USA:n osakemarkkinat TULEVAT NOUSEMAAN RAJUSTI HYVIN PIAN!

Anonyymi-ap

Takana tietysti salaliitto :-)).

Kuulitte sen minulta ensin. Rikastun pian, sillä laitoin kaiken rahan USA:n markkinoille!!!

Terv. Anonyymi

10

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tästä ei ole pelkoa, alamäkin on edessä.

• Anonyymi

Kurssilasku on totisesti lakannut ja pian alkaa raivoisa nousu.

• Anonyymi

Ennen kesää ollaan 30000 alapuolella (nasdaq jossain 14000 alla) ja vuoden loppuun ollaan lasketeltu jo 20000 alapuolelle (nasdaq alle 10000).

Siitä se sitten jatkuu.

• Anonyymi

Aloittaja on oikeassa, laskettuaan rajusti osakkeet tulevat nousemaan viimein tuossa vuoden 2029 aikana kun Amerikassa on jälleen täysipäinen Demokraatti-presidentti.

Ja kuten Simpsonit sen ennusti, kyseessä on nainen.

• Anonyymi

Anonyymi-ap tässä!

Nasdaq-futuurini noussut eilisestä yli 300 pistettä, eli laittamani raha ( 1500 dollaria) on noussut yli 12-kertaiseksi. Kotiutan voitot heti ja huomenna jatkan taas rikastumista.

Vituttaako teitä? Hehehheh!

• Anonyymi

Kommentointi loppui kuin seinään, kun todistit heille olevasi gurujen guru.
        Kieltämättä vituttaa, kun en itse osaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentointi loppui kuin seinään, kun todistit heille olevasi gurujen guru.
        Kieltämättä vituttaa, kun en itse osaa.

Odotellaan tää "nousu" loppuun asti ennen niitä henkseleitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Odotellaan tää "nousu" loppuun asti ennen niitä henkseleitä.

AP tässä taas, HEiiiiiH!

Minä treidaan lyhyttä kauppaa ja ajoitan aina kauppani ostot ja myynnit mestarin lailla.
        Niin sitä rahnaa tulee. Ajoitukset kohdalleen!

Opetelkaa tekin, uunot.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP tässä taas, HEiiiiiH!

Minä treidaan lyhyttä kauppaa ja ajoitan aina kauppani ostot ja myynnit mestarin lailla.
        Niin sitä rahnaa tulee. Ajoitukset kohdalleen!

Opetelkaa tekin, uunot.

No, kukin siis tavallaan.

Lasketaan ne sunkin massit kuitenkin vasta vaikka tuolla vuoden lopussa, tässä on vielä monta päivää joina ehdit häviään aiemmat voitot.

• Anonyymi

Voihan olla ettei Trumpin hallinnon toiminta olekaan pelkkää päättämään kanan säntäilyä vaan on tarkoituskin aiheuttaa lama, ostaa pois arvottomaksi menneet osakkeet ja sitten vähän korjata taloutta jolloin kurssit nousevat. En kuitenkaan löisi tästä vetoa omilla rahoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kukas siellä Jokijärvellä paukutteli?

Onko tietoo henkilöstä?
      Taivalkoski
      516
      22428
    2. Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?

Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.
      Ikävä
      155
      2683
    3. IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä

IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut
      Maailman menoa
      37
      1610
    4. Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle

Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist
      Haapavesi
      55
      1511
    5. Miten pitkään

Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo
      Ikävä
      25
      1226
    6. Olemme myös

voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet
      Ikävä
      72
      1219
    7. Miksi himoitset

Niin paljon kaivattuasi?
      Ikävä
      94
      1210
    8. Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!

Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja
      Ähtäri
      37
      1128
    9. HYRYLLÄ KADONNUT

Kuka katosi tänään Hyryllä?
      Hyrynsalmi
      13
      1101
    10. Sofian hieno auto

Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      933
    Aihe