Ei ole vasemmistoliiton puheenjohtajalla käytös- ja toimintatavat hallussa.
Erittäin sivistymätöntä ja halventavaa kielenkäyttöä vasemmistolta taas kerran.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a139791e-dac3-489d-8298-daf5a2d3d6ed
Minja Koskela sai huomautuksen puhemies Halla-aholta
20
237
Vastaukset
- Anonyymi
Tuhma Minja! Nyt tulee tiktok kielto loppuviikoksi!
- Anonyymi
Halla on kusipää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Halla on kusipää
Miten tuo minjamainen kommentti nyt pitäisi tulkita? Olisiko Minjan pitänyt antaa rikkoa eduskunnan sääntöjä vain koska hän on... Minja?
- Anonyymi
voiko tältä vatipää-Minjalta muuta odottaa.
- Anonyymi
lipsautti 'persu ' sanan
on pahempi kuin *wittuviisikko, kurahaara, pirihuora tai pikkupimpero*- Anonyymi
Niin munkin mielestä. Persu on ihan per**estä! Ihan shittiä, sitä itteensä!
- Anonyymi
kyllä siellä eduskunnassa on vatipäitä kaikki ja heitä helvetisti liikaa kallispalkkasia tyhjänpuhujia ja näkee poliitikkojen ahneuden
itsella kalliit palkkakustannukset,
matkakustannuksia jopa 40 tuhatta yhdelllä ihmisellä,enemmänkun moni tienaa vuodessa ja sillä elättää itsensä kaikki menot maksasaen itse
palkkiot kaikenlaisista istunnoista
sopeuttamisrahat joita maksetaan maailman tappiin,
taviksen joutuessa työttömäksi vaikka 36 vuoden jälkeen rassataan työnhakemisen pakolla ja
kaikenlaisten kurssien ja 9 € tuntipalkalla työllisyystöitä
itselle verohelpotukset ,samoin rikkaille tietysti
valtiojohtoisten johtajien älyttömät palkat,palkkiot ja optiot vaikka kuinka firmoilla menisi huonosti
herroille riittää palkankorotuksiin varaa joka vuosi ,lisäksi matkakustannukset, ja puhelinedut jsekä ravintoedut vaikka julkisten menojen korkeat kustannukset ovat huolenaihe ja ne säästöt otetaan kylmästi kaikkein koyhimmiltä, vammasilta ja tietty vanhustenhoidosta joka on lainvastaisen al-arvoista, ei saa ambulanssi kyytiä ensiapupoliklinikoille, törkeitä tapauksia viikottain. terveyskeskuksien alasajot ja sairaaloiden asekä kokopäivälaitoksien lopettamis jo monen vuoden ajan.
Ihmisten leikkausjonot lonkka, kaihi ym kestää vuoden,
kustannusten hoidoista ja lääkkeistä nousseet
mutta rahaa riittää
ukrainaan miljardeja rahana.sotatarvikkeina ja muina tukina
elättämisiin täällä ukrainalaiset, pakolaiset, opiskelijoiden tukiin ja sit tulee perheet perässä ja heistä ei suurin osa ei pärjää kielen osaamisesn suhteen ei osaa kirjoittaa suomea ei ruotsia
suurin osa työttöminä ja siksi saavat suuremmat turt kuinsuomalaiset , valtavat sosiaalimenot suhteessa matujen ja suomalaisten kesken
brutto kansantuote nolla
eu menot valtava 30 kymmenen vuoden
nyt nato menot tuovat sotavarusteluineen todennäköisesti yllättävät menot joita ei ole budjetoitu ja mitään takuuta ei oleettä se turvaa suomen turvallisuutta
ja kierre jatkuu ,velan määrä nousee vuosi vuodelta - Anonyymi
Kaikki ko. puuolueen kannattajat sanoo aina olen perussuomalainen. Loukkaantuvat jos haukutaan persuiksi. Sillai ihan aiheellinen ja halventava huomautus.
Sosialidemokraattia ei saa sanoa demariksi.
Vaemmistoliittolaista vassariksi.
Vihervassarista pitäis saada sakot. kun sellaista ei ole. - Anonyymi
Kaikkien kansanedustajien tulisi käyttää eduskunnassa puoluerekisterissä olevaa nimeä. Ei persua, ei demaria (tästä puhemies ei ole huomauttanut) eikä mitään muutakaan kansankielistä nimitystä.
- Anonyymi
" ei demaria "
Demarit ovat tässäkin poikkeus, koska sana "Demokraattinen" on täysin vanhentunut käsitys puolueen politiikasta, joka on täynnä keplottelua ja vaalikikkailua sisarpuolueiden (vasut ja vihreät ) kanssa. - Anonyymi
Äärivihervasudemarille LUETUN YMMÄRTÄMINEN on aina niin suunnattoman vaikeaa saati, että YMMÄRTÄISI lukemansa.... Halla-aho sanoi lehtikirjoituksen mukaan:
"me käytämme täällä muista puolueista ja ryhmistä sitä nimeä, jota he itse käyttävät itsestään, Halla-aho sanoi."
eli NIMEÄ, JOTA HE ITSE KÄYTTÄVÄT ITSESTÄÄN!!!! Tuskin äärivihervasudemu ymmärsi vieläkään..... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äärivihervasudemarille LUETUN YMMÄRTÄMINEN on aina niin suunnattoman vaikeaa saati, että YMMÄRTÄISI lukemansa.... Halla-aho sanoi lehtikirjoituksen mukaan:
"me käytämme täällä muista puolueista ja ryhmistä sitä nimeä, jota he itse käyttävät itsestään, Halla-aho sanoi."
eli NIMEÄ, JOTA HE ITSE KÄYTTÄVÄT ITSESTÄÄN!!!! Tuskin äärivihervasudemu ymmärsi vieläkään.....Perussuomalaisetko eivät sano itseään koskaan persuiksi? Kuulossani on varmaan vikaa.
- Anonyymi
aasdae
- Anonyymi
"Ei ole vasemmistoliiton puheenjohtajalla käytös- ja toimintatavat hallussa."
Eikös se jo kerro paljon, että hän edustaa äärivasemmistolaista puoluetta, joka ihannoi naapurin Puttea ja jopa Rysselissä heidän meppinsä ovat venajamielisessä liittoumassa.- Anonyymi
Se kertoo valitettavan paljon!
- Anonyymi
PulaAho itse nykyään pikkutarkka nillittäjä jonka kuontalo niskatöyhtöineen kuin pultsarilla.
Jo Zelen vierailun aikaan sama ruokkoamaton kuontalo.
Reppu kuin myymälävarkaalla.
Omat repostelut blogissaan kaikkien tiedossa jo. - Anonyymi
Moukka on moukka vaikka sen pöllölaseilla kuorruttaisi.
- Anonyymi
Syynä oli persu-sanan käyttö.
Neiti Halla-aho närkästyi. Persut myy persettä.- Anonyymi
Oliko tuo nyt muka fiksusti kirjoitettu äärivasemmistolainen?
Sinäkin taidat ansaita huomautuksen, vai mitä?
- Anonyymi
Minja pahastui, mutta päätti sitten tehdä kiinalaisen tiktoktik-videon aiheesta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883083
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201943- 691906
- 381877
- 211741
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341449Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337