"– Todennäköisesti en halua rahoitusta. Minulle on kertynyt synttäreiden kautta lahjarahaa. Ja on tässä jo sen verran ikää, että palkkashekkejä on ehtinyt kertyä. Kaiken avain on säästäminen. Olen aikuisiällä ymmärtänyt säästämisen merkityksen. Ylimääräiset rahat kannattaa käyttää hyödyllisesti, sanoo Mäkinen, joka opiskelee ammattikorkeakoulussa rahoitusta ja taloutta."
Ei se oppi ainakaan ole mennyt perille.
Luka, 22, aikoo ostaa uuden auton käteisellä
4
162
Vastaukset
- Anonyymi
Helppo on säästää kun (jos) asuu kotona for free ja isi, pappa, mummo antavat vielä lisäbonuksia pojan tilille. Haiskahtaa kokoomusvetoiselta uutisoinnilta jonka taustalla on paremminkin hyväosainen nuori. Ei koske köyhiä
- Anonyymi
Auto on todella hyvä kohde sijoittaa kaikki rahat. Ne saa korkoineen takaisin.
- Anonyymi
Missä työssä saa palkan shekkeinä vielä tänä päivänä?
Tokko rahoitusalan opiskelija pojanjolppi edes tietää mikä on shekki... - Anonyymi
Säästin minäkin lapsenlapsilleni heidän omille pankkitileilleen vakitui-
sesti kerran kuukaudessa pienekön summan, josta arvelin, että asian-
osaiset olisivat täysikäisiksi tultuaan korkoa korolle-metodilla voineet
hankkia rahoilla ajokortin.
Kun he tulivat aikuisiksi, rahoja ei kuitenkaan enää ollut, koska heidän
vanhempansa olivat jo aikaisemmin käyttäneet ne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244