Johannes 9:1-12 FB38
[1] Ja ohi kulkiessaan hän näki miehen, joka syntymästään saakka oli ollut sokea. [2] Ja hänen opetuslapsensa kysyivät häneltä sanoen: "Rabbi, kuka teki syntiä, tämäkö vai hänen vanhempansa, että hänen piti sokeana syntymän?" [3] Jeesus vastasi: "Ei tämä tehnyt syntiä eivätkä hänen vanhempansa, vaan Jumalan tekojen piti tuleman hänessä julki. [4] Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä. [5] Niin kauan kuin minä maailmassa olen, olen minä maailman valkeus." [6] Tämän sanottuaan hän sylki maahan ja teki syljestä tahtaan ja siveli tahtaan hänen silmilleen [7] ja sanoi hänelle: "Mene ja peseydy Siiloan lammikossa" — se on käännettynä: lähetetty. — Niin hän meni ja peseytyi ja palasi näkevänä. [8] Silloin naapurit ja ne, jotka ennen olivat nähneet hänet kerjääjänä, sanoivat: "Eikö tämä ole se, joka istui ja kerjäsi?" [9] Toiset sanoivat: "Hän se on", toiset sanoivat: "Ei ole, vaan hän on hänen näköisensä". Hän itse sanoi: "Minä se olen". [10] Niin he sanoivat hänelle: "Miten sinun silmäsi ovat auenneet?" [11] Hän vastasi: "Se mies, jota kutsutaan Jeesukseksi, teki tahtaan ja voiteli minun silmäni ja sanoi minulle: 'Mene ja peseydy Siiloan lammikossa'; niin minä menin ja peseydyin ja sain näköni". [12] He sanoivat hänelle: "Missä hän on?" Hän vastasi: "En tiedä".
https://bible.com/bible/365/jhn.9.1-12.FB38
Hän itse sanoi:" Minä se olen. "
Anonyymi-ap
6
89
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä v...tua sä selität?
- Anonyymi
Katso peiliin ja kysy itseltäsi mitä tyhmiä kyselet ja siivoa suutasi moskasta tulevia kommentteja varten.
- Anonyymi
Et hoksannut, että kyseessä on lainauksia Raamatusta?
- Anonyymi
Eipä ollut sen herran ensimmäinen eikä viimeinen huijaus.
- Anonyymi
Kuitenkin kuolet synteihisi halusit sitä tai et.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuitenkin kuolet synteihisi halusit sitä tai et.
se on kaikilla edessä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224