Ja koko ikäni ollut sinkku. Kuolisinpa pian, mutta taidan elää vielä pitkään. Jos elän pitkään, voinko löytää kumppanin?
Olen 35-vuotias mies
10
120
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin sinä nyt olisit kuolemassa, mies parhaassa iässä.
Kaikkihan on tulevaisuudessa mahdollista, etukäteen on vaikea tietää, mitä se tuo tullessaan. Jo pelkästä uteliaisuudesta on ihan hyvä pysyä elossa, että näkee mitä vielä tulee omassa elämässä tapahtumaan.
Kumppani voi löytyä jossain vaiheessa jopa aivan yllättäen. - Anonyymi
Voit löytää kumppanin milloin vain, missä vain. Ole avoin, päästä lähellesi ja uskaltaudu itse menemään toisen lähelle. Kumppani ei ole jotain, mitä omistetaan vaan tasa-vertainen ihminen.
- Anonyymi
Sinkut palstalla sanotaan tai on ainakin sanottu, että jos 35-vuotiaana ei ole koskaan seurustellut, nollaan ne jääkin. Lisäksi olen neitsyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinkut palstalla sanotaan tai on ainakin sanottu, että jos 35-vuotiaana ei ole koskaan seurustellut, nollaan ne jääkin. Lisäksi olen neitsyt.
Älä usko, mitä muut sanovat. Elät itse omaa elämääsi, muut eivät sitä säätele, mitä sinulle tapahtuu tai mitä teet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä usko, mitä muut sanovat. Elät itse omaa elämääsi, muut eivät sitä säätele, mitä sinulle tapahtuu tai mitä teet.
Siellä on jopa väitetty, että olisin alimman tason mies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisellakin voi olla kysyntää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaisellakin voi olla kysyntää!
En minä kuitenkaan ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä oikeasti välitä, eihän siellä edes tunneta sinua.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Älä oikeasti välitä, eihän siellä edes tunneta sinua.
Sinkut palsta on kaikkein pahin kiusaamispalsta.
- AnonyymiUUSI
Jos elät, voit löytää.
Jos kuolet, et voi löytää.
Niin kauan kuin on elämää, on toivoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1122435
- 222373
Unkari lopettaa Pride-marssit lailla
Pride-marsille osallistumisesta yli 500 euron sakko https://www.hs.fi/maailma/art-2000011107644.html398174750-vuotias lapsitähti Sami Pilvilä kuollut
En kyllä lainkaan muista tuollaista kaveria. Hän voitti Lapsitähti-kisan vuonna 1986 ja osallistui vuonna 1987 Syksyn Sä81343Totuus on että säikähdin
Sun rakastumista. Yhtäkkiä tuli vain niin paljon tunteita että tutustuminen meni perseelleen. Sitten tein sen mitä tein671109- 231080
Jotenkin mua loukkaa se
Että on joku tosi tärkeä asia, jonka jätät mulle kertomatta. En tiedä jätätkö muiltakin, mutta ainakin multa. Tunnen sen391046Martinalta ulostulo Stefanista
Seiska: ulostulo Stefan Thermanista. Viktoria on onnekas, että hänellä on Eskon kaltainen isä. - Mitä sit Isabellalla e2321043- 52998
TUULIVOIMA ILLAN ANTI
Tuulivoima illan tärkein anti oli, että kaupunginjohtaja Rusanen ei ole tehnyt yhtään mitään. Hän laittoi kaiken syyn tu59901