Aijon ostaa cappupsiinokoneen

Anonyymi-ap

Ja sen keittijön pöyvälle nostaa.

Suosittele mulle parasta cappuksiinokoneellista hintalaatusuhteelliseellisuujeksellisesti jos sullon tiejos mieleellään omasuinen kokemaksellisuus sen mavusta.

Kiitos jo etukäteen ja sitten vielä audi asijaa. Onko näissä uusissa audeissa vakavija kalliskorjauksellisija vaihteisto-onkelmija?

Mä oon miettinyt jonniin aikaa tosissaan sellaistakin että ostaisin auton ihan uuvellisena. Syy on siinä että pijän tojella suuresti mahjollisena ettei aikaa ole ennen ylösottoa enää täällä välttämättä vuoteen 2030 asti.

Joten miksi pitää pankillisessa rahallista kun sen voisi vaihtaloija autismiin. Tosin jos on vaihteiso-onkelmija niin sitten voisi ostaa jonkun teknisesti varmallisen autollisen , jolla ei muuta kuin ajelmoija vaan ilman propleemos. Toyota.....RAV 4 jää ostamatta kun sitä pitää säilyttää tallissa mieluusti poliisillisen mukaan kun rosvollinen muuten sen varastallisoi.

Saisi olla autovarkaille tuomijot alkajen 10v -

Mikäpä on jumalattomijen saatanan lapsi rikollisten tehjä rikoksija Suomessa kun tuomijot ovat naurettavallisija. Moninkertaiset rikolliset liikkuu tänäänkin keskuujessamme rikoksija tekemässä.

Selef Urge

16

192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Vain Jumala voitsiloi auttaumuksessaansa kääntämäänsä elämäännöstäin juuri tähälliseen suuntaan, jossa hyvällisen , lähes autuvaallisen olollisuujen vellonnallisuullimuuksis olen päässyt pimeyvessä kyhjöttelyist mitään menettämällisöimättä Henken, kas se on Valon kosketuksellisuujellaansa suonut minulliselle suuronnisuujen rakkauves näkemisen ja tunnollsiijen kyvyllisyyjen ja se suurt onkii , sil minä en rakastaa osannu lapsuujen raastamuksen , kas se on koulukiusaamuksellisten päivijen jäljiltä, mutta Jumala saitsimoi minulle elintärkejän kyvykkyyjen rakastaa jälleen ja minulle se on ollut ihme, jota olen pelastujakseni tarvinnut.

Sillä rakkautta tarvitsemme anteeksiantamiseellisuuksiimme. Uuvestisynnyttyjänikin mulla oli se onkelma: miksi en saa annettua anteeksi kokemijani pahuuksja, joihin syytön olin? En silloin vielä tienyt vastausta eikä kukaan sitä mulle osannut kertoa että ilman rakkautta ei voi antaa anteeksi, mutt rukoilin Jumalaa antamaan mulle anteeksiantavallisen syjänmen ja kun sitten sen sain n7kk anomisten jälkeen niin sain siinä sitten anteeksi annettuvakin.

Halusin antaa anteeksi, mutta rakkauveton syjän oli kuin vanki sellillisessäänsä. Nyt mun asijat ovat puenosti, kiiitos siitä ikuisellisesti on Herran Jumalan, jota tyytyväisenä kumarran ja kiitelmöitsen.

Ihanasti kuin hevoinen heinää söitselmöijen,

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vain Jumala voitsiloi auttaumuksessaansa kääntämäänsä elämäännöstäin juuri tähälliseen suuntaan, jossa hyvällisen , lähes autuvaallisen olollisuujen vellonnallisuullimuuksis olen päässyt pimeyvessä kyhjöttelyist mitään menettämällisöimättä Henken, kas se on Valon kosketuksellisuujellaansa suonut minulliselle suuronnisuujen rakkauves näkemisen ja tunnollsiijen kyvyllisyyjen ja se suurt onkii , sil minä en rakastaa osannu lapsuujen raastamuksen , kas se on koulukiusaamuksellisten päivijen jäljiltä, mutta Jumala saitsimoi minulle elintärkejän kyvykkyyjen rakastaa jälleen ja minulle se on ollut ihme, jota olen pelastujakseni tarvinnut.

Sillä rakkautta tarvitsemme anteeksiantamiseellisuuksiimme. Uuvestisynnyttyjänikin mulla oli se onkelma: miksi en saa annettua anteeksi kokemijani pahuuksja, joihin syytön olin? En silloin vielä tienyt vastausta eikä kukaan sitä mulle osannut kertoa että ilman rakkautta ei voi antaa anteeksi, mutt rukoilin Jumalaa antamaan mulle anteeksiantavallisen syjänmen ja kun sitten sen sain n7kk anomisten jälkeen niin sain siinä sitten anteeksi annettuvakin.

