Lapuan kauppojen kassat

Anonyymi-ap

Älkää kysykö asiakkailta että haluatko kuitin. Se on päivän selvä asia että kuitti annetaan kysymättäkin. TYHMÄ KYSYMYS.

11

274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mee verotukseen, en halua! HEH HEH!

• Anonyymi

Yrityksen on tarjottava lain mukaan asiakkaalle kuitti käteisellä rahalla ja maksukorteilla tekemistäsi ostoksista kaikilla toimialoilla. Kuittia ei ole pakko tarjota ulkona tapahtuvassa tori- ja markkinamyynnissä.

Kuitista on käytävä ilmi muun muassa myyjän yhteystiedot, tavaran tai palvelun määrä ja luonne, hinta ja arvonlisävero.

• Anonyymi

Hyvä se on kysyä ku jotkut on niin tolloja etteivät tajua sitä itte ottaa siitä kuittikoneesta ilman kysymystä. Sitten jos ei kysytä, niin kirjoitetaan aiheesta tänne, kun on niin paha olla.

• Anonyymi

siis mitä sä höriset ,,asiakasko ottaa kassan kuittikoneesta itse kuitin ,,en oo ikään tuollasta kuullutkaan saatika nähnyt ,,se kuittikone on siellä kassan etuosassa asiakkaan saamattomissa ,ei sinne saa mennä sörkkimään ,sähän ny hullu oot !

• Anonyymi

Joka paikassa ei ole se kuittikone niin, että sen kuitin voisi itse siitä ottaa.
        Mutta ottakaa se kuitti ja tarkistakaa, sillä yllättävän paljon on virheitä!
        Joka ostoksesta, minkä tekee, oli se mitä tahansa, on kuitti annettava ilman typerää "haluatko kuitin" -kysymystä. Jos tuote/ruoka/mitä nyt ostatkaan, on viallinen, mädäntynyt, puuttuu osia, niin millä todistat, että olet sen ostanut juuri siitä kaupasta?

• Anonyymi

Sujuvampaa on kysyä asiasta, niin ei tarvitse olla käsi pitkällä kuitin kanssa ja arpoa, että ottaakohan asiakas sen vai ei. Mukavaa päivän jatkoa.

• Anonyymi

Koon ja ässän osalta mahdollista saada myös sähköinen kuitti. On hyvä ja kuitit pysyy tallessa

• Anonyymi

edelleenkin korostan seikkaa että Yrityksen on tarjottava lain mukaan asiakkaalle kuitti käteisellä rahalla ja maksukorteilla tekemistäsi ostoksista kaikilla toimialoilla. Kuittia ei ole pakko tarjota ulkona tapahtuvassa tori- ja markkinamyynnissä.

Kuitista on käytävä ilmi muun muassa myyjän yhteystiedot, tavaran tai palvelun määrä ja luonne, hinta ja arvonlisävero.

kuitti koneesta ulos ja tarkoaminen asiakkaalle ,jos ei ota vastaam heittäkää wittu roskiin se kuitti mutta lain mukaan pitää tarjota ! toki jos haluaa paperia säästää niin voi kysyä ottaako kuitin vai ei mutta aina siis AINA on kuiiti tarjottava joko fyysisesti tahi kysymällä ! ei voi olla niin vaikeaa

• Anonyymi

Itse otan kuitin aina, koska niissä on silloin tällöin virheitä. Tutkin ainakin ruokaostosten kuitit tarkasti. Olen kehittynyt hyvin hintatietoiseksi. Ostan kaikki ostokseni
      Halpa -Hallista, S-Marketista, Lidlistä ja K- Marketista.
      Parhaimmat ostokset teen S-Marketissa, kun otetaan huomioon hinnan lisäksi muitakin asioita, kuten tuotteiden laatu, myymälän viihtyvyys, asiakaspalvelu ja muut edut.

• Anonyymi

Muuta pois jos ei kelepaa. Ha!

• Anonyymi

ai se kassabimu muuttaa pois jos ei osaa kuittia tarjota ,sitäkö sä tarkoitat ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6905
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3898
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3280
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2662
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      37
      2082
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2047
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1952
    Aihe