3000 euron perustulo nyt kaikille työttömille

Anonyymi-ap

3000 euron perustulo tulee Suomen kaikille työttömille ja ostovoima saadaan paremmaksi.

Tämä on sitten työn orjien isäntien painajainen tämä 3K sosiaaliturvan tulo.

19

234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tuo on vhän ylläkanttiin, kun miettii ettei palkatkaan suomessa ole noin suuret. Jos palkkaa saa 900 e kk ja työttömyyskorvausta 3 tonnia, niin eihän kukaan silloinkaan töitä tekisi. Kuten ei nytkään koska kela etuudet on paremmat kuin orjapalkat.
      Mutta kyllä kelpaisi mulle, tuonhan jo saan kelasta työttömänä korvauksena ja tt tukena, asumistukena lapsilisänä, elatusrahana... kyllä siitä kertyy iso summa rahaa, ja se on hyvä..kantsii olla työtön ja yksinhuoltaja, rahaa on.

• Anonyymi

Kolmen tonnin perustulo on vain viinanhuuruinen unelma.

• Anonyymi

Voi kurja, mutta koita kestää. Aloitappa uusi elämä ilman viinaa, niin jospa se sun elämä siitä paranisi, kun alkaisin ajattelemaan muita unelmia kuin viinanhuuruisia. Tsemppiä koitokseen, koita jaksaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi kurja, mutta koita kestää. Aloitappa uusi elämä ilman viinaa, niin jospa se sun elämä siitä paranisi, kun alkaisin ajattelemaan muita unelmia kuin viinanhuuruisia. Tsemppiä koitokseen, koita jaksaa.

Sinulla on pää sekaisin ilman päihteitäkin. Kajahtanut kurttuinen akanrääpäle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Koville ottaa tuo sinun ongelmasi, taitaa olla laajakin ongelma sinulle. Hyvä kun ärhentelet täällä, aina joku pyrkii sua auttamaan.
        Suotta sinä kaikille täällä vihaasi kylvät, ihan olet itse vastuussa tekemisistäsi ja toimistasi, joten kuuntele meitä viisaampia. Ymmärrämme ja autamme.
        Yritä päästä tuosta nävimisestä eroon, ei kukaan sinulle ole pahaa tehnyt, itse olet soppasi keittänyt, joten ota neuvosta oppia, yritä edes. Kirjoittaminenkin on hyvää terapiaa sulle, oelt sen jo varmasti huomannutkin. Hieno a..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän tämä tyyppi ole kuin huonosti kasvatettu kakara. Kaikillehan se huutaa ja äksyilee, ja kaikkien kirjoitukset on sille punainen vaate, antaa mesoo... aikansa mesoo.

• Anonyymi

Oho lopetan työn teon heti kun saan saan enemmän työttömänä kuin töissä.

• Anonyymi

No nythän sitä saa, on saanut jo monta vuotta. Itse olen ollut 30 vkohta työtön ja tienaan enempi kuin töissä ollessa. Kela rahat tulee verottomana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nythän sitä saa, on saanut jo monta vuotta. Itse olen ollut 30 vkohta työtön ja tienaan enempi kuin töissä ollessa. Kela rahat tulee verottomana.

Oletpa todella kelvoton duunari!
        Jos minimi eläkkeeksi tulisi vaikkapa tuo 3000€/kk niin sekin olisi halpa ratkaisu koska maksuajat olisivat lyhyemmät kuin nuorilla ideologisesti työttömillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletpa todella kelvoton duunari!
        Jos minimi eläkkeeksi tulisi vaikkapa tuo 3000€/kk niin sekin olisi halpa ratkaisu koska maksuajat olisivat lyhyemmät kuin nuorilla ideologisesti työttömillä.

Ai, niinkö sinä ajattelet jos työskenelee kotona, siivoo, pyykkää, laittaa ruuat, hoitaa lapset.. y,? Onko sellainen ihminen kelvoton? Sinä olet kelvoton, kun et arvosta mitään. KAIKKI ON ARVOKASTA, mitä elämässäsi teet.
        Minä ainakin arvostan kotitöitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai, niinkö sinä ajattelet jos työskenelee kotona, siivoo, pyykkää, laittaa ruuat, hoitaa lapset.. y,? Onko sellainen ihminen kelvoton? Sinä olet kelvoton, kun et arvosta mitään. KAIKKI ON ARVOKASTA, mitä elämässäsi teet.
        Minä ainakin arvostan kotitöitä.

