Uusi kotimainen kaljalaji kehitetty

Anonyymi-ap

9

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No tätä jo vähän katselin että löytyisikö tuota ensimmäistä kauppoihin tullutta olutta maisteltavaksi lähimmästä prismasta tai citymarketista.

• Anonyymi

Lauantai-illan testiin meni tämä uutuus:

Suomalaista lageria, ei mitään "bulkkia". Sitä kovasti mainostettua katajaa olisi kyllä saanut olla enemmänkin.

• Anonyymi

Joo, maustaminen suomalaisen ruuan ja juoman ongelma. Veikkaan että tänkin humalointi liian mietoa. Mut katsotaan nyt ensin kuin tuomitaan. 😐

Tv TimmyH

• Anonyymi

Kataja voi ollakin hyvä kohtuudella käytettynä, mutta humala tekee kitkeräksi ja unettaa. Mistähän niille suomalaista ruista riittää kun ei riitä leipäänkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kataja voi ollakin hyvä kohtuudella käytettynä, mutta humala tekee kitkeräksi ja unettaa. Mistähän niille suomalaista ruista riittää kun ei riitä leipäänkään.

Kataja joo varmaankin hyvä juttu. Mut maistetaan. Ostetaan jokainen tölkki ja palataan astiaan..

Tv TimmyH

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kataja joo varmaankin hyvä juttu. Mut maistetaan. Ostetaan jokainen tölkki ja palataan astiaan..

Tv TimmyH

On nää kotimaiset uutuudet aina maistamisen arvoisia. Ja tää Kuohu Suomi Lager on ihan hyvä ja raikas uutuus. Mutta kun mainostivat sitä katajaa, enkä itse oikein sitä maistanut. Tai jos maistoin niin vähän voimakkaampana olisi saanut olla.

Mutta kaiken kaikkiaan vahva 3/5.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On nää kotimaiset uutuudet aina maistamisen arvoisia. Ja tää Kuohu Suomi Lager on ihan hyvä ja raikas uutuus. Mutta kun mainostivat sitä katajaa, enkä itse oikein sitä maistanut. Tai jos maistoin niin vähän voimakkaampana olisi saanut olla.

Mutta kaiken kaikkiaan vahva 3/5.

Missä tätä myydään? Prisma tai Lidl?

Tv TimmyH

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tv TimmyH

Löydät tämän tuotteen
        S Market K Market Alko

Lukee heidän sivuilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tv TimmyH

Prisma kyllä, Lidl ei. Näköjään myös Alko ja K-Kauppa (citymarket).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      280
      2908
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      49
      2298
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      114
      1723
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1664
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      56
      1189
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe