Tämä poistettiin aihetta koskevasta uutisen kommentoinnista.
"Laitetaan toki kaikki rahat sotavehkeisiin. Eipä niillä mitään tee, kun suurin osa kansasta näkee nälkää ja inhoaa maan johtoa. Ei ole talvisodan henkeä, ei."
Taitaapi olla vain ylellä uudet ohjeistukset...
Ylen "sääntöjen vastaista"
2
109
Vastaukset
- Anonyymi
Ihmekös tuo, kun sannan hallitus allekirjoitti muunmuassa nato sopimuksen. Näinollen pilkka osuisi omaan nilkkaan, niin yle ei julkaise. Vihervasemmisto ei myöskään ole kansa. 😂
- Anonyymi
Tyypillistä kyykytystä. Itselle tuli sopimattomuusmeili, koska arvostelin Sey'n toimintaa ja tekemäänsä kissajahtia. Tämäkin asia on uutisoitu jo vuosia sitten hesarissa ja aiheesta on keskusteltu maanlaajuisesti paljon. Mutta. Tämän maan Yle on peesaaja, ihan sama mitä peesaa. Niin, ja olen ollut tämän sisäpiirin eläinsuojeluyhdistyksen jäsen vuosia. En ole enää.
Mutta on loukkaavaa, että meitä vanhoja (itse olen vanhuuseläkeläinen) kohdellaan kuin toisen luokan kansalaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod224074- 183116
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3902201Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2391929- 271881
- 311777
- 321629
- 141397
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai681250- 121211