"KAIKKI ON ARVOKASTA"

Kivien maalaaminenkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"KAIKKI ON ARVOKASTA"

Kivien maalaaminenkin?

Kyllä. Jopa tanssi on avokasta, tai laulaminen on arvokasta. Kaikki on elämässä arvokasta, kaikkihyvä tekeminen ja oleminen.
        Taulujen ja kivien, talon ja huoekalujen maalaaminenkin on arvokasta. Runous on arvokasta... ei ole asiaa mitä ei voisi arvoittaa.. ja puhun nyt hyvästä tekemisestä ettet taas väännä ja käännä rikollisuuteen ym pahan tekemisiin. Sinulta kun onnistuu tuo hiusten halkominen asiasta kuin asiasta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelan tuista peritään 20% vero. Samansuuruisesta palkasta menee yksi prosentti, jos sitäkään. 30 vuotta työttömänä ollut ei tienaa kovin paljon. Lisäksi työttömyystoimiston ääliövirkailijoiden (joista ei kunnon työhön ole) jatkuva mitätöiminen, kiusaaminen, alistaminen, uhkailu, jatkuva karenssin mahdollisuus ja niin edelleen.

Ehkä olet mielenterveyssyistä eläkkeellä, mutta haluat ajatella olevasi työtön, koska se on asteen verran 'korkeampi' arvo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kelan tuista peritään 20% vero. Samansuuruisesta palkasta menee yksi prosentti, jos sitäkään. 30 vuotta työttömänä ollut ei tienaa kovin paljon. Lisäksi työttömyystoimiston ääliövirkailijoiden (joista ei kunnon työhön ole) jatkuva mitätöiminen, kiusaaminen, alistaminen, uhkailu, jatkuva karenssin mahdollisuus ja niin edelleen.

Ehkä olet mielenterveyssyistä eläkkeellä, mutta haluat ajatella olevasi työtön, koska se on asteen verran 'korkeampi' arvo?

Niin varmaan toivoisit että olisin mielenterveys tyyppi, meillä kaikilla on vikaa ajoittain mielessä, muttei se aina johdu milen sairaudesta. välillä ajatus harhailee ja tekee tepposia kaikille, mutta monesti se on ohi menevää.

On niin helppo heittää kaikille, joiden ajatukset ja aiat ei miellytä, mileneterveyskortti, viinakortti, tupakkakortti. ym, kun ei jaksa kesksutella asiallisesti, pääsee helpolla kun heittää toiselle että olet mielisairas!!

Mutta se on kaikkien oikeus puhua mitä haluavat.

Voin kertoa ja pahoitella sinulle, että en ole milenterveyspotilas enkä eläkkeellä, enkä muutakaan mitä arvuuttelet.. eikä se sinulle kuulukkaan, pääaia että tiedän itse mitä olen.
        Mutta koska et osaa keskutella, vaan heität noita helppoja kortteja ilmaan, niin mitäpä tässä muuta, keskustelen asiallisesti, en arvuuttelijoiden kanssa, se ei vie keskustelua mihinkään, vaan tekee sinusta riidanhaastajan joka pitää keskusteua yllä asoilla joita itse haluaa nähdä ja helpottaa sinun omaan ongelma minääsi, pellet ei ole mun arvoissani yhtään mitään. En haaskaa heihin aikaa.
        Keskustele asiallisesti, älä arvaa, äläkä hauku, äläkä puhu paskaa.

• Anonyymi

Nolla pois summasta, sekin auttais itseäni.

• Anonyymi

Kun paljon pyytää, voi vähän saada

• Anonyymi

Saisin töitä mutta ei ole varaa polkupyörään ja busseja ei mene työpaikan lähelle.

• Anonyymi

Kunhan saisi edes sen köyhyysrajan ylittävän perustulon n. 1400 euroa kuussa niin hyvä olisi. Sekin olisi hyvä maksaa 2 kertaa kuukaudessa niille joilla rahankäyttöön liittyviä hahmotusvaikeuksia. Tästä ei juurikaan ylimääräisiä kuluja tulisi sosiaalisten ongelmien väheneminen ja terveyspalvelujen käytön väheneminen kustantaisi koko homman, kun ei tarvitsisi tätä "auttaja" armeijaa ylläpitää siinä määrin.

• Anonyymi

Ei tule tapahtumaan "koskaan". Sitten aikanaan kun eri tukien määrää aletaan niputtamaan yhden nimikkeen alle summa tulee olemaan alle tonnin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1399
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      68
      1197
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      205
      1192
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      214
      1184
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1039
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      993
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      129
      894
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      788
    10. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      765
    Aihe