Eivät tosin kerro mistä sen näkevät.
Talousennusteensa mukaan yritysten luottamus elpyy asteittain..!
Työllisyyden käänne parempaan on lähellä ja asuntokauppa vilkastuu?
Kuka uskoo moista paskanjauhantaa?
Olemme menossa kohti sotaa ja totaalista helvettiä.
S-Pankki näkee merkkejä taloutemme toipumisesta....DD
8
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ja sulla ei ole käynyt mielessä että kannattaisi muuttaa toisaalle?
Mulle se tuli mieleen jo pari vuosikymmentä sitten, ja en kadu päätöstä. - Anonyymi
Kuinka kauppa joka leikkii pankkia voi ennustaa muuta kuin oman tuotemyyntinsä?
- Anonyymi
Ainut joka tällä palstalla menee sotaan on Viki.
Eurooppa ei edelleen sotaa halua, toki jos Venäjä hyökkää sellainen tulee, mutta Venäjähän on Vikinkin mukaan varsinainen maailmanhalaaja ja rauhan tyyssija?- Anonyymi
Persekärpänen on alati täynnä Vikiä.
Kaukorakkaus? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Persekärpänen on alati täynnä Vikiä.
Kaukorakkaus?Onko se mun vika että Viki pistää aloituksia bulkkina ja niihin sitten koitan vastata?
Vai koitatko sanoa että Vikin kirjoituksia ei tarvitse jatkossa noteerata mitenkään?
Ymmärsin että tää on keskustelupalsta, mutta ilmeisesti sitten sulle se on sellainen Suomalainen Keskustelupalsta missä kukaan ei sano mitään? Mitä lisäarvoa saa keskustelupalstasta jossa ei ole keskustelua?
Mitä helvettiä? - Anonyymi
Kolmas maailmansota alkaa Lähi-Idästä. Kaikki kolme sotaahan suunniteltiin jo 1800-luvulla. Kaksi ensimmäistä toteutettiin suunnitelmien mukaan, joten oletettavasti kolmaskin.
- Anonyymi
Talous on toipumassa,estä haitallinen kehitys ja äänestä SDP
- Anonyymi
Lähiaikoina tullee seuraavaa:
Uskovien, ja kaikkien pikkulasten ylöstempaus, joka saa koko maailman sekasortoon.
Kolmas maailmansota.
Suurinflaatio.
Ruokapula.
Tulivuorenpurkauksia ja maanjäristyksiä.
Suuri osa ihmisistä kuolee; nälkään, onnettomuuksiin, väkivaltaisesti ja Nooan lain mukaan mestattuna, kun ymmärtävät kieltäytyä pedon merkistä.
Jos et usko Jeesukseen, pelkää kovasti. Ja se, mitä tulet kokemaan antikristuksen seitsemän vuoden aikana, on kuin taivas verrattuna siihen, minne joudut kuoltuasi. Jos taas uskot Jeesukseen, kaikki tämä kauheus kertoo sinullekin, että vapautuksesi on yhä lähempänä. Se on suuri lohtu. Ei tarvitse pelätä maailman pahuutta. Jos kuolen tänään, pääsen heti taivaaseen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 51522355
Milloin olet nähnyt viimeksi kaivattuasi?
Itse en edes muista, koska näin häntä. Surkea tilanne.1552673IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä. Silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä
IS:n tiedot: Ammuskelu kylätalolla Taivalkosken Jokijärvellä – silminnäkijä kertoo hurjasta hetkestä Aseena oli ollut371600Ketjusta poistettu kysymys Kepujen puheenjohtaja Janne Mäkiselle
Vastaanpa Janne Mäkinen nyt tähän kysymykseen,että onko kepujen kuntavaaliehdokkaana yhä kuntavaaliehdokas,joka on poist541504Miten pitkään
Saan tai joudun odottamaan että välini lähentyisivät häneen johon tunnen paljon syviä tunteita. Odotan sitä hetkeä paljo251226- 941210
Olemme myös
voimakkaasti tuntevia ja seksuaalisia. Olen päivä päivältä varmempi tästä ja haluaisin enemmän. Tunteeni ovat kypsyneet721209Vihdoinkin nimet ja puolueet esillä!
Kiitos Ilkka lehti tänään 22.03. 2024 artikkelista sivu 8. Nyt tiedän, mitä olen epäillyt. Mukana on lähinnä kepuja ja361123- 131091
Sofian hieno auto
Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko107913