Lagerin varjon alle menee. Myös humala on Suomessa viljeltyä. Sopii isoille ja pienille panimoille.
https://yle.fi/a/74-20146639
Uusi kotimainen kaljalaji kehitetty
9
240
Vastaukset
- Anonyymi
No tätä jo vähän katselin että löytyisikö tuota ensimmäistä kauppoihin tullutta olutta maisteltavaksi lähimmästä prismasta tai citymarketista.
- Anonyymi
Lauantai-illan testiin meni tämä uutuus:
Suomalaista lageria, ei mitään "bulkkia". Sitä kovasti mainostettua katajaa olisi kyllä saanut olla enemmänkin.- Anonyymi
Joo, maustaminen suomalaisen ruuan ja juoman ongelma. Veikkaan että tänkin humalointi liian mietoa. Mut katsotaan nyt ensin kuin tuomitaan. 😐
Tv TimmyH - Anonyymi
Kataja voi ollakin hyvä kohtuudella käytettynä, mutta humala tekee kitkeräksi ja unettaa. Mistähän niille suomalaista ruista riittää kun ei riitä leipäänkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kataja voi ollakin hyvä kohtuudella käytettynä, mutta humala tekee kitkeräksi ja unettaa. Mistähän niille suomalaista ruista riittää kun ei riitä leipäänkään.
Kataja joo varmaankin hyvä juttu. Mut maistetaan. Ostetaan jokainen tölkki ja palataan astiaan..
Tv TimmyH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kataja joo varmaankin hyvä juttu. Mut maistetaan. Ostetaan jokainen tölkki ja palataan astiaan..
Tv TimmyHOn nää kotimaiset uutuudet aina maistamisen arvoisia. Ja tää Kuohu Suomi Lager on ihan hyvä ja raikas uutuus. Mutta kun mainostivat sitä katajaa, enkä itse oikein sitä maistanut. Tai jos maistoin niin vähän voimakkaampana olisi saanut olla.
Mutta kaiken kaikkiaan vahva 3/5. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On nää kotimaiset uutuudet aina maistamisen arvoisia. Ja tää Kuohu Suomi Lager on ihan hyvä ja raikas uutuus. Mutta kun mainostivat sitä katajaa, enkä itse oikein sitä maistanut. Tai jos maistoin niin vähän voimakkaampana olisi saanut olla.
Mutta kaiken kaikkiaan vahva 3/5.Missä tätä myydään? Prisma tai Lidl?
Tv TimmyH - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tätä myydään? Prisma tai Lidl?
Tv TimmyHLöydät tämän tuotteen
S Market K Market Alko
Lukee heidän sivuilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä tätä myydään? Prisma tai Lidl?
Tv TimmyHPrisma kyllä, Lidl ei. Näköjään myös Alko ja K-Kauppa (citymarket).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172406
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1752298Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1251113- 1051097
Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2191040Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37890Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32804- 132800
- 43734