Halusin antaa anteeksi, mutta rakkauveton syjän oli kuin vanki sellillisessäänsä. Nyt mun asijat ovat puenosti, kiiitos siitä ikuisellisesti on Herran Jumalan, jota tyytyväisenä kumarran ja kiitelmöitsen.

Ihanasti kuin hevoinen heinää söitselmöijen,

Selef Urge

Mihin sinä uskot?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin sinä uskot?

Uskon Jeesukseen , Hän Jumala on. Uskon kaikkiinsa Hänellisen lupauksiinsa ja totejamuksiinsa ilmoituksellisuuves.

Uskonpa siis näin ollen täten sen ilmoittajessain ylösottoollisuuteen, joka suurevakko sotan alt pois pahuutta näkemälisöimäst on mun ymmärryksellisyyjeksellisyyjes epähömpötyksellisyyves.

Minä uskon ikuiseen elämään , joksika tulee kutsua senpuolisuullist elämäällisyyllist , jos elellään Jumalan sopivallisen lähellisellises piiris vaikutuksellisuujen. Minua jonnii verran jännittää sitä aatellessa että pääsenkö ylösottoon. Jännittää niin paljon että kun aattelen etten pääse ylösottoon niin melkein itkettää. Ja se itku olisi hirvejää jos jäisin ylösotosta tänne saatanan lapsena saatanan lasten joukkoon. Älä anna minulle niin käyvä Herra Jumala! Se on mun pelollisuuksist pahimmillisimpiin kuuluvaisii, tosin mulla olisi sitten marttyyrikuolema vielä mahjollisuutena pelastua joutuasta helvettiin, mutta ennen sinne päätymistä pitäisi selvittää syy siihen miksi olinkin tyhmä neitsyt, jotta voisin sen parannuksellisujen tehjällisöijä

Koska jos sitten olisin kelvoton kieltäytyessäin pejon merkistä ja minut likvijoitaisiin sen takija niin helvettiin joutuisin silloin ilman Jeesusta Herranain.

Kuitenkin tällällisellä hetkellisellä Jumalan Henki on minussa Sinettinä, mutta mulla on aikaa tyriä vielä ties n 4,5v max jäljellä.

On isoin jännittävin asija se että pääsenkö vai enkö pääse ylösottoon. Lapsena mua innosteli linnanmäjelle pääsy samantapaises arvostavuujes. Tykkäsin ihan hirveelliseest olla koko päivän linnanmäjellä juosten laitteistosta toiseen että ehtisin päivällisen aikana mahjollisimman moneelliseen ja mun ilme oli tojella kova mitään pelkäämätön kun menin voitokkaasti leuka kohollisellisoituna vuoristoiseen rataan ekaan vaunuun. Ekassa vaunussa se kovin sälli uskalmoi istuksija täyves rohkeuves kun muut huutaa pelollisest niin mä vaan halveksijen sille leuka kohollisel hymyilin ilmaisten siten pelottomuuttain rohkeellista.

Selef Urge

• Anonyymi
    • Me pyhityksessä täydelliset emme kahvia juo.☕️☠️

• Anonyymi
    • Anonyymi

Se kahvikone joka on niilo22 asunnossa. Niilo22 kehunut sen tarjoamat maut.Merkkiä ja mallia en osaa sanoa.

• Anonyymi

Syön juuri aamijaista johon kuuluu paljon hyvyyksijä:

otkins aamijaisnakki, kyllä sen nimi on aamijaisnakki. Valkosipulisuolakurkkua, valmistaja veljekset jotakin, vihreetä ruohoa eli salaattia jotain erikoisempaa vihreetä ruhosalaattia ei sitä perussalaattija, punasipulija, mini calzone tom-mozz 1.85e, kulhossa salaatti: salaattikastiketta ranch nimellistä, kananmunallisuus pilkottunallisuutena, coleslaw salaattia, tuota jotakin ruohomaista salaattilehteä, tomaatti 8:aan lohkoon viipaloituna tappopuukol, 2 valkosipulin kynnellisyyttä pilkottuna tappavaisel puukollisel.

Siin pitäisi olla kaikki eväspuolelta. Juomana Valijon luåmumaijollisuus.

