Takana tietysti salaliitto :-)).
Kuulitte sen minulta ensin. Rikastun pian, sillä laitoin kaiken rahan USA:n markkinoille!!!
Terv. Anonyymi
USA:n osakemarkkinat TULEVAT NOUSEMAAN RAJUSTI HYVIN PIAN!
10
107
Vastaukset
- Anonyymi
Tästä ei ole pelkoa, alamäkin on edessä.
- Anonyymi
Kurssilasku on totisesti lakannut ja pian alkaa raivoisa nousu.
- Anonyymi
Ennen kesää ollaan 30000 alapuolella (nasdaq jossain 14000 alla) ja vuoden loppuun ollaan lasketeltu jo 20000 alapuolelle (nasdaq alle 10000).
Siitä se sitten jatkuu. - Anonyymi
Aloittaja on oikeassa, laskettuaan rajusti osakkeet tulevat nousemaan viimein tuossa vuoden 2029 aikana kun Amerikassa on jälleen täysipäinen Demokraatti-presidentti.
Ja kuten Simpsonit sen ennusti, kyseessä on nainen. - Anonyymi
Anonyymi-ap tässä!
Nasdaq-futuurini noussut eilisestä yli 300 pistettä, eli laittamani raha ( 1500 dollaria) on noussut yli 12-kertaiseksi. Kotiutan voitot heti ja huomenna jatkan taas rikastumista.
Vituttaako teitä? Hehehheh!- Anonyymi
Kommentointi loppui kuin seinään, kun todistit heille olevasi gurujen guru.
Kieltämättä vituttaa, kun en itse osaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentointi loppui kuin seinään, kun todistit heille olevasi gurujen guru.
Kieltämättä vituttaa, kun en itse osaa.Odotellaan tää "nousu" loppuun asti ennen niitä henkseleitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Odotellaan tää "nousu" loppuun asti ennen niitä henkseleitä.
AP tässä taas, HEiiiiiH!
Minä treidaan lyhyttä kauppaa ja ajoitan aina kauppani ostot ja myynnit mestarin lailla.
Niin sitä rahnaa tulee. Ajoitukset kohdalleen!
Opetelkaa tekin, uunot. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP tässä taas, HEiiiiiH!
Minä treidaan lyhyttä kauppaa ja ajoitan aina kauppani ostot ja myynnit mestarin lailla.
Niin sitä rahnaa tulee. Ajoitukset kohdalleen!
Opetelkaa tekin, uunot.No, kukin siis tavallaan.
Lasketaan ne sunkin massit kuitenkin vasta vaikka tuolla vuoden lopussa, tässä on vielä monta päivää joina ehdit häviään aiemmat voitot.
- Anonyymi
Voihan olla ettei Trumpin hallinnon toiminta olekaan pelkkää päättämään kanan säntäilyä vaan on tarkoituskin aiheuttaa lama, ostaa pois arvottomaksi menneet osakkeet ja sitten vähän korjata taloutta jolloin kurssit nousevat. En kuitenkaan löisi tästä vetoa omilla rahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51622428
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1552683IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371610Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist551511Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251226Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet721219- 941210
Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja371128- 131101
Sofian hieno auto
Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko107933