitten kahvit,
      Ei kannata panna ennalta kyllä tippumaan. Hippi on tehnyt sen verta monet oharit.

• Anonyymi

Ei "hippi" vaan ihmiset, jotka hätäilevät ennustusten edelle ja asettavat omia aikoja.

Muutama juttu täytyy vielä tapahtua, ennenkuin se päivä voi koittaa.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Montako kertaa tämä pitää toistaa?

Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko.
        Sillä niinkuin salama leimahtaa idästä ja näkyy hamaan länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tulemus. Matt. 24:26-27

• Anonyymi

Elämme lopun aikoja mutta aloittajalle semmoista että älä viitsi tehdä tuollaisia aloituksia meistä ei kukaan tiedä milloin Jeesus tulee joten typerää laittaa päivämääriä ja kellon aikoja. Jumala on ainut joka sen tietää tarkalleen.

• Anonyymi

Jeesus tulee ufolla. Laskeutuu Inarijärven jäälle.
      Ensi viikolla ehkä jo. Helluntailaiset menkää Inarijärven jäälle odottamaan.
      Omaisuus pitää antaa pois ensin

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      120
      2238
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      418
      2140
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      958
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      780
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      774
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      756
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      14
      740
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      669
    Aihe