Syövästi,

Selef Urge

• Anonyymi

Sain syötyä. Unohtui mainita Turun sinappi väkevästrongstark punakorkkinen keltavartaloinen, se isonpi koko, viimeinen käyttöpvämäärä klo 14.12 elokuulliseen 7 pvä männessä.

Parasta aamijaises oli tekemöäni salaatti 5/5.

Wotkinsin aamijaisnakki ei hätkähdyttänyt perus hyvä nakillisteltoituaitonoituma. Maito oli ihan sitä raikkaallista ja hyväällistä kehtaako sille muutakaan kuin 5/5 antaa arvosanallisuuveks, Calzone taas oli lievällisesti pettymys. Varmaan länpimällisena hyväällisenpää kuin nyt kylmällisenä. Pitää kokeilla länmittää semmoinn ensi kerralla jos tulee eteen viel kaupas jos ts. Herra suo elinpäivijä maan päällisyyjes.

Aika kyllänen oon. Mulla karamellii ei oo suuhun mennynnä kun mulla on omat ajallisuujet kauvan mun pitää olla ilman namillisuutta suussa. Huomenna tulee illallisella täyteen 2vrk 3h, joka on mun tavoitteeni olla ilman namusija. Ja sitten kun oon namutellut namutteluni niin sitten mä pijennän namittomuusjakson vähän pitemmäks ajaks. Mä oon kova syömään karkkeja niin pitää alkaa ottamaan ittejään niskallisesta kiinnillisesti ja alkaa ojentautumaan sopivaisemmallisenpiin harvainnollisenpiin namullisten syöntilöimyksiin.

Viimeksi söin eilen klo 10.06 mennessä originaaleja vatserin niitä suklaavohveleita. Aivan älyttömän hyvijä ne oli. Huomenna klo 13.06 saan aikaisintaan jatkaa niijen syöntijä.

Selef Urge

• Anonyymi

Voitko kuvitella, ketään ei kiinnosta !

• Anonyymi

Entäs kiinnostaiskos tänmöisyys:

00-1.10

https://www.youtube.com/watch?v=QAH-i7j6bJQ

Eikö olekin mielen kiintollisteista?

Ynmärjöitkö tuon herrasmiehellisyyjen sanojen rohveetallisellisen merkityksellisyyven?

Haalleeluu, haalleluujaa, haalleeluu , haallelujaa, minä huuvan lujaa!

Ylöstenpaus pian tapahtuu silloin monen tajunta mullistuu. Oi ihanaa on tää auvo nytten kun kielillä mä puhua saan Jumalan antamia sanoja myös laulelloija kun mä saan niin se mua vahvistaa ilolla, oi ihanaa!

Hyvä olla on mun tässä nytten, mutta lähtee täytyy kohtapuolin onneksi ei tyhjin suolin vaan syönyt oon mä tuhtisti ja siksi mulla puhtisti voimija riittää mennä taisteluun ja taistelusta mä voittajana selviin , koska sankari mä jylhään männiiköön.

Erittän kovanaamaisesti taisteluvalmiina kielilpuhuneena hyvil sielun mielil,

• Anonyymi

Kasvata tietämystäsi hyvälaatuisen kahvin suhteen, älä nyt vielä osta mitään koneita. Rukoile Herras että hän opettaa sinua hyvän mutta halvan kahvin käyttöön.

• Anonyymi

Herra, opeta mua hyvän kahvin valmistuksellisuuteen, eikä tarvitse olla halpaakaan. Pitäisiköhän mun pavuista jauhaa kahvija? En ole silleen koskaan tehnyt, mutta olen kuullut on jauhettu kahvi parenpaa kuin valmiiksi jauhettu suojatuskahvi.

Mistä saaha kahvijauhin? Mistä pavut kahvijauhimeen?

Johjata mua tässä kahvillisuusasijassa siihen hetkellisyyteen joljoinka mul on nokkain alla kupillisessa länmintä ihhe jaahettuu kaahviita, jossa vieläpä snmoista kahvikermookin sejassa.

Spasiipa harashoosianna hyvää kahvija mulle anna, kiitos Hyvä Isä kun olet ollut monellisellisella tavallisella hyvällisteinen minua kohtaan, Jeesuksen nimessä aamenta.

Selef Urge

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      24
      4716
    2. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      88
      3724
    3. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      48
      3125
    4. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      54
      2667
    5. Mitä haluaisit sanoa

Nyt kaivatullesi?
      Ikävä
      206
      2621
    6. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      51
      2599
    7. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      32
      2400
    8. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      152
      2338
    9. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1955
    10. Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa

Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok
      Maailman menoa
      108
      1539
    Aihe