Jos todellakin käy niin, että suurvaltojen johtajat , siis Putin ja Trump alkavat jakaa maailmaa omien mielihalujensa mukaan , täytyy sanoa että ihmiskunta on taantunut todella paljon, eikä sivistyksestä voi enää puhua.
Mielenkiintoista on Kiinan rooli. Onko se sittenkin suurvalloista ainoa, joka ei tähän hulluuteen mene mukaan, ainakaan nyt heti ?
Ihmiskunta taantuu
5
316
Vastaukset
- Anonyymi
HISTORIALLISESTI EU ON ENSISIJAISESTI ORJAKAUPPA- JA SIIRTOMAARIISTOVALTIOIDEN HALLITSEMA JOUKKIO , JOKA KOETTAA KÄÄNTÄÄ HISTORIAA SATOJA VUOSIA TAAKSEPÄIN. ENNEN LÄNTINEN UKRAINA OLI PUOLAN ALISTAMA RUTENIA ,RIISTETTY SIITOMAA.
MAIDANIN NAZI-VALLANKAAPPAUS ON SOTAKEHITYKSEN ALKU. ORGANISOIJONA JÄLLEEN CIA JA BRYSSEL(NATO&EU). DONBASSILLA JA KRIMILLÄ OLI AUTONOMIA JA PYRKIMYS IRROITTAUTUA NAZI-KIOVASTA. TÄLLÖIN LÄNNEN MÄÄRÄYKSESTÄ KIOVA ALOITTI ETNISEN PUHDISTUKSEN TÄYSIN ETNISESTI VENÄLÄISILLÄ ALUEILLA TAPPAEN SILMITTÖMÄSTI SIVIILEJÄ.- Anonyymi
Suhtautuisin tuohon isolla kirjoitettuun juttuun hyvin suurella varauksella, vaikuttaa pietarilaiselta trollaukselta vahvasti eli haisee vehkeelle...
- Anonyymi
Ihmiset on jo taantuneet paljon.
Empatiakyvyttömyys ja suora kommunikaatio jääneet unholaan.
https://www.youtube.com/watch?v=98YG_xnz1zo - Anonyymi
Mutta siihen se johtaa että esim. Ukraina jaetaan osiin. Muuten ei rauhaa synny. Se on the Trumpin aikaansaannosta sekin vähä. Muuten sodat velloo vuosikausia ja me stupidin mukaan "halukkaat maat" edesautamme tukipaketeillamme sotien jatkumista !
- Anonyymi
Loppujen lopuksi on kyse myös ihmisten määrästä. Mitä enemmän porukkaa pallolla on ,sitä enemmän kulutusta. Täytyisi hillitä ja elää maapallon kantokyvyn mukaan eikä ahnehtia enempää. Trumppi on mielestäni hajoittamassa yhdysvaltoja ja länsimaita venäjän eduksi, en ymmärrä miten sekin on edes mahdollista?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830